Βάσια Ζαριφοπούλου • Νίκος Γεωργαντζάς
Πέραν της ετυμολογίας της, ο μη ατομικιστής μα βέβαια ατομιστής Δημόκριτος ορίζει την ελευθερία ως το ευθύνειν και το ελέγχειν, σε ατομικό συν κοινωνικό συν πολιτικό επίπεδο. Πέραν του ατομικού επιπέδου της ευθύνης και του αυτοελέγχου, ήτοι στο κοινωνικό και το πολιτικό επίπεδο, πρόκειται περί της από κοινού ευθύνης και του από κοινού ελέγχου της κοινωνίας και της πολιτικής, αντίστοιχα.
Όθεν η σύνθετη ελευθερία αθροιστικά είναι: ατομική ελευθερία συν κοινωνική ελευθερία συν πολιτική ελευθερία. Βέβαια δεν γίνεται να έχουμε κοινωνική ελευθερία χωρίς μία κοινωνία με αλληλεγγύη και συνοχή, ούτε γίνεται να έχουμε πολιτική ελευθερία χωρίς πρώτα να έχουμε μία κατά φύσιν κυρίαρχη πολιτεία, με την σφαιρική της δομή λήψης των από κοινού αποφάσεων του συνόλου των πολιτών της.
Οι μεταρρυθμιστές του πολιτεύματος της δημοκρατίας, στην πολιτεία των Αθηναίων της κλασικής Ελλάδος φαίνεται πως πλήρως αποδέχονται τον ορισμό τούτο. Εσύ γνωρίζεις κάποιον διανοητή της κλασικής Ελλάδος, που να έχει απορρίψει τον ορισμό της ελευθερίας από τον Δημόκριτο;
Για όλες και όλους της «ΕΠ-ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ», ΜΟΝΟΝ αναίμακτα και ειρηνικά, η σφαιρική δομή λήψης των από κοινού αποφάσεων των πραγματικών πολιτών μιας κατά φύσιν κυριάρχου πολιτείας εν ελευθερία, κάνει περιττή την κάθε είδους και πάντοτε ενάντια στην φύση εξουσία του δεσποτικά πυραμιδικού ολοκληρωτισμού, της τυραννικής αριστερο-κεντρο-δεξιάς κομματοκρατίας, του αγγλοσαξονικού τύπου κοινοβουλευτισμού
Φυσικά, χωρίς πρώτα να αναδυθεί η εν λόγω πολιτεία, από την από κοινού και κατά τόπους δημιουργία της σφαιρικής της δομής,* όλες και όλοι οι νυν ιθαγενείς-υπήκοοι του προτεκτοράτου 'Greece', ενθουσιάζονται με την βία, την μυστική παραφυσική και την φαυλοκρατία, που τους επιβάλλει ο δεσποτικά πυραμιδικός ολοκληρωτισμός, υπό την σιδηρά ράβδο του απολυταρχικού στέμματος της Αγγλίας και του διεθνούς καρτέλ των τραπεζών.
* http://www.freepen.gr/2015/12/blog-post_4635.html