· Βάσια Ζαριφοπούλου • Νίκος Γεωργαντζάς ·
Τι σημαίνει το σύνθημα «Μένουμε Ευρώπη»; Δύο τινά μπορεί να σημαίνει στο συγκεκριμένο σύνθημα το ρήμα ‘μένω’: ·
α΄) διαμένω, που σημαίνει είμαι εγκατεστημένος μόνιμα ή προσωρινά σε κάποιο οίκημα, πόλη ή χώρα, και ·
β΄) παραμένω, που σημαίνει διατηρούμαι όπως ή όπου είμαι, εξακολουθώ να βρίσκομαι σε κάποιο μέρος, συνεχίζω να είμαι σε μία κατάσταση, διατηρώ την θέση μου. ·
Είναι και άλλες χρήσεις του ρήματος ‘μένω’, όπως, π.χ., απορρίπτομαι (έμεινα στην ίδια τάξη), σαστίζω (μένω άναυδος), εξακολουθώ να υπάρχω, ως υπόλοιπο (έμεινε ένα πιάτο φαϊ), υπάρχω ως υπόλοιπο για συμπλήρωση (έμειναν δύο μέρες μέχρι την αναχώρησή μου), αποβιώνω (έμεινε στον τόπο). Είναι βέβαια και πολλές άλλες, που όμως δεν μας ενδιαφέρουν για την κατάσταση που εξετάζουμε. · Διαμένουμε λοιπόν στην Ευρώπη, όπως είναι εύλογο, αφού η Ευρώπη είναι μία από τις πέντε ηπείρους και η Ελλάδα ανέκαθεν αποτελούσε μέρος της Ευρώπης. Παραμένουμε δε στην Ευρώπη επειδή δεν μπορεί μία ωραία πρωϊα να αποφασίσουμε να δημιουργήσουμε μία τεχνητή διώρυγα που να μας αποσχίσει από το υπόλοιπο έδαφος της Ευρώπης! ·
Το σύνθημα λοιπόν των ευρωλάγνων διαδηλωτών «Μένουμε Ευρώπη» δεν έχει γεωγραφικό χαρακτήρα. ΄Εχει μόνον οικονομικό χαρακτήρα και δη της χρηματιστικής οικονομίας. ·
Μέσα σε τούτο το πλαίσιο, το θέμα Δραχμή ή € είναι ένας πλασματικός διπολισμός, υπό το δεσποτικό καθεστώς εξουσίας, της εν Ελλάδι τυραννικής κομματοκρατίας, του διεθνούς καρτέλ των τραπεζών. Ναι, η επιστροφή σε εθνικό νόμισμα είναι μια τρίτης ή #3 κατηγορίας προβληματική, που πάει χέρι-χέρι με την ορθολογική εφαρμογή μιας δημοσιονομικής πολιτικής της χρηματιστικής. ·
Στην δεύτερη ή #2 κατηγορία της ελληνικής μας προβληματικής είναι η πραγματική οικονομία αγαθών και υπηρεσιών, την οποία οικονομία πρέπει να εξυπηρετεί η χρηματιστική, και όχι αντιστρόφως, όπως το δεσποτικό καθεστώς εξουσίας, της εν Ελλάδι τυραννικής κομματοκρατίας μας επιβάλλει. Αν και ολιγαρχικός, σε τέσσερα από τα βιβλία του μας προειδοποιεί ο Αριστοτέλης: εάν ποτέ επιτρέψουμε στην χρηματιστική να επιβληθεί της πραγματικής οικονομίας αγαθών και υπηρεσιών, τότε πολύ σύντομα το ανθρώπινο είδος θα τείνει προς αφανισμό. ·
Στην πρώτη ή #1 κατηγορία της ελληνικής μας προβληματικής είναι η αφ' εαυτής ανάδυση της ελληνικής μας πολιτείας, από την δημιουργία της σφαιρικής δομής λήψεως των συλλογικών μας αποφάσεων, που αφορούν στα επίπεδα #2 και #3 της ελληνικής μας προβληματικής, όπου: όποιος άρχει άλλων ανθρώπων, ταυτόχρονα άρχεται από την συλλογικότητά τους. ·
Η πολιτεία είναι η υψίστη τεχνολογία αυτοδιαχειρίσεως των ανθρώπων. Μέσω της σφαιρικής δομής των αρχομένων από την συλλογικότητά της αρχόντων της,
★ αναίμακτα και ειρηνικά, η πολιτεία κάνει περιττή την κάθετη ή πυραμιδική ιεαραρχία κεντρικής εξουσίας και ισχύος, του ανατολικού δεσποτικού καθεστώτος, π.χ., της μοναρχικής απολυταρχίας, της φεουδαρχίας, της ρωμαϊκής ρεπούμπλικα και της νυν τυραννικής κομματοκρατίας του διεθνούς καρτέλ των τραπεζών. ·
★ http://www.freepen.gr/2015/01/blog-post_255.html
