Του Son Ofeon
Ολα ξεκίνησαν με μία τροπολογία, που όριζε ότι επιτέλους θα γίνει διαγωνισμός με αντικείμενο την χορήγηση τεσσάρων αδειών τηλεοπτικών σταθμών με πανελλαδική εμβέλεια “σύμφωνα με μία μελέτη του Ινστιτούτου της Φλωρεντίας”.
Η μελέτη υποστήριζε ότι το χαμηλότερο τίμημα για απόκτηση τηλεοπτικής άδειας θα έπρεπε να είναι το ποσό των 500.000 ευρώ και το μεγαλύτερο 3,5 εκατ ευρώ.
Με βάση λοιπόν την “επιστημονική” μελέτη , το κράτος θα έπρεπε να ξεπουλήσει το δικαίωμα του με αντίτιμο ανάμεσα σε 2 έως 14 εκατ ευρώ, παρέχοντας μονοπωλιακά σε 4 μεγαλοπαράγοντες ή “κολλητούς” το δικαίωμα να “πληροφορούν” τους ‘Ελληνες πολίτες με σύγχρονο και “δωρεάν” τρόπο.
‘Ολοι βέβαια μπορούμε να φαντασθούμε ποιοί θα ήταν τελικά αυτοί οι “μεγαλοπαράγοντες”...
Αλλά ένας δημόσιος διαγωνισμός θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα ανταγωνισμού , καθώς οι σταθμοί που λειτουργούν σήμερα “δωρεάν και παράνομα” είναι περισσότεροι από τους τέσσερεις.
Οι μεγαλοπαράγοντες θα πρέπει να δώσουν κάτι παραπάνω για να πάρουν την άδεια, αλλά όχι και πολύ παραπάνω, γιατί ξέρουν ως σήμερα να “στήνουν” επωφελώς διαγωνισμούς...
Αναπόφευκτα στη συνέχεια κάποιοι τηλεοπτικοί σταθμοί θα πρέπει να κλείσουν, με αποτέλεσμα να πλημμυρίσουμε από άνεργους και δυσαρεστημένους δημοσιογράφους.
Τι θα μπορούσαν να κάνουν όλοι αυτοί οι δημοσιογράφοι για να επιβιώσουν επαγγελματικά στο χώρο?
Mία πολύ καλή πρόταση θα ήταν να δημιουργήσουν διαδικτυακά τηλεοπτικά μέσα με χρήση της τεχνολογίας των πολυμέσων και με έδρα τα κοινωνικά δίκτυα.
‘Ενα κανάλι με αυτές τις προδιαγραφές θα μπορούσε να βγάλει σοβαρά κέρδη από διαφημίσεις και να έχει πολύ μεγάλη ακροαματικότητα στους φίλους του στο διαδίκτυο.
Φανταστείτε όμως ότι μία παρόμοια εξέλιξη θα μπορούσε να εξαφανίσει σε σύντομο χρόνο πολλά ‘επώνυμα” κανάλια , που λόγω χρεών αλλά και στρατευμένης άποψης με βάση την “αντιλαική” μνημονιακή προπαγάνδα, ταλαιπωρούν σήμερα με ψέματα και επαναλήψεις τους δύσμοιρους τηλεθεατές τους.
Τα ιντερνετικά κανάλια δύσκολα θα μπορούσαν να ελεγχθούν από την εκάστοτε κυβέρνηση για την πληροφόρηση που παρέχουν.
Θα μπορούσαν να προβάλουν συνεχώς σκάνδαλα και δυσάρεστες ειδήσεις, με αποτέλεσμα να φέρουν πολλούς “επώνυμους” και διαπλεκόμενους αντιμέτωπους με τη κοινή γνώμη αρχικά και με τη δικαιοσύνη σε δεύτερο χρόνο.
Ο μόνος τρόπος για να κρατήσει η εκάστοτε κυβέρνηση τον έλεγχο της πληροφορίας είναι να έχει στη Δίωξη Ηλεκτρονικού εγκλήματος ένα πιστό συνεργάτη, που να σκέφτεται με τρόπο “ευρύτερο” από την εξυπηρέτηση της Δικαιοσύνης ή και της Δημοκρατίας.
Και ξαφνικά προέκυψε αυτό το δεύτερο βήμα της εξουσίας .
