Του Στρατή Μαζίδη
Η Ιαπωνία είναι η χώρα με το γηραιότερο πληθυσμό στον κόσμο. Σύμφωνα με κυβερνητικές ανακοινώσεις το 50% των γυναικών ηλικίας 18-34 ετών παραμένει ανύπαντρο ενώ το ποσοστό αυτό αγγίζει το 60% στους άνδρες.
Αιτία; Η έλλειψη επικοινωνίας ανάμεσα στους ανθρώπους. Αυτό έχει αντίκτυπο η Ιαπωνία να είναι η χώρα με τους περισσότερους κατοίκους άνω των 65 στην υφήλιο κι αντίστοιχα με τους λιγότερους κάτω των 15, κάτι που αναμένεται να οδηγήσει σε μείωση του πληθυσμού στα τέλη του 21ου αιώνα κατά 50%!
Το ντοκιμαντέρ του vice συνομιλεί με νεαρούς γιαπωνέζους και γιαπωνέζες οι οποίοι προτιμούν να αγοράζουν ως υπηρεσίες τα όσα προσφέρει ένας γάμος. Κάποιοι έχουν μάλιστα και ηλεκτρονικό "ψεύτικο" σύντροφο.
Γιαπωνέζες πάλι επισκέπτονται κλαμπ όπου βρίσκουν άνδρες μόνο για απλή συντροφή και συζήτηση αγοράζοντας φυσικά την αντίστοιχη υπηρεσία και αντίστροφα με το κόστος να αγγίζει τα $ 200,00 για ποτό και προσοχή. Με $ 70,00 μπορεί κανείς να επιλέξει το συνοδό της αρεσκείας του για κάποια βραδινή έξοδο.
Μια φορά οι γιαπωνέζοι δείχνουν να απεχθάνονται τις πραγματικές ανθρώπινες σχέσεις. Τα υπόλοιπα στο εξαιρετικό ντοκιμαντέρ. Κι εγώ που πίστευα ότι η Ιαπωνία παράγει μόνο τηλεοράσεις, βίντεο, αυτοκίνητα και πλοία. Παράγει επίσης κατανόηση, συμπόνοια και ότι άλλο χρειαστεί κανείς. Ακόμη και υπηρεσίες μητρότητας σε μεγάλα μωρά!
Η Ιαπωνία είναι η χώρα με το γηραιότερο πληθυσμό στον κόσμο. Σύμφωνα με κυβερνητικές ανακοινώσεις το 50% των γυναικών ηλικίας 18-34 ετών παραμένει ανύπαντρο ενώ το ποσοστό αυτό αγγίζει το 60% στους άνδρες.
Αιτία; Η έλλειψη επικοινωνίας ανάμεσα στους ανθρώπους. Αυτό έχει αντίκτυπο η Ιαπωνία να είναι η χώρα με τους περισσότερους κατοίκους άνω των 65 στην υφήλιο κι αντίστοιχα με τους λιγότερους κάτω των 15, κάτι που αναμένεται να οδηγήσει σε μείωση του πληθυσμού στα τέλη του 21ου αιώνα κατά 50%!
Το ντοκιμαντέρ του vice συνομιλεί με νεαρούς γιαπωνέζους και γιαπωνέζες οι οποίοι προτιμούν να αγοράζουν ως υπηρεσίες τα όσα προσφέρει ένας γάμος. Κάποιοι έχουν μάλιστα και ηλεκτρονικό "ψεύτικο" σύντροφο.
Γιαπωνέζες πάλι επισκέπτονται κλαμπ όπου βρίσκουν άνδρες μόνο για απλή συντροφή και συζήτηση αγοράζοντας φυσικά την αντίστοιχη υπηρεσία και αντίστροφα με το κόστος να αγγίζει τα $ 200,00 για ποτό και προσοχή. Με $ 70,00 μπορεί κανείς να επιλέξει το συνοδό της αρεσκείας του για κάποια βραδινή έξοδο.
Μια φορά οι γιαπωνέζοι δείχνουν να απεχθάνονται τις πραγματικές ανθρώπινες σχέσεις. Τα υπόλοιπα στο εξαιρετικό ντοκιμαντέρ. Κι εγώ που πίστευα ότι η Ιαπωνία παράγει μόνο τηλεοράσεις, βίντεο, αυτοκίνητα και πλοία. Παράγει επίσης κατανόηση, συμπόνοια και ότι άλλο χρειαστεί κανείς. Ακόμη και υπηρεσίες μητρότητας σε μεγάλα μωρά!