Βάσια Ζαριφοπούλου • Νίκος Γεωργαντζάς
Συχνά γράφουμε για το δεσποτικό καθεστώς εξουσίας της εν Ελλάδι τυραννικής αριστερο-κεντρο-δεξιάς κομματοκρατίας. Όμως ο όρος ‘δεσποτικό καθεστώς εξουσίας’ είναι ήδη ένας πλεονασμός.
Στην επισήμανση αυτή προέβη ένας φίλος, που είναι νομικός. Δεν διαφωνούμε, όμως ο συγκεκριμένος πλεονασμός εμπεριέχει μια νομοτελειακή διαδοχή, που βοηθά στην εμπέδωση των καταστροφικών συνεπειών, που απορρέουν από τις ενέργειες ενός καθεστώτος και της παρά-φύσιν εξουσίας του.
Θέλεις ή δεν θέλεις να κατανοείς; Αν θέλεις διάβασε παρακάτω, αν όχι συνέχισε να εθελοτυφλείς.
Η κάθε είδους εξουσία παρά-φύσιν διαιρεί τους ανθρώπους σε εξουσιαστές και εξουσιαζομένους. Και η κάθε παρά-φύσιν εξουσία είναι άρδην καθεστωτική.
Και κάθε τι το καθεστωτικό επίσης είναι δεσποτικό, προερχόμενο από τον ανατολικό δεσποτισμό. Από τον ανατολικό αυτό δεσποτισμό αποστάτησαν τα ελληνικά φύλα με πρώτους τους Μινωίτες, αλλά δυστυχώς ο ανατολικός δεσποτισμός επανήλθε στον ελλαδικό χώρο, μαζί με τους πρόσφυγες της Τροίας.
Ετυμολογικά, το καθεστώς προέρχεται από το ‘κατά-ίστημι’ και ορίζεται ως ένα συνονθύλευμα μερών, όπου τα εξουσιαζόμενα μέρη αλληλεπιδρούν προς το συμφέρον ενός μόνον μέρους, του μέρους που επιβάλλει την εξουσία του στα υπόλοιπα εξουσιαζόμενα μέρη. Το κάθε καθεστώς εξουσίας λοιπόν εξουσιάζει μια ΜΗ κοινωνία ατόμων σε πλήρη ιδιωτεία, ήτοι ατόμων με μηδενική συμμετοχή στα κοινά, και είναι αντιδιαμετρικά αντίθετο από ένα πολίτευμα ή πολιτικό σύστημα.
Ετυμολογικά, κάθε τι το πολιτικό προέρχεται από την έννοια ‘πολιτεία’, που ορίζεται ως ένα κατά-φύσιν σύστημα, μιας πραγματικής κοινωνίας ανθρώπων κυρίαρχων εν ελευθερία. ΄Οπως η πολιτεία, που ως σκοπιμότητα έχει την συλλογική, άρα και την ατομική, ευδαιμονία και ευημερία των πολιτών της, το κάθε σύστημα είναι πάντοτε κατά φύσιν και ετυμολογικά προέρχεται από το ‘συν-ίστημι’.
Ορίζεται δε το κάθε κατά-φύσιν σύστημα, όχι ως ένα ‘συνονθύλευμα’ μερών, αλλά ως μια ολότης μερών, τα οποία πάλι αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, τώρα όμως εν ελευθερία, προς το κοινό συμφέρον της συλλογικότητας όλων των μερών. Η έννοια της ολότητος των μερών έχει να κάνει με την αλληλεγγύη, την συναδελφικότητα και την φιλότητα των μερών, που στέκονται μαζί, αρμονικά, για το κοινό τους συμφέρον, μέσα σε μια πραγματική κοινωνία ανθρώπων κυρίαρχων εν ελευθερία.
΄Ισως στο σημείο αυτό να νιώθεις την ακατανίκητη ανάγκη να αμφισβητήσεις τους παραπάνω ορισμούς. Είναι απολύτως φυσιολογικό τούτο, μιας και η αμφισβήτηση συνάδει απόλυτα με τον ταυτοτικό αυτοπροσδιορισμό των ελληνικών ανθρώπων.
Το να είσαι μια Ελληνίς ή ένας Έλλην σημαίνει πως πάντοτε θέλεις να αμφισβητείς τους πάντες και τα πάντα. Αυτός όμως είναι και ο λόγος που δεν σου ταιριάζει να ζεις υποταγμένη ή υποταγμένος υπό το δεσποτικό καθεστώς εξουσίας της εν Ελλάδι τυραννικής αριστερο-κεντρο-δεξιάς κομματοκρατίας.
Διότι η εξουσία του ανατολικού δεσποτισμού της εν Ελλάδι τυραννικής αριστερο-κεντρο-δεξιάς κομματοκρατίας είναι για τους υποτελείς βαρβάρους και όχι για τους αδέσποτους ελληνικούς ανθρώπους. Είναι η ωραία ώρα να αποτινάξεις από την πλάτη σου την εξουσία του εν Ελλάδι ανατολικού δεσποτισμού, αμφισβητώντας το κάθε καθεστωτικό κίνημα, κόμμα ή φορέα εξουσίας του ανατολικού δεσποτισμού.
Δημιούργησε τοπικά και συλλογικά, χωρίς κανένα καθεστωτικά ‘κεντρικό’ συντονισμό, τις απολύτως αναγκαίες, συστημικά δομικές προϋποθέσεις, για την ανάδυση της ελληνικής πολιτείας. Διότι πέραν της συνεχούς αμφισβήτησης, αυτό που σε κάνει είτε να είσαι Ελληνίς ή να είσαι ΄Ελλην, επίσης είναι το να θέλεις να ζεις μέσα σε μία πραγματική κοινωνία πολιτών, ως ένας άνθρωπος κυρίαρχος εν ελευθερία.
ΠΟΤΕ όμως μην πεις σε ΚΑΝΕΝΑ αδέσποτο ελληνικό άνθρωπο «έλα μαζί μου»! Πάντοτε να λες: ας αυτο-οργανωθούμε τοπικά, γύρω από και μέσα σε τούτη την ελληνική δομή τοπικής αυτο-διαχείρισης, σε όποια συλλογικότητα από κοινού επιλέξουμε, χωρίς μάλιστα ΚΑΝΕΝΑ καθεστωτικά 'κεντρικό' συντονισμό.
Το ‘σωστό’ έναυσμα και πρόταγμα για την κάθε τοπικά συλλογική μας ΠΡΑΞΗ εξαρτάται από την κάθε λήψη συλλογικής απόφασης της τοπικής μας συλλογικότητας. Επίσης, από την εξέτασή της, προ της υλοποιήσεώς της, από την/τον νομικό της σύμβουλο.
Πώς ακριβώς; Προτάσεις συλλογικών πράξεων ήδη βλέπουμε πολλές ιδού μία ακόμη: http://www.freepen.gr/2015/07/blog-post_430.html.