Τι σημαίνει το σύνθημα «Μένουμε Ευρώπη»; Δύο τινά μπορεί να σημαίνει στο συγκεκριμένο σύνθημα το ρήμα ‘μένω’: ·
α΄) διαμένω, που σημαίνει είμαι εγκατεστημένος μόνιμα ή προσωρινά σε κάποιο οίκημα, πόλη ή χώρα, και ·
β΄) παραμένω, που σημαίνει διατηρούμαι όπως ή όπου είμαι, εξακολουθώ να βρίσκομαι σε κάποιο μέρος, συνεχίζω να είμαι σε μία κατάσταση, διατηρώ την θέση μου. ·
Είναι και άλλες χρήσεις του ρήματος ‘μένω’, όπως, π.χ., απορρίπτομαι (έμεινα στην ίδια τάξη), σαστίζω (μένω άναυδος), εξακολουθώ να υπάρχω, ως υπόλοιπο (έμεινε ένα πιάτο φαϊ), υπάρχω ως υπόλοιπο για συμπλήρωση (έμειναν δύο μέρες μέχρι την αναχώρησή μου), αποβιώνω (έμεινε στον τόπο). Είναι βέβαια και πολλές άλλες, που όμως δεν μας ενδιαφέρουν για την κατάσταση που εξετάζουμε. · Διαμένουμε λοιπόν στην Ευρώπη, όπως είναι εύλογο, αφού η Ευρώπη είναι μία από τις πέντε ηπείρους και η Ελλάδα ανέκαθεν αποτελούσε μέρος της Ευρώπης. Παραμένουμε δε στην Ευρώπη επειδή δεν μπορεί μία ωραία πρωϊα να αποφασίσουμε να δημιουργήσουμε μία τεχνητή διώρυγα που να μας αποσχίσει από το υπόλοιπο έδαφος της Ευρώπης! ·
Το σύνθημα λοιπόν των ευρωλάγνων διαδηλωτών «Μένουμε Ευρώπη» δεν έχει γεωγραφικό χαρακτήρα. ΄Εχει μόνον οικονομικό χαρακτήρα και δη της χρηματιστικής οικονομίας. ·
Μέσα σε τούτο το πλαίσιο, το θέμα Δραχμή ή € είναι ένας πλασματικός διπολισμός, υπό το δεσποτικό καθεστώς εξουσίας, της εν Ελλάδι τυραννικής κομματοκρατίας, του διεθνούς καρτέλ των τραπεζών. Ναι, η επιστροφή σε εθνικό νόμισμα είναι μια τρίτης ή #3 κατηγορίας προβληματική, που πάει χέρι-χέρι με την ορθολογική εφαρμογή μιας δημοσιονομικής πολιτικής της χρηματιστικής. ·
Στην δεύτερη ή #2 κατηγορία της ελληνικής μας προβληματικής είναι η πραγματική οικονομία αγαθών και υπηρεσιών, την οποία οικονομία πρέπει να εξυπηρετεί η χρηματιστική, και όχι αντιστρόφως, όπως το δεσποτικό καθεστώς εξουσίας, της εν Ελλάδι τυραννικής κομματοκρατίας μας επιβάλλει. Αν και ολιγαρχικός, σε τέσσερα από τα βιβλία του μας προειδοποιεί ο Αριστοτέλης: εάν ποτέ επιτρέψουμε στην χρηματιστική να επιβληθεί της πραγματικής οικονομίας αγαθών και υπηρεσιών, τότε πολύ σύντομα το ανθρώπινο είδος θα τείνει προς αφανισμό. ·
Στην πρώτη ή #1 κατηγορία της ελληνικής μας προβληματικής είναι η αφ' εαυτής ανάδυση της ελληνικής μας πολιτείας, από την δημιουργία της σφαιρικής δομής λήψεως των συλλογικών μας αποφάσεων, που αφορούν στα επίπεδα #2 και #3 της ελληνικής μας προβληματικής, όπου: όποιος άρχει άλλων ανθρώπων, ταυτόχρονα άρχεται από την συλλογικότητά τους. ·
Η πολιτεία είναι η υψίστη τεχνολογία αυτοδιαχειρίσεως των ανθρώπων. Μέσω της σφαιρικής δομής των αρχομένων από την συλλογικότητά της αρχόντων της,
★ αναίμακτα και ειρηνικά, η πολιτεία κάνει περιττή την κάθετη ή πυραμιδική ιεαραρχία κεντρικής εξουσίας και ισχύος, του ανατολικού δεσποτικού καθεστώτος, π.χ., της μοναρχικής απολυταρχίας, της φεουδαρχίας, της ρωμαϊκής ρεπούμπλικα και της νυν τυραννικής κομματοκρατίας του διεθνούς καρτέλ των τραπεζών. ·
★ http://www.freepen.gr/2015/01/blog-post_255.html