Του
dr
Νίκου Γεωργαντζά και της Βάσιας
Ζαριφοπούλου*
Συνάξεις Ελληνίδων και Ελλήνων με σκοπιμότητα την κοινωνική μας συναρμογή.
Συχνά αναφερόμαστε στην αναγκαιότητα της κοινωνικής συναρμογής όλων των Ελληνίδων και όλων των Ελλήνων. Διότι μόνον μέσω της κοινωνικής μας συναρμογής είναι δυνατόν να απελευθερωθούμε από το δεσποτικό καθεστώς εξουσίας, της έξωθεν επιβεβλημένης τυραννικής κομματοκρατίας στην Ελλάδα και την Κύπρο.
Το λήμμα «συναρμογή» προέρχεται εκ της προθέσεως «συν» και του ουσιαστικού «αρμογή» ή «αρμός», εκ του ρήματος «αραρίσκω», που σημαίνει αρμόζω, συνάπτω και συνδέω. Η κοινωνική μας συναρμογή λοιπόν σημαίνει την εφαρμογή, το κατάλληλο ταίριασμα, την αρμονική σύνδεση δυο ή περισσότερων τμημάτων της ελληνικής κοινωνίας.
Ένα απτό παράδειγμα για την κατανόηση της εννοίας της συναρμογής είναι το επιτραπέζιο παιχνίδι παζλ ή puzzle, κατά το οποίο ο παίκτης σχηματίζει μία εικόνα, με πολλά μικρά και ακανονίστου σχήματος εικονογραφημένα κομμάτια. Εάν τα ακανονίστου σχήματος κομμάτια του παιχνιδιού θεωρήσουμε ότι είναι οι Ελληνίδες και οι ΄Ελληνες, σύμφωνα με τις οδηγίες κατασκευής του παιχνιδιού, αντιλαμβανόμαστε ότι πρέπει να ακολουθήσουμε τα εξής 4 (τέσσερα) βήματα:
α΄) «Θα πρέπει να αναζητηθεί κατ’ αρχήν μια επιφάνεια μέσα στην οποία να χωράει όλο το έργο. Πρέπει να είναι λεία, καθαρή και επίπεδη.»
Το σύστημα αξιών του ελληνικού μας πολιτισμού ―με το μεταϊδανικό μας ΕΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑι ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ― είναι η επιφάνεια επάνω στην οποία πρέπει να συναρμοσθεί και να ανελιχθεί η οντότης της συλλογικότητος των Ελληνίδων και Ελλήνων.
β΄) «Ακολούθως επιλέγουμε τα 4 (τέσσερα) κομμάτια με ορθές γωνίες και τα τοποθετούμε στις 4 άκρες της επιφανείας».
Αυτά τα 4 (τέσσερα) κομμάτια συμβολίζουν τους 4 (τέσσερις) πυλώνες του συστήματος αξιών του ελληνικού μας πολιτισμού: Αισθητική, Αλήθεια, Αρετή, Αφθονία. Τους 4 (τέσσερις) αυτούς αξιακούς πυλώνες συνδέει η πεμπτουσία της Αρμονίας, για την οποία ο Ηράκλειτος λαλεί: «ΑΡΜΟΝΙΗ ΑΦΑΝΗΣ ΦΑΝΕΡΗΣ ΚΡΕΙΤΤΩΝ»!
γ) «Στη συνέχεια επιλέγουμε τα κομμάτια, που η μία πλευρά τους είναι κομμένη σε ευθεία γραμμή. Αυτά αποτελούν το περίγραμμα του παζλ, ανάμεσα από τις 4 (τέσσερεις) γωνίες και μαζί με αυτές».
Περιμετρικά, λοιπόν, και ανάμεσα στους άριστα θεμελιωμένους πυλώνες του συστήματος αξιών ή ιδανικών του ελληνικού πολιτισμού εμφιλοχωρούν οι Ελληνίδες και οι ΄Ελληνες που φυλάνε τις «Θερμοπύλες», το πλαίσιο δηλαδή της επιφανείας του ΕΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑι ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ. Είναι αποδεδειγμένα άνθρωποι ελληνικοί , πεπαιδευμένοι, με σθένος, αφοβία, ήθος και, πριν και πάνω απ’ όλα, Αρετή.
δ) «Τέλος, κατατάσσουμε τα κομμάτια αναλόγως των σχημάτων και χρωμάτων τους προσαρμοσμένα σε αναλογία με τα σχήματα και τα χρώματα της εικόνας».
Στο εσωτερικό, κεκλεισμένων των θυρών, πεδίο συναρμόζονται όλες και όλοι οι Ελληνίδες και οι Έλληνες, με τα ιδιότυπα χαρακτηριστικά και τις ανόμοιες ιδιοσυγκρασίες τους, που ασπάζονται όμως τις ίδιες αξίες ή ιδανικά και εργάζονται συλλογικά, με μόνη σκοπιμότητα την ανέλιξη της συνειδητότητός μας, η οποία επιφέρει την συλλογική ευδαιμονία και ευμάρεια του ελληνικού μας έθους και έθνους, σε αμφότερες τις πατρίδες μας, που είναι η Ελλάς και η Κύπρος.
*Ο Δρ. Νίκος Γεωργαντζάς είναι καθηγητής συστημικής δυναμικής στο Πανεπιστήμιο Fordham της Νέας Υόρκης. Η συστημική δυναμική είναι μία σχετικά νέα επιστήμη, που τα τελευταία χρόνια σημειώνει ραγδαία εξέλιξι, τόσο στην Αμερική όσο και στην Ασία και την Ευρώπη. Ο Δρ. Γεωργαντζάς είναι ιδρυτικό μέλος του ελληνικού τμήματος στον παγκόσμιο οργανισμό συστημικής δυναμικής, έχοντας διατελέσει πρόεδρος του παγκοσμίου σχετικού συνεδρίου, που έγινε στην Αθήνα το 2008. Κατατάσσεται στους κορυφαίους παγκοσμίως επιστήμονες στον τομέα του, με δημοσιεύσεις σε πλήθος επιστημονικών περιοδικών και βιβλίων. Πέρα από τα ακαδημαϊκά του καθήκοντα, με τα συνεχή άρθρα-παρεμβάσεις του βρίσκεται στην πρώτη γραμμή γιά την προώθησι του ελληνικού μας κόσμου και πολιτισμού στις ΗΠΑ, αλλά και την επίλυσι των μεγάλων προβλημάτων που αντιμετωπίζει η ελληνική μας κοινωνία συλλογικά, επάνω σε όλη την επιφάνεια του πλανήτη Γη.
Η Βάσια Ζαριφοπούλου είναι ζωγράφος, πτυχιούχος της Académie Royale des Beaux Arts de Bruxelles.