Στρατής Μαζίδης
Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο του αμερικανού αναλυτή Brandon Turbeville φιλοξενεί το Global Research και αναφέρεται αν όχι στον αποκλειστικό, τουλάχιστον σε παράλληλους στόχους των βομβαρδισμών του Συνασπισμού στη Συρία.
Όπως σημειώνει ο Turbeville τα δυτικά ΜΜΕ έχουν επιδοθεί σε μια εκστρατεία - προπαγάνδα ότι οι ΗΠΑ για να νικήσουν το Ισλαμικό Κράτος που το ΝΑΤΟ δημιούργησε, πρέπει να βομβαρδίσουν τους αγωγούς πετρελαίου, δηλαδή τις υποδομές του συριακού κράτους.
Επιπρόσθετα παρουσιάζεται στο κοινό η είδηση πως η ISIL κερδίζει καθημερινά εκατομμύρια (και αυτό αμισβητείται) από την πώληση πετρελαίου στη μαύρη αγορά σε διάφορες χώρες.
Πολύ εύστοχα υπογραμμίζει ο αρθρογράφος πως τα ΜΜΕ παραβλέπουν να εξηγήσουν πως η τρομοκρατική οργάνωση καταφέρνει να εξορύξει, να διυλύσει, να μεταφέρει το πετρέλαιο ή ακόμη και να κλείσει συμφωνίες δίχως να την πάρουν χαμπάρι οι μυστικές υπηρεσίες της Δύσης.
Ο Turbeville θεωρεί τόσο απίστευτη την πραγματικότητα αυτής της διαδικαστικής αλυσίδας, όσο και την κατάληψη μιας σειράς εδαφών σε Ιράκ και Συρία από τους εξτρεμιστές κάτω από τη μύτη των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ.
Όπως σημειώνει και ο Maram Susli στο Eastern Look Network οι ισλαμιστές δε γνωρίζουν καν πως να κάνουν χρήση των αγωγών και για αυτό η μεταφορά των καυσίμων γίνεται αποκλειστικά και μόνο με φορτηγά είτε στις εμπόλεμες ζώνες είτε φυσικά στη γειτονική μας Τουρκία που αγοράζει στη λαθραία τα καύσιμα σε πολύ χαμηλές τιμές.
Ωστόσο αντί να πραγματοποιηθούν συγκεκριμένες ενέργειες που θα στερήσουν την πελατεία του ισλαμικού κράτους ή να βομβαρδίζονται τα κονβόι με τα βυτιοφόρα τα οποία είναι εύκολο να εντοπιστούν, προτιμάται η λύση της καταστροφής των υποδομών της συριακής επικράτειας.
Το τελευταίο παράλογο το οποίο λανσάρεται τελευταία είναι ότι ανάμεσα στους πελάτες των τζιχαντιστών είναι και η Δαμασκός! Δηλαδή ο Ασαντ που πολεμά πάνω από 3 1/2 έτη κάθε λογής εξτρεμιστή, δίνει χρήματα, αιμοδοτεί την οργάνωση που πραγματοποιεί με τις φρικτές της πράξεις γενοκτονία μέσα στη Συρία.
Είναι τόσο ξεκάθαρο το τι επιχειρείται στη Συρία που φαίνεται από το παράδειγμα του Deir Ezzor. Με το συριακό στρατό να έχει περικυκλώσει την πόλη και να έχει περιορίσει τους τζιχαντιστές σε πολύ μεγάλο βαθμό κάνοντας ορισμένους να μιλούν για ζήτημα εβδομάδων να απελευθερωθεί η πόλη και να προχωρήσει ακόμη περισσότερο η εκκαθάριση στην ευρύτερη επαρχία, ποιος ο λόγος να βομβαρδιστεί το διυλιστήριο έξω από την πόλη;
Οπότε συμπερασματικά μπορούμε να συνοψίσουμε στα εξής:
- καταστρέφοντας τις υποδομές, στην ουσία αδυνατίζει το συριακό κράτος. Ο Συριακός Αραβικός Στρατός απελευθερώνει σειρά πόλεων αλλά δε βρίσκει πίσω τίποτε από ότι άφησε πριν τον πόλεμο.
