ΘΡΑΚΗ: Το “αντίδοτο” στο τουρκικό δηλητήριο είναι μόνο η ανάπτυξη! Ένα παράδειγμα

Η Θράκη είναι μια περιοχή που έχει τεθεί στο στόχαστρο της τουρκικής προπαγάνδας με στόχους προφανείς.Εδώ και πολλές δεκαετίες με “βραχίονα” το προξενείο της Κομοτηνής η Άγκυρα ασκεί έλεγχο σε μουσουλμανικούς πληθυσμούς με μεθόδους ανορθόδοξους. Επιχειρεί και σε μεγάλο βαθμό έχει καταφέρει να διεισδύσει στην οικονομική ζωή της περιοχής. Τα όσα συμβαίνουν στην Θράκη είναι πολλές φορές ανήκουστα.

Η Ελλάδα δεν μπόρεσε ποτέ να διατηρήσει μια σταθερή πολτική ανάσχεσης αυτής της επιθετικής πολιτικής της Τουρκίας στη Θράκη. Εξαιρέσεις υπήρξαν. Κυβερνήσεις και υπουργοί που προσπάθησαν να ελέγξουν την απροκάλυπτη τουρκική “επέμβαση”.

Καμία απ΄ αυτές δεν είχε συνέχεια και συνέπεια.

Επιπλέον οι λίγοι αλλά πολύ “θορυβώδεις” ακραίοι “εθνικιστές” που δρουν στην περιοχή έριχναν και ρίχνουν νερό στον μύλο της τουρκικής προπαγάνδας περί δήθεν “καταπιεσμένης μειονότητας” που την ονομάζουν “τουρκική”.

Το κλειδί για να εξουδετερωθεί η τουρκική προπαγάνδα και διείσδυση είναι ένα. Η οικονομική άνθιση της περιοχής.Όλος ο κόσμος ανεξάρτητα από το σε ποιο Θεό πιστεύει θέλει να ζει με αξιοπρέπεια,να μπορεί να μεγαλώνει σωστά τα παιδιά του ,να ζει όσο το δυνατόν πιο ευχάριστα. Αν αυτά υπάρξουν κανένα προξενείο και κανένας “ψευδομουφτής” δεν θα έχει ακροατήριο για να μεταδώσει τα μηνύματα μίσους και διχασμού.

Δυστυχώς το ελληνικό κράτος δεν κάνει πολλά για να βοηθήσει σ΄ αυτή τη κατεύθυνση.Δεν είναι δύσκολο προφανώς να δώσει κίνητρα και να διευκολύνει επιχειρηματίες να εγκαταστήσουν τις επιχειρήσεις τους στη Θράκη. Έχει δοκιμαστεί κι έχει επιτυχία. Όχι όμως με βάση κάποιο κεντρικό κυβερνητικό σχέδιο,αλλά μόνο μέσω ατομικών αποφάσεων και προσπαθειών.

Η πιο χαρακτηριστική απ΄ αυτές είναι η απόφαση του επιχειρηματία Δημήτρη Πολιτόπουλου να “στήσει” το στρατηγείο της Ζυθοποιίας Μακεδονίας-Θράκης στην περιοχή. Εκεί που παράγει την μπύρα Βεργίνα. Το τι …τράβηξε μαζί με τον αδελφό του για να μπορέσει να σταθεί σε μια αγορά …μονοπώλιου θα μπορούσε να είναι αντικείμενο βιβλίου. Τα κατάφερε. Το επόμενο βήμα ήταν να παράξουν τσάϊ του βουνού σε συσκευασία! Το τόλμησαν με την συνεργασία Πομάκων της περιοχής,οι οποίοι δέχτηκαν την προσφορά των αδελφών Πολιτόπουλων και άρχισαν να καλλιεργούν τσάϊ. Το ετήσιο εισόδημά τους…δεκαπλασιάστηκε!

Πριν μερικούς μήνες ο ΥΕΘΑ Πάνος Καμμένος είχε τιμήσει τα δυο αδέλφια για την προσφορά τους

Εκεί ανακαλύψαμε τους Πολιτόπουλους. Δυστυχώς δεν υπάρχουν ακόμη πολλοί σαν κι αυτούς που να τολμήσουν να κάνουν το βήμα ανόδου προς τη Θράκη. Δεν κάνει τίποτα και η Πολιτεία για να τους σπρώξει είναι η αλήθεια. Σύμφωνα με όσα είπε ο Δημήτρης Πολιτόπουλος σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ το ρίσκο δεν είναι και τόσο μεγάλο . Αντιθέτως οι ευκαιρίες πολλές.

«Αισθανόμαστε πολύ τυχεροί που ζούμε σε ένα μέρος όπως είναι η Θράκη και κάνουμε το όνειρό μας πραγματικότητα. Κάθε χρόνο αναπτυσσόμαστε και κερδίζουμε μερίδια στην αγορά, πάντα με αγάπη για την δουλειά μας», δήλωσε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Ζυθοποιίας Μακεδονίας-Θράκης, Δημήτρης Πολιτόπουλος, επισημαίνοντας ότι «ο πλέον αναπτυσσόμενος τομέας των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων είναι ο κλάδος της ζυθοποιίας».

«Όταν ήρθαμε στην Ελλάδα από τις ΗΠΑ, ήμασταν η πρώτη ελληνική εταιρία παραγωγής μπύρας. Σήμερα, υπάρχουν 28 μικρές ζυθοποιίες που παράγουν κάτω από 200.000 εκατόλιτρα ετησίως και πιστεύουμε ότι στην επόμενη διετία ή τριετία το πολύ, να φθάσουν τις εκατό. Πρόκειται για ένα ραγδαία αναπτυσσόμενο κλάδο. Οι επενδύσεις γίνονται σε όλη την ελληνική επικράτεια στα νησιά και στην ηπειρωτική χώρα», αναφέρει ο ίδιος.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας – Θράκης είναι εγκατεστημένη στην ΒΙΠΕ Κομοτηνής από το 1998, συνδυάζοντας τα επιχειρηματικά κίνητρα με το φυσικό περιβάλλον και τους ανθρώπους της περιοχής και για τον λόγο αυτό ο Δημ. Πολιτόπουλος δηλώνει «εξαιρετικά ικανοποιημένος» και έχοντας το πλεονέκτημα της ηλικίας έτοιμος «να μετατρέπει τα όνειρα σε ιδέες και τις ιδέες σε πράξεις».

Πρόσφατα η εταιρία επεκτάθηκε και στην παραγωγή του παγωμένου τσαγιού. «Φτιάξαμε το τσάι του βουνού συλλέγοντας το από φυτείες στα βουνά της Θράκης, προσθέτοντας αγνό ελληνικό μέλι και στύβοντας ελληνικά λεμόνια, δημιουργήσαμε ένα υπέροχο παγωμένο τσάι», καταλήγει ο Δημήτρης Πολιτόπουλος, κάνοντας λόγο για την υπέρβαση της κρίσης στην ελληνική οικονομία που περνά μέσα από την αλλαγή νοοτροπίας και αντίληψης για το επιχειρείν στην Ελλάδα.

Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail