Σα να ήταν μόλις χθες όταν ο ..."επιτυχημένος, τεχνοκράτης, ικανός, πολυσπουδασμένος, φέρελπις, συμπαθέστατος, νέας αντίληψης και προσέγγισης" στα πράγματα υπουργός ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης ξεπούλησε, με συγχωρείτε, αποκρατικοποίησε την Ολυμπιακή Αεροπορία.
του Στρατή Μαζίδη
Τώρα θα ανοίξει τα φτερά της, έλεγε. Φτερά βέβαια έχουν και τα κουνούπια αλλά με μια σφαλιάρα ισοπεδώνονται. Ο mr MIG σε μια εποχή ευεξίας κατά την οποία επένδυε οπουδήποτε, αγόρασε και την Ολυμπιακή.
Για να είμαι ειλικρινής δεν ήμουν ποτέ αντίθετος στην ιδιωτικοποίηση της εταιρείας αφού το κράτος κάθε τρεις και λίγο εκπονούσε σχέδια εξυγείανσης καταδικασμένα σε αποτυχία αφού δεν ήθελε με τίποτε να θίξει την κομματική του πελατεία ή να πάψει να εκμεταλλεύεται τον εθνικό μας αερομεταφορέα. Θυμηθείτε πχ πόσοι δικαιούντο να ταξιδεύουν δωρεάν ή με ελάχιστο ναύλο.
Όμως άλλο η αποκρατικοποίηση και άλλο το ξεπούλημα που μια μέρα θα οδηγήσει στο κλείσιμο.
Δεν άργησε να περάσει πολύς καιρός και το πτητικό έργο της εταιρείας περιορίστηκε ενώ μέρος του στόλου βγήκε στην αγορά προς πώληση.
Τα ελλείμματα της εταιρείας ήταν αναλογικά μεγαλύτερα από αυτά της εποχής που η ΟΑ πετούσε σε όλο τον κόσμο.
Τα φτερά της έλιωσαν όπως του Ικαρού.
Πλέον η θρυλική εταιρεία που ίδρυσε ο Αριστοτέλης Ωνάσης κάνοντάς τη πρώτη στον κόσμο σταματά τις πτήσεις προς Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο.
Η πάλαι ποτέ αυτοκρατορία των αιθέρων σιγά σιγά περιορίζεται μέχρι του σημείου που κάποια στιγμή θα εξαφανιστεί με το κράτος να κρατά τον πρωταγωνιστικό ρόλο του κακού σε αυτή την ιστορία από την αρχή ως το τέλος.