- η καταστροφή τους, θα δώσει τη δυνατότητα στο Κατάρ να διεκδικήσει την αποκατάστασή τους.
- και ερχόμαστε στο βασικότερο. Οι ΗΠΑ επιθυμούν μαζί με το Κατάρ την κατασκευή αγωγού πετρελαίου που διασχίζοντας μια σειρά χωρών όπως η Σαουδική Αραβία, η Συρία, η Ιορδανία και η Τουρκία, θα καταλήγει στην Ευρώπη η οποία έτσι θα αποκτήσει εναλλακτική και δε θα χρειάζεται τη Συρία. Ωστόσο ο Ασαντ το 2009 ακύρωσε τη συμφωνία. Οι Ρώσοι κατάφεραν να τον γλυτώσουν το 2013 από την προβοκάτσια με τα χημικά. Ωστόσο, θα χρειαστεί να κάνουν πολύ περισσότερα για να του το ξεπληρώσουν. Θα το κάνουν;
Καταλάβατε τώρα γιατί γίνεται ο πόλεμος;
Φυσικά σε όλα αυτά χρειάστηκαν τα χρήσιμα κορόιδα, ας μου επιτραπεί η έκφραση και αυτά δεν είναι άλλα από τις χειραγωγούμενες μάζες. Το πως πείστηκαν κάποιοι να διαλύσουν τη χώρα τους, είναι πραγματικά εντυπωσιακό και το πληροφορήθηκα από συμπατριώτη μας, έλληνα που ζούσε και προόδευε στη Συρία μέχρι που το 2012 αναγκάστηκε να ακολουθήσει με την οικογένειά του ένα δρομολόγιο θρίλερ για να γλυτώσει τη ζωή τη δική του, της γυναίκας του και του γιου τους.
Για την ώρα κρατάμε το εξής. Το 2009 ο Ασαντ ακύρωσε τη συμφωνία για τον αγωγό.
Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο του αμερικανού αναλυτή Brandon Turbeville φιλοξενεί το Global Research και αναφέρεται αν όχι στον αποκλειστικό, τουλάχιστον σε παράλληλους στόχους των βομβαρδισμών του Συνασπισμού στη Συρία.
Όπως σημειώνει ο Turbeville τα δυτικά ΜΜΕ έχουν επιδοθεί σε μια εκστρατεία - προπαγάνδα ότι οι ΗΠΑ για να νικήσουν το Ισλαμικό Κράτος που το ΝΑΤΟ δημιούργησε, πρέπει να βομβαρδίσουν τους αγωγούς πετρελαίου, δηλαδή τις υποδομές του συριακού κράτους.
Επιπρόσθετα παρουσιάζεται στο κοινό η είδηση πως η ISIL κερδίζει καθημερινά εκατομμύρια (και αυτό αμισβητείται) από την πώληση πετρελαίου στη μαύρη αγορά σε διάφορες χώρες.
Πολύ εύστοχα υπογραμμίζει ο αρθρογράφος πως τα ΜΜΕ παραβλέπουν να εξηγήσουν πως η τρομοκρατική οργάνωση καταφέρνει να εξορύξει, να διυλύσει, να μεταφέρει το πετρέλαιο ή ακόμη και να κλείσει συμφωνίες δίχως να την πάρουν χαμπάρι οι μυστικές υπηρεσίες της Δύσης.
Ο Turbeville θεωρεί τόσο απίστευτη την πραγματικότητα αυτής της διαδικαστικής αλυσίδας, όσο και την κατάληψη μιας σειράς εδαφών σε Ιράκ και Συρία από τους εξτρεμιστές κάτω από τη μύτη των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ.
Όπως σημειώνει και ο Maram Susli στο Eastern Look Network οι ισλαμιστές δε γνωρίζουν καν πως να κάνουν χρήση των αγωγών και για αυτό η μεταφορά των καυσίμων γίνεται αποκλειστικά και μόνο με φορτηγά είτε στις εμπόλεμες ζώνες είτε φυσικά στη γειτονική μας Τουρκία που αγοράζει στη λαθραία τα καύσιμα σε πολύ χαμηλές τιμές.
