Κατερίνα Πρωτοσυγγελίδου-Φλατσούση
Ο πρωτοποριακός Ισπανός γλύπτης με τα παράδοξα τσιμεντένια γλυπτά του, παρουσιάζει ένα ζοφερό απεγνωσμένο χιούμορ και μέσα απ αυτό, οδηγεί τη σκέψη στις συνέπειες της αδιαφορίας μας, απέναντι στα περιβαλλοντικά,πολιτικά, κοινωνικά, ακόμη και αθλητικά θέματα.
Οι street art παρεμβάσεις του προκαλούν τη φαντασία των πεζών και ανοίγουν πόρτες στη σκέψη, ανιχνεύοντας συνηθισμένες συμπεριφορές, που περνούν λόγω καθημερινής συνήθειας, απαρατήρητες.
Τα μικροσκοπικά ανθρωπάκια του Cordal, δείχνουν καθαρά τη δικαιολογημένη επιφυλακτικότητα της εποχής μας, απέναντι σε κάθε μορφής εξουσία. Πολιτική, επιχειρηματική, αθλητική, κοινωνική.
Το κύριο μοντέλο του, δημιουργείται αρχικά από πηλό, ενώ στη συνέχεια, φτιάχνει πολλαπλάσια τσιμεντένια, μέσα σε καλούπια σιλικόνης.
Εμπνέεται κυρίως, από τις καθημερινές ειδήσεις και δημιουργεί έργα που αντιπροσωπεύουν ανθρώπινες οντότητες και παρουσιάζουν συγκεκριμένα μοτίβα συμπεριφορών.
Οι μικροσκοπικές τσιμεντένιες μινιατούρες του, υπενθυμίζουν τη σκληρή καθημερινή αλήθεια που ταλανίζει τον άνθρωπο
και φωτογραφίζουν την περιβαλλοντική καταστροφή, τη φτώχεια, την έλλειψη στέγης, τον καταναλωτισμό, την κοινωνική και συναισθηματική απομόνωση, την ανεργία, την αδιαφορία.
Όλα τα έργα του μαρτυρούν τη συλλογική αδράνεια, που συντηρεί την καθοδική πορεία των γεγονότων, που όμως, κατά την άποψη του καλλιτέχνη, μπορεί να αλλάξει θεαματικά μέσα από τις μικρές μας, αλλά πολλές και συνεχείς δράσεις και αντιδράσεις.
Ο πρωτοποριακός Ισπανός γλύπτης με τα παράδοξα τσιμεντένια γλυπτά του, παρουσιάζει ένα ζοφερό απεγνωσμένο χιούμορ και μέσα απ αυτό, οδηγεί τη σκέψη στις συνέπειες της αδιαφορίας μας, απέναντι στα περιβαλλοντικά,πολιτικά, κοινωνικά, ακόμη και αθλητικά θέματα.
Οι street art παρεμβάσεις του προκαλούν τη φαντασία των πεζών και ανοίγουν πόρτες στη σκέψη, ανιχνεύοντας συνηθισμένες συμπεριφορές, που περνούν λόγω καθημερινής συνήθειας, απαρατήρητες.
Τα μικροσκοπικά ανθρωπάκια του Cordal, δείχνουν καθαρά τη δικαιολογημένη επιφυλακτικότητα της εποχής μας, απέναντι σε κάθε μορφής εξουσία. Πολιτική, επιχειρηματική, αθλητική, κοινωνική.
Το κύριο μοντέλο του, δημιουργείται αρχικά από πηλό, ενώ στη συνέχεια, φτιάχνει πολλαπλάσια τσιμεντένια, μέσα σε καλούπια σιλικόνης.
Εμπνέεται κυρίως, από τις καθημερινές ειδήσεις και δημιουργεί έργα που αντιπροσωπεύουν ανθρώπινες οντότητες και παρουσιάζουν συγκεκριμένα μοτίβα συμπεριφορών.
Οι μικροσκοπικές τσιμεντένιες μινιατούρες του, υπενθυμίζουν τη σκληρή καθημερινή αλήθεια που ταλανίζει τον άνθρωπο
και φωτογραφίζουν την περιβαλλοντική καταστροφή, τη φτώχεια, την έλλειψη στέγης, τον καταναλωτισμό, την κοινωνική και συναισθηματική απομόνωση, την ανεργία, την αδιαφορία.
Όλα τα έργα του μαρτυρούν τη συλλογική αδράνεια, που συντηρεί την καθοδική πορεία των γεγονότων, που όμως, κατά την άποψη του καλλιτέχνη, μπορεί να αλλάξει θεαματικά μέσα από τις μικρές μας, αλλά πολλές και συνεχείς δράσεις και αντιδράσεις.