Μικρότερες θα είναι οι αποζημιώσεις στους συγγενείς των θυμάτων εάν
αποδειχτεί ότι ο πιλότος ήθελε να αυτοκτονήσει για αυτό και έριξε το
αεροσκάφος στις γαλλικές Άλπεις.
Σύμφωνα με τον υφιστάμενο νόμο, ο αερομεταφορέας θεωρείται ο πρώτος υπεύθυνος όταν υπάρχει δυστύχημα στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του. Αυτό ισχύει ανεξάρτητα από το εάν ένα δυστύχημα προκλήθηκε από δική του υπαιτιότητα ή όχι.
Η ευθύνη του αερομεταφορέα εκτιμάται μέχρι και τα 127.000 ευρώ ανά επιβάτη στο πλαίσιο μιας διεθνούς πτήσης.
Εάν όμως οι αποζημιώσεις υπερβαίνουν αυτό το ποσό, τότε η εταιρεία μπορεί να αρνηθεί να πληρώσει οτιδήποτε επιπλέον εφόσον το δυστύχημα δεν προκλήθηκε από δική της αμέλεια ή οφείλεται αποκλειστικά σε κάποιον τρίτο.
Στην περίπτωση λοιπόν που αποδειχτεί ότι ο 28χρονος πιλότος αυτοκτόνησε, τότε οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να μειώσουν κατά πολύ τις αποζημιώσεις.
Η αποζημίωση δίνεται βάσει της συγγένειας με το θύμα ενώ τα ποσά μεγαλώνουν αν οι συνθήκες του δυστυχήματος είναι εξαιρετικά βίαιες.
lifo.gr
Σύμφωνα με τον υφιστάμενο νόμο, ο αερομεταφορέας θεωρείται ο πρώτος υπεύθυνος όταν υπάρχει δυστύχημα στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του. Αυτό ισχύει ανεξάρτητα από το εάν ένα δυστύχημα προκλήθηκε από δική του υπαιτιότητα ή όχι.
Η ευθύνη του αερομεταφορέα εκτιμάται μέχρι και τα 127.000 ευρώ ανά επιβάτη στο πλαίσιο μιας διεθνούς πτήσης.
Εάν όμως οι αποζημιώσεις υπερβαίνουν αυτό το ποσό, τότε η εταιρεία μπορεί να αρνηθεί να πληρώσει οτιδήποτε επιπλέον εφόσον το δυστύχημα δεν προκλήθηκε από δική της αμέλεια ή οφείλεται αποκλειστικά σε κάποιον τρίτο.
Στην περίπτωση λοιπόν που αποδειχτεί ότι ο 28χρονος πιλότος αυτοκτόνησε, τότε οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να μειώσουν κατά πολύ τις αποζημιώσεις.
Η αποζημίωση δίνεται βάσει της συγγένειας με το θύμα ενώ τα ποσά μεγαλώνουν αν οι συνθήκες του δυστυχήματος είναι εξαιρετικά βίαιες.
lifo.gr