Ωστόσο αντί να πραγματοποιηθούν συγκεκριμένες ενέργειες που θα στερήσουν την πελατεία του ισλαμικού κράτους ή να βομβαρδίζονται τα κονβόι με τα βυτιοφόρα τα οποία είναι εύκολο να εντοπιστούν, προτιμάται η λύση της καταστροφής των υποδομών της συριακής επικράτειας.
Το τελευταίο παράλογο το οποίο λανσάρεται τελευταία είναι ότι ανάμεσα στους πελάτες των τζιχαντιστών είναι και η Δαμασκός! Δηλαδή ο Ασαντ που πολεμά πάνω από 3 1/2 έτη κάθε λογής εξτρεμιστή, δίνει χρήματα, αιμοδοτεί την οργάνωση που πραγματοποιεί με τις φρικτές της πράξεις γενοκτονία μέσα στη Συρία.
Είναι τόσο ξεκάθαρο το τι επιχειρείται στη Συρία που φαίνεται από το παράδειγμα του Deir Ezzor. Με το συριακό στρατό να έχει περικυκλώσει την πόλη και να έχει περιορίσει τους τζιχαντιστές σε πολύ μεγάλο βαθμό κάνοντας ορισμένους να μιλούν για ζήτημα εβδομάδων να απελευθερωθεί η πόλη και να προχωρήσει ακόμη περισσότερο η εκκαθάριση στην ευρύτερη επαρχία, ποιος ο λόγος να βομβαρδιστεί το διυλιστήριο έξω από την πόλη;
Οπότε συμπερασματικά μπορούμε να συνοψίσουμε στα εξής:
- καταστρέφοντας τις υποδομές, στην ουσία αδυνατίζει το συριακό κράτος. Ο Συριακός Αραβικός Στρατός απελευθερώνει σειρά πόλεων αλλά δε βρίσκει πίσω τίποτε από ότι άφησε πριν τον πόλεμο.
- η καταστροφή τους, θα δώσει τη δυνατότητα στο Κατάρ να διεκδικήσει την αποκατάστασή τους.
- και ερχόμαστε στο βασικότερο. Οι ΗΠΑ επιθυμούν μαζί με το Κατάρ την κατασκευή αγωγού πετρελαίου που διασχίζοντας μια σειρά χωρών όπως η Σαουδική Αραβία, η Συρία, η Ιορδανία και η Τουρκία, θα καταλήγει στην Ευρώπη η οποία έτσι θα αποκτήσει εναλλακτική και δε θα χρειάζεται τη Συρία. Ωστόσο ο Ασαντ το 2009 ακύρωσε τη συμφωνία. Οι Ρώσοι κατάφεραν να τον γλυτώσουν το 2013 από την προβοκάτσια με τα χημικά. Ωστόσο, θα χρειαστεί να κάνουν πολύ περισσότερα για να του το ξεπληρώσουν. Θα το κάνουν;
Καταλάβατε τώρα γιατί γίνεται ο πόλεμος;
Φυσικά σε όλα αυτά χρειάστηκαν τα χρήσιμα κορόιδα, ας μου επιτραπεί η έκφραση και αυτά δεν είναι άλλα από τις χειραγωγούμενες μάζες. Το πως πείστηκαν κάποιοι να διαλύσουν τη χώρα τους, είναι πραγματικά εντυπωσιακό και το πληροφορήθηκα από συμπατριώτη μας, έλληνα που ζούσε και προόδευε στη Συρία μέχρι που το 2012 αναγκάστηκε να ακολουθήσει με την οικογένειά του ένα δρομολόγιο θρίλερ για να γλυτώσει τη ζωή τη δική του, της γυναίκας του και του γιου τους.
Για την ώρα κρατάμε το εξής. Το 2009 ο Ασαντ ακύρωσε τη συμφωνία για τον αγωγό.