Ενώσεις γάλλων και βέλγων πιλότων αμφισβητούν και καταγγέλουν το πόρισμα και τη διαρροή του - Το ηχητικό της συντριβής;

ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΡΙΒΗΣ;

 ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΠΙΛΟΤΩΝ ΣΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΟΙ New York Times ΔΙΕΡΡΕΥΣΑΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ…ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΝΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΥΝΤΡΙΒΗΣ …ΚΑΙ ΟΙ ΒΕΛΓΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΚΡΙΝΟΥΝ ΜΗ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΠΡΩΙΜΑ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ…


O πρόεδρος του εθνικού συνδικάτου πιλότων των γαλλικών αερογραμμών (SNPL) ανακοίνωσε ότι θα καταθέσει μήνυση κατά παντός υπευθύνου για  «καταπάτηση επαγγελματικού μυστικού «.Με αυτόν τον τρόπο αντέδρασε το συνδικάτο στην αποκάλυψη από τον τύπο του  περιεχομένου των εγγραφών από το μαύρο κουτί του Airbus A320 της Germanwings που συνετρίβη την Τρίτη  στις γαλλικές Άλπεις.

Από την πλευρά της η Belgian Cockpit Association (BeCA) «αποδοκιμάζει και καταδικάζει » την διαρροή που γνωστοποιήθηκε την Παρασκευή.Το SNPL  «πήρε την απόφαση να καταθέσει μήνυση κατά παντός υπευθύνου μετά την κοινοποίηση νύχτα Τετάρτης προς Πέμπτη  σχετικών πληροφοριών του περιεχομένου του μαύρου κουτιού αναφορικά με τους ήχους  στο cockpit εξήγησε” ο Eric Derivry στο RMC/BFMTV.

«Eίμαστε ιδιαίτερα σοκαρισμένοι (…) που το (BEA) Γραφείο Έρευνας και Ανάλυσης για την ασφάλεια της πολιτικής αεροπορίας  κάνει μια συνέντευξη τύπου στις 17h00 (Τρίτη) λέγοντας ότι ‘δεν έχουμε τίποτα να σας πούμε ‘ και λίγες ώρες αργότερα το ‘New York Times‘ δίνει πληροφορίες άκρως λεπτομερείς (…) που επιβεβαίωσε στη συνέχεια ο εισαγγελέας της Δημοκρατίας την επομένη το μεσημέρι  «, δήλωσε ο πρόεδρος του SNPL.

«Αντίθετα με τις δεσμεύσεις εμπιστευτικότητας  που επηρεάζουν το σύνολο των ατόμων που συμμετέχουν στην έρευνα υπήρξαν διαρροές».

Ο Derivry πρόσθεσε ότι το συνδικάτο του κάλεσε σε «μια μεταρρύθμιση του τρόπου λειτουργίας του  BEA». Επέμεινε στην έλλειψη πολιτικής ανεξαρτησίας του οργάνου όσο και του προυπολογισμού του αλλά και στην απουσία αντιπροσώπων ή αντπροσώπου των πιλότων στην σύνθεσή του.

Η BeCA, Επαγγελματική Ένωση πιλότων του Βελγίου εξέφρασε την αποδοκιμασία του.Σε αυτό το στάδιο της έρευνας είναι πολύ νωρίς για να κατηγορηθεί ο συγκυβερνήτης εκτιμά η Ένωση. Για να είναι έγκυρες οι έρευνες ασφαλείας οφείλουν να βασίζονται στην ανάλυση και των 2 μαύρων κουτιών: του «Cockpit Voice Recorder» που καταγράφει τις συζητήσεις στο cockpit και του «Flight Data Recorder» που περιέχει πληροφορίες τεχνικές της πτήσης.Όμως μόνο το πρώτο μάυρο κουτί βρέθηκε.

«Οι αναφορές σε θορύβους αναπνοής ή άλλους ήχους για να γίνει σπέκουλα στις αιτίες ενός ατυχήματος εποτελούν τουλάχιστον έλλειψη επαγγελματικής σοβαρότητας  και φέρουν την προσοχή και παραβιάζουν την ακεραιότητα και την ανεξαρτησία της ασφάλειας της έρευνας  » γράφει το BeCA. (la libre 27/3/15)

Ενώ ως και στο διαδίκτυο κυκλοφορούν υποτιθέμενες ηχητικές εγγραφές του περιεχομένου του μαύρου κουτιού όπως αναφέρει το sputniknews


Στο μεταξύ για να ενδυναμώσουν την εκδοχή της εισαγγελίας γαλλικά φύλλα έφτασαν στο σημείο να ψυχαναλύουν δημόσια το νεκρό συγκυβερνήτη δια ψυχολόγων.Μιλούν ως και για το σύνδρομο του Σωτήρα που διακατείχε το νεαρό συγκυβερνήτη που συμπαρέσυρε στο θάνατο 149...για να τους σώσει…..ή για τελετουργική αυτοκτονία…

dimpenews
Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail