Του Στρατή Μαζίδη
Με αφορμή το κύκλωμα των δημοσιογράφων που κατηγορούνται για σειρά εκβιασμών ώστε να αποσπάσουν παχυλές διαφημιστικές καταχωρήσεις έμεινα άναυδος όταν διάβασα για το...€ 1.5 εκ. που προϋπολογίζει η ΕΥΔΑΠ για διαφήμιση.
Να διαφημίσει στην πρωτεύουσα τι; Το νερό; Με ποια λογική; Να ξεδιψάμε μόνο με παγωμένες μπύρες; Να μην ποτίσουμε τη γλάστρα με κρασί; Να μη χρησιμοποιούμε πχ ανθρακούχα αναψυκτικά στο καζανάκι;
Βέβαια, επειδή είμαι μαθημένος από τους Δήμους και τους αντίστοιχους προϋπολογισμούς, η πρόχειρη απάντηση που μπορεί να δοθεί είναι ότι "προϋπολογίζουμε μέχρι τόσο, δε σήμαινει ότι θα δαπανήσουμε τόσο».
Τρίχες κατσαρές!
Σε αυτή την περίπτωση καθίσταται άχρηστος ένας προϋπολογισμός, αν είναι άλλα να λογίζουμε και διαφορετικά να κάνουμε.
Διαφημιστική καμπάνια της ΕΥΔΑΠ για το πόσο καλό κάνει το νερό! Ας γελάσουμε... Μάλλον η διαφημιστική καμπάνια κάνει καλό στους όσους λίγους φτάνουν μέχρι την πηγή.
Πόσα άραγε άλλα τέτοια εκατομμύρια υπάρχουν στους διάφορους προϋπολογισμούς την ώρα που εμείς σφαζόμαστε...