Στρατής Μαζίδης
Διαστάσεις θρίλερ που παραπέμπουν στις γνωστές ταινίες της δεκαετίας του 70 με τον τίτλο «Airport» καθώς το μαύρο κουτί μίλησε και ένας εκ των πιλότων έφυγε από το πιλοτήριο λίγο πριν από τη συντριβή και δεν ήταν σε θέση να εισέλθει εκ νέου, σύμφωνα με αναφορές των μέσων ενημέρωσης, επικαλούμενες πηγές προσκείμενες στην έρευνα και με εμπειρία σε ηχογραφήσεις από«μαύρο κουτί».
Από τις καταγραφές του μαύρου κουτιού ακούγεται ο ήχος μιας θέσης που σπρώχνεται προς τα πίσω, η πόρτα ανοίγει και κλείνει. Στη συνέχεια καταγράφονται αναπάντητα χτυπήματα στην πόρτα χωρίς να υπάρχει καμία ανταπόκριση. Αυτός που χτυπά την πόρτα, αρχίζει να χτυπά πιο δυνατά ενώ ακούγεται και μια προσπάθεια να την ανοίξει δια της βίας. Τις πληροφορίες αυτές έδωσε ένας ερευνητής με τον όρο της ανωνυμίας στους ΝΥΤ.
Από το σημείο αυτό και μετά όπως αναφέρει και το Γαλλικό Πρακτορείο δεν υπήρχε καμία συνομιλία μέχρι τη συντριβή και αυτός που ήταν στο κόκπιτ, παρέμεινε μόνος ως το τέλος της πτήσης.
Δεν μπορεί να καθοριστεί ακριβώς αν ο άνθρωπος που έφυγε και μετά προσπαθούσε ανεπιτυχώς να επιστρέψει στο πιλοτήριο ήταν ο κυβερνήτης ή ο συγκυβερνήτης. Και οι δύο πάντως μιλούσαν κανονικά κατά την έναρξη της πτήσης.
Επίσης έχει καταγραφεί και ο συναγερμός που προειδοποιεί πως το αεροσκάφος προσεγγίζει το έδαφος.
Η Lufthansa δεν έχει επιβεβαιώσει μέχρι στιγμής την παραπάνω πληροφορία.
Διαστάσεις θρίλερ που παραπέμπουν στις γνωστές ταινίες της δεκαετίας του 70 με τον τίτλο «Airport» καθώς το μαύρο κουτί μίλησε και ένας εκ των πιλότων έφυγε από το πιλοτήριο λίγο πριν από τη συντριβή και δεν ήταν σε θέση να εισέλθει εκ νέου, σύμφωνα με αναφορές των μέσων ενημέρωσης, επικαλούμενες πηγές προσκείμενες στην έρευνα και με εμπειρία σε ηχογραφήσεις από«μαύρο κουτί».
Από τις καταγραφές του μαύρου κουτιού ακούγεται ο ήχος μιας θέσης που σπρώχνεται προς τα πίσω, η πόρτα ανοίγει και κλείνει. Στη συνέχεια καταγράφονται αναπάντητα χτυπήματα στην πόρτα χωρίς να υπάρχει καμία ανταπόκριση. Αυτός που χτυπά την πόρτα, αρχίζει να χτυπά πιο δυνατά ενώ ακούγεται και μια προσπάθεια να την ανοίξει δια της βίας. Τις πληροφορίες αυτές έδωσε ένας ερευνητής με τον όρο της ανωνυμίας στους ΝΥΤ.
Από το σημείο αυτό και μετά όπως αναφέρει και το Γαλλικό Πρακτορείο δεν υπήρχε καμία συνομιλία μέχρι τη συντριβή και αυτός που ήταν στο κόκπιτ, παρέμεινε μόνος ως το τέλος της πτήσης.
Δεν μπορεί να καθοριστεί ακριβώς αν ο άνθρωπος που έφυγε και μετά προσπαθούσε ανεπιτυχώς να επιστρέψει στο πιλοτήριο ήταν ο κυβερνήτης ή ο συγκυβερνήτης. Και οι δύο πάντως μιλούσαν κανονικά κατά την έναρξη της πτήσης.
Επίσης έχει καταγραφεί και ο συναγερμός που προειδοποιεί πως το αεροσκάφος προσεγγίζει το έδαφος.
Η Lufthansa δεν έχει επιβεβαιώσει μέχρι στιγμής την παραπάνω πληροφορία.