Άγης Βερούτης
Άνοιξαν τα επαγγέλματα με τρόπο που παρέμειναν κλειστά.
Το δούλεμα πάει σύννεφο!
Ως πριν λίγο καιρό, αν κάποιος ήθελε να πάρει ένα καλό αυτοκίνητο και να φορτώνει υψηλού βαλαντίου τουρίστες από κρουαζιερόπλοια, και να τους κάνει το γύρο της Αττικής στα αρχαία αξιοθέατα, έπρεπε να πληρώσει €130.000 για να πάρει μια άδεια λιμουζίνας. Η Ελλάδα είχε 31 αδειοδοτημένες λιμουζίνες.
Οι περισσότεροι που κυκλοφορούσαν ήταν "πειρατές" που πιθανά έδιναν το κατιτίς τους όταν τους έπιαναν σε κάποιο μπλόκο. Για να ξεναγήσουν τουρίστες έπρεπε να προσλάβει αδειούχο ξεναγό, με πανεπιστημιακό πτυχίο ξεναγού, για να λέει στους επιβάτες "Δις ιζ δη Ακρόπολις" και άλλα τέτοια.
Αν ήθελε να παει το καλοκαίρι να παρέχει υπηρεσίες στη Μύκονο, όπου το ταξί καθαρίζει €400.000 τη σαιζόν και ο κόσμος δεν εξυπηρετείται επαρκώς, φυσικά τα "γεωγραφικά κριτήρια" το απαγόρευαν τότε όπως ΚΑΙ ΤΩΡΑ.
Τώρα που άνοιξε το επάγγελμα δεν εχει παράβολο €130.000 πια, αλλά απαιτείται εταιρικό αποθεματικό κεφάλαιο €300.000 για να πάρεις άδεια. Λες και υπάρχει περίπτωση να φάει πρόστιμα στάθμευσης 300 χιλιάρικα!!! Μοναδικό παγκοσμίως να χρειάζονται οι σωφεράντζες να είναι πλούσιοι...!!
Ρε ηλίθιοι καραγκιόζηδες, αν κάποιος έχει €300.000 να κάθονται, σωφέρ θα πάει να γίνει;;;
Ψηφίστε τους!!!
Άνοιξαν τα επαγγέλματα με τρόπο που παρέμειναν κλειστά.
Το δούλεμα πάει σύννεφο!
Ως πριν λίγο καιρό, αν κάποιος ήθελε να πάρει ένα καλό αυτοκίνητο και να φορτώνει υψηλού βαλαντίου τουρίστες από κρουαζιερόπλοια, και να τους κάνει το γύρο της Αττικής στα αρχαία αξιοθέατα, έπρεπε να πληρώσει €130.000 για να πάρει μια άδεια λιμουζίνας. Η Ελλάδα είχε 31 αδειοδοτημένες λιμουζίνες.
Οι περισσότεροι που κυκλοφορούσαν ήταν "πειρατές" που πιθανά έδιναν το κατιτίς τους όταν τους έπιαναν σε κάποιο μπλόκο. Για να ξεναγήσουν τουρίστες έπρεπε να προσλάβει αδειούχο ξεναγό, με πανεπιστημιακό πτυχίο ξεναγού, για να λέει στους επιβάτες "Δις ιζ δη Ακρόπολις" και άλλα τέτοια.
Αν ήθελε να παει το καλοκαίρι να παρέχει υπηρεσίες στη Μύκονο, όπου το ταξί καθαρίζει €400.000 τη σαιζόν και ο κόσμος δεν εξυπηρετείται επαρκώς, φυσικά τα "γεωγραφικά κριτήρια" το απαγόρευαν τότε όπως ΚΑΙ ΤΩΡΑ.
Τώρα που άνοιξε το επάγγελμα δεν εχει παράβολο €130.000 πια, αλλά απαιτείται εταιρικό αποθεματικό κεφάλαιο €300.000 για να πάρεις άδεια. Λες και υπάρχει περίπτωση να φάει πρόστιμα στάθμευσης 300 χιλιάρικα!!! Μοναδικό παγκοσμίως να χρειάζονται οι σωφεράντζες να είναι πλούσιοι...!!
Ρε ηλίθιοι καραγκιόζηδες, αν κάποιος έχει €300.000 να κάθονται, σωφέρ θα πάει να γίνει;;;
Ψηφίστε τους!!!