Ανακοινώθηκε ότι η υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας θα αποκτήσει προσεχώς νέο επικεφαλής αξιωματικό.
Οι αντιδράσεις των χρηστών του διαδικτύου για αυτή την απόφαση υπήρξαν μαζικές, στηρίζοντας την παραμονή στο πόστο του πρώην επικεφαλής κου Μανώλη Σφακιανάκη με 940.000 μηνύματα στήριξης σε 24 ώρες (!)
Η είδηση έπαιξε μέχρι και στο CNN greece, αλλά αυτό θα έπρεπε να μας υποψιάσει ή να μας ανησυχήσει και όχι να μας ευχαριστήσει.
Από πότε το “έγκυρο” και Αμερικανικό CNN μας υποδεικνύει ποιόν θα έπρεπε να έχει επικεφαλής η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας?
Προσπάθησαν ποτέ οι ‘Ελληνες χρήστες του διαδικτύου να υποδείξουν στους Αμερικανούς την ενδεδειγμένη ηγεσία του NSA ή του FBI?
Προς τι η έμμεση παρέμβαση με 940.000 μηνύματα?
Προσωπικά μπορώ να σας υποδείξω στο YouTube βιντεάκια “χαμηλής” ποιότητας με εκατομμύρια likes.
Oι μεγάλοι αριθμοί δεν πρέπει να μας εντυπωσιάζουν στο διαδίκτυο ή στο Google...
Aυτό που θα έπρεπε να μας εντυπωσιάσει και να μας πονηρέψει είναι ότι μόλις κάποιος σχετικά άγνωστος δημοσιογράφος υπονόησε ότι ο αλγόριθμος του Ελληνικού Google μπορεί να “κατευθύνει” έμμεσα τους χρήστες σε συγκεκριμένα διαπλεκόμενα και επώνυμα Ελληνικά δημοσιογραφικά sites, την αμέσως επόμενη ημέρα συνελήφθη ως μέλος συμμορίας εκβιαστών.
Δικαστής ή αστυνομικός δεν είμαι, αλλά από όσα έχω διαβάσει, οι συλληφθέντες ήταν γνωστοί για τη “δράση” τους από το 2009 τουλάχιστον.
Ο “εκδότης” διέθετε δύο τουλάχιστον ιστορικούς τίτλους εφημερίδων από το 2004...
Γιατί συνελήφθησαν τώρα για εκβιασμούς στελεχών τραπεζών ή και ΔΕΚΟ?
Μήπως γιατί φέρονται να βγάζουν 500.000 ευρώ το μήνα από εκβιασμούς και θα μπορούσαν άνετα να χτυπήσουν κάποια τηλεοπτική συχνότητα, αποδεικνύοντας ότι η τιμολόγηση των συχνοτήτων σε χαμηλές τιμές είναι ουσιαστικό ‘ξεπούλημα” και σκάνδαλο?
Mήπως γιατί τώρα αποφάσισαν να “πουλήσουν” τις ειδήσεις τους για υπαρκτά σκάνδαλα, ανεβάζοντας συγχρόνως τις “ανύπαρκτες” κυκλοφορίες των εφημερίδων τους?
‘Iσως να σκεφτείτε ότι υπερβάλω και είμαι συνωμοσιολόγος.
Δεν υπερβάλω καθόλου και θα σας το αποκαλύψω με ένα παράδειγμα.
Βγήκε ο σατυρικός ηθοποιός κύριος Λάκης Λαζόπουλος και έκανε μία “ατυχή” δήλωση για την πραγματική αναπηρία του “αντιπαθούς” κου Σόιμπλε.
Αμέσως βγήκαν όλα τα κανάλια και κάποιοι δημοσιογράφοι για να τον καταδικάσουν και να τον “φάνε”.
‘Οπως ακριβώς “έφαγαν” με την κριτική τους και τον λαικό τραγουδιστή Παντελή Παντελίδη για την αναφορά του σε “μία σκάρτη γκόμενα, που τριγυρνάει στα Κατεχόμενα”.
Γιατί?
Mήπως γιατί σύμφωνα με τα στοιχεία του Alexa.com , o ιστότοπος με το όνομα altsantiri.gr βρίσκεται στην 43η θέση σε επισκεψιμότητα σήμερα, με 91,1% ‘Ελληνες επισκέπτες, που διαβάζουν τουλάχιστον 2 άρθρα κατά μέσο όρο και παραμένουν στην ιστοσελίδα καθημερινά για περίπου 4 λεπτά της ώρας?
Δεν ενόχλησε τους Γερμανούς, γιατί σύμφωνα με τα στοιχεία μόνο το 1,2% των φίλων της ιστοσελίδας διαμένει στη Γερμανία.
Αλλά ενόχλησε τους “φίλους” των Γερμανών και πολλούς εκδότες και ιδιοκτήτες Ελληνικών τηλεοπτικών μέσων.
Ίσως γιατί κάποιοι σύμβουλοι τους ή διαφημιζόμενοι συνέκριναν την δημοφιλία και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας αυτής με τη δική τους.
Για να καταλάβετε το σοβαρό πρόβλημα τους θα πρέπει να γνωρίζετε ότι π.χ. η ιστοσελίδα της Εθνικής Τράπεζας βρίσκεται στην 44 πανελλαδική θέση.
Οι επισκέπτες της αναλώνουν καθημερινά 7 λεπτά για να κάνουν τις συναλλαγές τους στο Internet Banking, χωρίς όμως να γελάνε ή να ενημερώνονται.
Οι επιτυχημένες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο μπορούν να είναι πιο δημοφιλείς από τους διαφημιζόμενους και χωρίς τα “κουπόνια” ή τις μούφες προσφορές των τηλεοπτικών καναλιών ή των εφημερίδων...
Μήπως θα πρέπει και εσείς τώρα να ψάξετε την κατάταξη των main stream ιστοσελίδων , από τα οποία λαμβάνετε ειδήσεις , για να δείτε πόσο παραπληροφορημένοι αναγνώστες είσαστε στη πραγματικότητα?
Κάντε τη προσπάθεια και ίσως να καταλάβετε γιατί όλα στη χώρα πάνε κατά διαβόλου μεριά.
ΤΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΜΜΕ ΔΕΝ ΑΚΟΥΝΕ, ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ, ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ. ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ...
‘Ισως πράγματι να φταίει η πλοήγηση στο διαδίκτυο με μία “πειραγμένη” μηχανή αναζήτησης ειδήσεων...
Ολα ξεκίνησαν με μία τροπολογία, που όριζε ότι επιτέλους θα γίνει διαγωνισμός με αντικείμενο την χορήγηση τεσσάρων αδειών τηλεοπτικών σταθμών με πανελλαδική εμβέλεια “σύμφωνα με μία μελέτη του Ινστιτούτου της Φλωρεντίας”.
Η μελέτη υποστήριζε ότι το χαμηλότερο τίμημα για απόκτηση τηλεοπτικής άδειας θα έπρεπε να είναι το ποσό των 500.000 ευρώ και το μεγαλύτερο 3,5 εκατ ευρώ.
Με βάση λοιπόν την “επιστημονική” μελέτη , το κράτος θα έπρεπε να ξεπουλήσει το δικαίωμα του με αντίτιμο ανάμεσα σε 2 έως 14 εκατ ευρώ, παρέχοντας μονοπωλιακά σε 4 μεγαλοπαράγοντες ή “κολλητούς” το δικαίωμα να “πληροφορούν” τους ‘Ελληνες πολίτες με σύγχρονο και “δωρεάν” τρόπο.
‘Ολοι βέβαια μπορούμε να φαντασθούμε ποιοί θα ήταν τελικά αυτοί οι “μεγαλοπαράγοντες”...
Αλλά ένας δημόσιος διαγωνισμός θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα ανταγωνισμού , καθώς οι σταθμοί που λειτουργούν σήμερα “δωρεάν και παράνομα” είναι περισσότεροι από τους τέσσερεις.
Οι μεγαλοπαράγοντες θα πρέπει να δώσουν κάτι παραπάνω για να πάρουν την άδεια, αλλά όχι και πολύ παραπάνω, γιατί ξέρουν ως σήμερα να “στήνουν” επωφελώς διαγωνισμούς...
Αναπόφευκτα στη συνέχεια κάποιοι τηλεοπτικοί σταθμοί θα πρέπει να κλείσουν, με αποτέλεσμα να πλημμυρίσουμε από άνεργους και δυσαρεστημένους δημοσιογράφους.
Τι θα μπορούσαν να κάνουν όλοι αυτοί οι δημοσιογράφοι για να επιβιώσουν επαγγελματικά στο χώρο?
Mία πολύ καλή πρόταση θα ήταν να δημιουργήσουν διαδικτυακά τηλεοπτικά μέσα με χρήση της τεχνολογίας των πολυμέσων και με έδρα τα κοινωνικά δίκτυα.
‘Ενα κανάλι με αυτές τις προδιαγραφές θα μπορούσε να βγάλει σοβαρά κέρδη από διαφημίσεις και να έχει πολύ μεγάλη ακροαματικότητα στους φίλους του στο διαδίκτυο.
Φανταστείτε όμως ότι μία παρόμοια εξέλιξη θα μπορούσε να εξαφανίσει σε σύντομο χρόνο πολλά ‘επώνυμα” κανάλια , που λόγω χρεών αλλά και στρατευμένης άποψης με βάση την “αντιλαική” μνημονιακή προπαγάνδα, ταλαιπωρούν σήμερα με ψέματα και επαναλήψεις τους δύσμοιρους τηλεθεατές τους.
Τα ιντερνετικά κανάλια δύσκολα θα μπορούσαν να ελεγχθούν από την εκάστοτε κυβέρνηση για την πληροφόρηση που παρέχουν.
Θα μπορούσαν να προβάλουν συνεχώς σκάνδαλα και δυσάρεστες ειδήσεις, με αποτέλεσμα να φέρουν πολλούς “επώνυμους” και διαπλεκόμενους αντιμέτωπους με τη κοινή γνώμη αρχικά και με τη δικαιοσύνη σε δεύτερο χρόνο.
Ο μόνος τρόπος για να κρατήσει η εκάστοτε κυβέρνηση τον έλεγχο της πληροφορίας είναι να έχει στη Δίωξη Ηλεκτρονικού εγκλήματος ένα πιστό συνεργάτη, που να σκέφτεται με τρόπο “ευρύτερο” από την εξυπηρέτηση της Δικαιοσύνης ή και της Δημοκρατίας.
Και ξαφνικά προέκυψε αυτό το δεύτερο βήμα της εξουσίας .
Ανακοινώθηκε ότι η υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας θα αποκτήσει προσεχώς νέο επικεφαλής αξιωματικό.
Οι αντιδράσεις των χρηστών του διαδικτύου για αυτή την απόφαση υπήρξαν μαζικές, στηρίζοντας την παραμονή στο πόστο του πρώην επικεφαλής κου Μανώλη Σφακιανάκη με 940.000 μηνύματα στήριξης σε 24 ώρες (!)
Η είδηση έπαιξε μέχρι και στο CNN greece, αλλά αυτό θα έπρεπε να μας υποψιάσει ή να μας ανησυχήσει και όχι να μας ευχαριστήσει.
Από πότε το “έγκυρο” και Αμερικανικό CNN μας υποδεικνύει ποιόν θα έπρεπε να έχει επικεφαλής η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας?
Προσπάθησαν ποτέ οι ‘Ελληνες χρήστες του διαδικτύου να υποδείξουν στους Αμερικανούς την ενδεδειγμένη ηγεσία του NSA ή του FBI?
Προς τι η έμμεση παρέμβαση με 940.000 μηνύματα?
Προσωπικά μπορώ να σας υποδείξω στο YouTube βιντεάκια “χαμηλής” ποιότητας με εκατομμύρια likes.
Oι μεγάλοι αριθμοί δεν πρέπει να μας εντυπωσιάζουν στο διαδίκτυο ή στο Google...
Aυτό που θα έπρεπε να μας εντυπωσιάσει και να μας πονηρέψει είναι ότι μόλις κάποιος σχετικά άγνωστος δημοσιογράφος υπονόησε ότι ο αλγόριθμος του Ελληνικού Google μπορεί να “κατευθύνει” έμμεσα τους χρήστες σε συγκεκριμένα διαπλεκόμενα και επώνυμα Ελληνικά δημοσιογραφικά sites, την αμέσως επόμενη ημέρα συνελήφθη ως μέλος συμμορίας εκβιαστών.
Δικαστής ή αστυνομικός δεν είμαι, αλλά από όσα έχω διαβάσει, οι συλληφθέντες ήταν γνωστοί για τη “δράση” τους από το 2009 τουλάχιστον.
