5η Φάλαγγα στην Ελλάδα - Δείτε τη σχολική εργασία της ΣΤ' Δημοτικού για τους "πρόσφυγες" και την "ελεύθερη" άποψη των μαθητών

Του Στρατή Μαζίδη

Το πέτυχα σε διάφορα sites αλλά αρχικά δεν το πίστεψα. Σκέφτηκα πως θα είναι υπερβολή αν και τον περασμένο χειμώνα το έζησα ως γονέας να πρέπει να αντιμετωπίσω τη μόδα της εποχής όπου όλοι βαπτίζονται a priori πρόσφυγες (υπάρχουν άραγε πάνω από 100 άνθρωποι που να έχουν ασχοληθεί με το συριακό πόλεμο στη χώρα μας;) μέσω της προπαγάνδας των σχολείων.

Διότι ΔΕΝ είναι όλοι πρόσφυγες. Οι περισσότεροι είναι παράνομοι μετανάστες και από όσους είναι από τη Συρία, πρέπει να δούμε ποιοι είναι οι αληθινοί πρόσφυγες και ποιοι πρωτύτερα ανέμιζαν πράσινες σημαίες των αποκεφαλιστών της αντιπολίτευσης.

Ωστόσο τα παιδιά του Δημοτικού πως θα κάνουν αυτή τη διάκριση; Μπορούν στην ηλικία των 10-11-12 να έχουν όλα τα δεδομένα μπροστά; Εδώ δεν τα έχει η κυβέρνηση.

Και όμως δείτε πόσο ύπουλα τους δίνουν μηνύματα και προπαγανδίζουν αξιώματα μέσω του βιβλίου της Γλώσσας της ΣΤ' Δημοτικού:

“Κοντά στην περιοχή σας έχει δημιουργηθεί ένας καταυλισμός όπου φιλοξενούνται πρόσφυγες διωγμένοι από διάφορες χώρες. Όμως κάποιοι θέλουν να τους διώξουν. Η τάξη σας, λοιπόν, αποφασίζει να ζητήσει από τον δήμαρχο να συνεχίσουν οι πρόσφυγες να φιλοξενούνται στον καταυλισμό και να τους βοηθήσει να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τις συνθήκες ζωής τους. Ετοιμάστε την επιστολή που ακολουθεί, με σκοπό να πείσετε λογικά αλλά και να συγκινήσετε τον δήμαρχο.

Μην ξεχάσετε: 

Στην επιστολή χρειάζεται να πείτε τις απόψεις σας και να τις αιτιολογήσετε: 

Πώς ζουν τώρα οι πρόσφυγες στον καταυλισμό, γιατί δεν πρέπει να τους διώξουν, γιατί είναι σωστό να τους βοηθήσουμε να φτιάξουν τη ζωή τους. 

Φροντίστε να χρησιμοποιήσετε αιτιολογικές προτάσεις, σκέψεις και φράσεις που θα συγκινήσουν το δήμαρχο, ρήματα και φράσεις που φανερώνουν την άποψή σας, λέξεις όπως βέβαια, φυσικά, λοιπόν, τελικά.”

Καταρχήν οι συγγραφείς του βιβλίου μάλλον δεν ξέρουν στοιχειώδη ελληνικά και πότε μπαίνει τελικό "ν" (το δήμαρχο και όχι τον δήμαρχο).

Σε δεύτερο χρόνο δε θέτουν έστω το περίπλοκο ζήτημα στους μαθητές, με σκοπό να γράψουν τη γνώμη τους αλλά τα καθοδηγούν τι πρέπει να γράψουν και ποια άποψη να υιοθετήσουν.

Αν αυτό δε λέγεται φασισμός, πώς λέγεται;

Και τι σημαίνει πρόσφυγες διωγμένοι από διάφορες χώρες; Αυτό είναι μπούρδα. Πρόσφυγας είναι αυτός που καταφεύγει λόγω εμπόλεμης κατάστασης σε γειτονική συνορεύουσα χώρα. Ακόμη και οι πραγματικά διωγμένοι Σύριοι, στην Ελλάδα δεν μπορούν να θεωρηθούν πρόσφυγες άσχετα αν δικαιούνται βοήθειας και κανείς δεν το αμφισβητεί αυτό.

Προσωπικά πάντως όταν έρθει εκείνη η ώρα θα συστήσω στο γιο μου να του παρασχεθούν περισσότερα στοιχεία, όπως από ποιες γειτονικές χώρες προέρχονται οι πρόσφυγες και με ποιους βρίσκονται σε πόλεμο. Διότι άλλο πχ να είναι σε πόλεμο η Βουλγαρία με τη Ρουμανία και άλλο η Τουρκία με τους Κούρδους.

Βέβαια η 5η φάλαγγα δεν έχει τέτοιους σκοπούς, απλά προσφυγοποιεί όλο το Μαγκρέμπ και το Σιάμ. Εμείς όμως στην προπαγάνδα και την πλύση εγκεφάλου θα απαντήσουμε με λογική, δεδομένα κι επιχειρήματα.

Πάντως όπως καταλαβαίνετε, τα σχολικά βιβλία χρειάζονται προσοχή. Πολλή προσοχή. Ό,τι κι αν πιστεύει κανείς, όποια άποψη κι αν μορφώνει για το όποιο θέμα, να έχει το δικαίωμα να το κάνει μόνος του με τις κατάλληλες συνθήκες και όλα τα δεδομένα.
Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail