Η παραπάνω φωτογραφία από τη Μυτιλήνη έκανε το γύρο του ελληνικού διαδικτύου με τα σχόλια πολλές φορές να χάνουν την ουσία και να μένουν στις εντυπώσεις.
Του Στρατή Μαζίδη
Δυστυχώς στην Ελλάδα κοιτάμε επιδερμικά και προσωρινά το οτιδήποτε. Όσο και αν το συγκεκριμένο λεωφορείο προορίζεται για χρήση από όσους ως επί το πλείστον αραβόφωνους ζουν στα μικρά στρατόπεδα συγκέντρωσης των νησιών, δεν παύει να αποτελεί μια πραγματικότητα. Ποια; Ότι 100 χρόνια μετά την απελευθέρωση της Λέσβου, η αραβική γραφή έκανε και πάλι την εμφάνισή της.
Σύμφωνα με όσα είχε δηλώσει στο ραδιόφωνο των Παραπολιτικών ο δήμαρχος κ. Γαληνός στο νησί ζουν επί του παρόντος 27.000 άνθρωποι εκ των οποίων οι 10.000 είναι παράνομοι μετανάστες και πρόσφυγες. Οι τελευταίοι όμως δεν έχουν πλέον κανένα λόγο να βρίσκονται στα κέντρα φιλοξενίας αφού η Συρία κερδίζει τον πόλεμο, απελευθερώνει το ένα μέρος μετά το άλλο και μεταμορφώνεται καθημερινά. Μια έρευνα στο σημερινό Χαλέπι θα σας πείσει. Η ανοικοδόμηση έχει ξεκινήσει, η κυβέρνηση εφαρμόζει φιλική οικονομική πολιτική και συνεπώς δεν έχουν κανένα λόγο να ζουν εδώ φυλακισμένοι.
Ο κ. Γαληνός σημείωσε ότι η σημερινή κατάσταση είναι χειρότερη από το 2015 και πως διαρκώς δημιουργούνται θέματα. Το πιο σοβαρό όμως είναι η αναλογία 1:1,7 και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
Το θέμα δεν είναι το λεωφορείο και η αποτύπωση της πραγματικότητας αλλά το πως φτάσαμε σε αυτήν.
Πόσοι άραγε μουσουλμάνοι ζουν στη χώρα μας και πόσοι εξ αυτών ήρθαν νόμιμα και όχι παράνομα στη χώρα από το 2000 και μετά;
Πόσοι Ελληνες τους νοικιάζουν κάτι τρώγλες όπου στοιβάζονται ανά δεκάδες και οι πρώτοι θησαυρίζουν;
Πόσοι τους έδωσαν δουλειές διότι μπορούσαν να τους ξεζουμίσουν από το πρωί έως το βράδυ για ένα ελάχιστο μεροκάματο που όμως για αυτούς έχει μεγάλη αξία και στην πατρίδα τους ακόμη μεγαλύτερη;
Πόσο ρόλο έπαιξε στο να χαθεί κάθε έλεγχος η πολιτική της Τασίας Χριστοδουλοπούλου και τώρα οι εξαγγελίες περί απόδοσης ιθαγένειας με συνοπτικές διαδικασίες;
Την ίδια ώρα εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνες έχουν εγκαταλείψει (και συνεχίζουν) την Ελλάδα. Οι εκτρώσεις συντελούν μια σιωπηλή γενοκτονία. Στον αντίποδα έρχονταν και καταφθάνουν χιλιάδες, τους οποίους κάποτε ο σημερινός ΠτΔ ως υπουργός τότε μιας δεξιάς κυβέρνησης ευχαριστούσε για την προτίμησή τους.
Στην Ελλάδα συντελείται μια μεγάλη αλλαγή. Αλλάζουν τα βασικά χαρακτηριστικά της χώρας. Αφελληνισμός και αποχριστιανοποίηση. Συμμετοχή σε αυτό είχαν και έχουν όλες οι κυβερνήσεις των τελευταίων ετών, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό ανάλογα το τι μας λένε πως πρεσβεύουν διότι στην πράξη το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η εξουσία. Συμμετοχή φυσικά έχει και ο ελληνικός λαός που ενδιαφέρεται μόνο για το σήμερα, πως θα διοριστεί, μετά πως θα βγει στη σύνταξη και θα αράξει.
Σε μια χώρα όπου βρίσκεται σε εξέλιξη μια εκτενής αλλαγή της πληθυσμιακής της δομής, είναι λογικότατο αυτό να αντικατοπτριστεί στην καθημερινότητά της. Αν μάλιστα δίνουμε σημασία στη δύναμη της εικόνας, τότε η επιγραφή του λεωφορείου δεν έχει καθόλου ελληνικά, έστω για το τυπικό της υπόθεσης. Βέβαια το νησί το Σεπτέμβριο του 2015 με το προσφυγικό-μεταναστευτικό σε έξαρση, έκανε την επιλογή του.
Σε κάθε περίπτωση, όσοι λοιπόν προβληματίζονται, ας μην εστιάζουν στο Ω αλλά ας ξεκινήσουν από το Α σκεπτόμενοι σοβαρά. Το λεωφορείο είναι το τέρμα της διαδρομής.