Ο “εκδότης” διέθετε δύο τουλάχιστον ιστορικούς τίτλους εφημερίδων από το 2004...
Γιατί συνελήφθησαν τώρα για εκβιασμούς στελεχών τραπεζών ή και ΔΕΚΟ?
Μήπως γιατί φέρονται να βγάζουν 500.000 ευρώ το μήνα από εκβιασμούς και θα μπορούσαν άνετα να χτυπήσουν κάποια τηλεοπτική συχνότητα, αποδεικνύοντας ότι η τιμολόγηση των συχνοτήτων σε χαμηλές τιμές είναι ουσιαστικό ‘ξεπούλημα” και σκάνδαλο?
Mήπως γιατί τώρα αποφάσισαν να “πουλήσουν” τις ειδήσεις τους για υπαρκτά σκάνδαλα, ανεβάζοντας συγχρόνως τις “ανύπαρκτες” κυκλοφορίες των εφημερίδων τους?
‘Iσως να σκεφτείτε ότι υπερβάλω και είμαι συνωμοσιολόγος.
Δεν υπερβάλω καθόλου και θα σας το αποκαλύψω με ένα παράδειγμα.
Βγήκε ο σατυρικός ηθοποιός κύριος Λάκης Λαζόπουλος και έκανε μία “ατυχή” δήλωση για την πραγματική αναπηρία του “αντιπαθούς” κου Σόιμπλε.
Αμέσως βγήκαν όλα τα κανάλια και κάποιοι δημοσιογράφοι για να τον καταδικάσουν και να τον “φάνε”.
‘Οπως ακριβώς “έφαγαν” με την κριτική τους και τον λαικό τραγουδιστή Παντελή Παντελίδη για την αναφορά του σε “μία σκάρτη γκόμενα, που τριγυρνάει στα Κατεχόμενα”.
Γιατί?
Mήπως γιατί σύμφωνα με τα στοιχεία του Alexa.com , o ιστότοπος με το όνομα altsantiri.gr βρίσκεται στην 43η θέση σε επισκεψιμότητα σήμερα, με 91,1% ‘Ελληνες επισκέπτες, που διαβάζουν τουλάχιστον 2 άρθρα κατά μέσο όρο και παραμένουν στην ιστοσελίδα καθημερινά για περίπου 4 λεπτά της ώρας?
Δεν ενόχλησε τους Γερμανούς, γιατί σύμφωνα με τα στοιχεία μόνο το 1,2% των φίλων της ιστοσελίδας διαμένει στη Γερμανία.
Αλλά ενόχλησε τους “φίλους” των Γερμανών και πολλούς εκδότες και ιδιοκτήτες Ελληνικών τηλεοπτικών μέσων.
Ίσως γιατί κάποιοι σύμβουλοι τους ή διαφημιζόμενοι συνέκριναν την δημοφιλία και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας αυτής με τη δική τους.
Για να καταλάβετε το σοβαρό πρόβλημα τους θα πρέπει να γνωρίζετε ότι π.χ. η ιστοσελίδα της Εθνικής Τράπεζας βρίσκεται στην 44 πανελλαδική θέση.
Οι επισκέπτες της αναλώνουν καθημερινά 7 λεπτά για να κάνουν τις συναλλαγές τους στο Internet Banking, χωρίς όμως να γελάνε ή να ενημερώνονται.
Οι επιτυχημένες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο μπορούν να είναι πιο δημοφιλείς από τους διαφημιζόμενους και χωρίς τα “κουπόνια” ή τις μούφες προσφορές των τηλεοπτικών καναλιών ή των εφημερίδων...
Μήπως θα πρέπει και εσείς τώρα να ψάξετε την κατάταξη των main stream ιστοσελίδων , από τα οποία λαμβάνετε ειδήσεις , για να δείτε πόσο παραπληροφορημένοι αναγνώστες είσαστε στη πραγματικότητα?
Κάντε τη προσπάθεια και ίσως να καταλάβετε γιατί όλα στη χώρα πάνε κατά διαβόλου μεριά.
ΤΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΜΜΕ ΔΕΝ ΑΚΟΥΝΕ, ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ, ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ. ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ...
‘Ισως πράγματι να φταίει η πλοήγηση στο διαδίκτυο με μία “πειραγμένη” μηχανή αναζήτησης ειδήσεων...