Λεωφορεία «σαράβαλα» κυκλοφορούν στους δρόμους – Οι προμηθευτές αρνούνται να παραδώσουν ανταλλακτικά – Ουρές επιβατών στις στάσεις
Δύο στα τρία λεωφορεία είναι χωρίς λάστιχα. Το συγκοινωνιακό έργο έχει μειωθεί κατά 24%. Δείτε τι αποκαλύπτουν στοιχεία των Οδικών Συγκοινωνιών.
Όπως φανερώνουν στοιχείων των ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες), μία στις
τρεις βάρδιες (οδηγών και τεχνικών), δε καλύπτεται. Από τις 12.000
βάρδιες που εκτελούνταν το 2013 και το 2014, το 2015 αυτές δεν
ξεπερνούσαν τις 10.000.
Την ίδια ώρα, όπως προκύπτει από ρεπορτάζ της Καθημερινής,
σοβαρό πρόβλημα υπάρχει και με τα ανταλλακτικά εξαιτίας αδυναμίας
πληρωμής των προμηθευτών οι οποίοι με δεδομένο ότι εισπράττουν μόνον 10%
προκαταβολή, αρνούνται να παραδώσουν τα ανταλλακτικά. Δεν είναι τυχαίο πως σχεδόν τα 2/3 των λεωφορείων έχουν μείνει χωρίς λάστιχα.
Οι τεχνικοί των Οδικών Συγκοινωνιών έχουν φτάσει στο σημείο να αντικαθιστούν τα παλιά λάστιχα με άλλα μεταχειρισμένα από λεωφορεία που είναι εκτός κυκλοφορίας!
Σχεδόν όσα λεωφορεία βρίσκονται στους δρόμους, άλλα τόσα παραμένουν
ακινητοποιημένα στα αμαξοστάσια (τα μισά από αυτά, δεν έχουν λάστιχα για
να κινηθούν)! Συγκεκριμένα κυκλοφορούν 1.070 αυτοκίνητα και στα
αμαξοστάσια βρίσκονται 1.100.
Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, εξαιτίας της έλλειψης προσωπικού και
σε ελεγκτές, το κόστος λαθρεπιβίβασης στον ΟΑΣΑ αγγίζει τα 37
εκατομμύρια ευρώ ετησίως!
Ακόμη και το μετρό δεν ξεφεύγει από τον… κανόνα. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι μόνον το 2015 συγκέντρωσε κατά 40% λιγότερους επιβάτες.