Αποσβολωμένη και ανίκανη να αντιδράσει η πολιτεία απλά διαπιστώνει (χρόνια τώρα) μια πραγματική σφαγή στους δρόμους, απρόσεκτων, μεθυσμένων, επιπόλαιων και ακατάλληλων οδηγών οχημάτων,αλλά και οδηγών που δεν έφτιαξαν σε τίποτα και που η μοίρα τους ενέπλεξε σε ένα θανατηφόρο τροχαίο
33 νεκροί στην άσφαλτο στην έξοδο του Πάσχα και 40 υπέστησαν σοβαρούς τραυματισμούς
1600 άτομα έχασαν τη ζωή τους το 2015 από αυτοκινητιστικά δυστυχήματα σε ελληνικούς δρόμους ενώ 20.000 τραυματίστηκαν.
Περισσότερους δλδ από τον ISIS , που σκότωσε 1.200 ανθρώπους περίπου σε 20 χώρες σε λιγότερο από 2 χρόνια .
Δεν είναι αρκετό το αίμα αυτό που βάφει την άσφαλτο κάθε χρόνο , για να γίνει επιτέλους κάτι πέρα των συνηθισμένων;
Προτείνουμε λοιπόν:
Μην ¨πέσετε¨ πάλι στο ίδιο αδιέξοδο ( εντείνουμε τους Τροχονομικούς ελέγχους , συνεχή εποπτεία των συνεργείων ελέγχου κτλ ) … δεν οδηγεί σε τίποτα.
Μην προβάλλετε την δικαιολογία πάλι ( αστάθμητοι παράγοντες, οδικό δίκτυο , πεσμένη ψυχολογία τον πολιτών λόγο οικονομικής κρίσης κ.α ) Δείχνει αδυναμία και ανικανότητα.
Καταργήστε λοιπόν την Τροχαία ( όπως την ξέρουμε ) και ειδικά εντός των Πόλεων , δεν χρειάζεται εκεί , παρά μόνο όταν απαιτούνται μέτρα Τροχαίας τα οποία μπορεί να ¨πάρει ¨ ενισχυμένο πλέον , το τοπικό Αστυνομικό Τμήμα
Οι κ δήμαρχοι πρέπει να δείξουν περισσότερη ευαισθησία και συνδρομή, έτσι ας αναλάβει η Δημοτική αστυνομία και όπου δεν υπάρχει να δημιουργηθεί για αυτόν τον σκοπό. Πόσο κοστίζουν στον Δήμο σας 5-10 δημοτικοί αστυνόμοι κύριε δήμαρχε ¨για να βάλετε τάξη στο κυκλοφοριακό¨;
Δημιουργήστε σε κάθε Νέα Υπηρεσία Τροχαίας ομάδα ασφαλείας με συμβατικά αυτοκίνητα για το ¨κυνηγητό¨ , των επικίνδυνων παραβάσεων.
Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα
Μη χρήση ζώνης ασφαλείας και μη χρήση παιδικών καθισμάτων
Μη χρήση κράνους
Οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος και όχι μόνο .
Υπερβολική ταχύτητα (Δεν παραβιάζουμε ποτέ τα όρια ταχύτητας)
Κυκλοφορία οχήματος που δεν έχει υποστεί τεχνικό έλεγχο
Χρήση κινητού κατά την οδήγηση
Αντικανονικά προσπεράσματα. (αίτιο μετωπικών και πλαγιομετωπικών συγκρούσεων)
Τοποθετήστε στα κατάλληλα σημεία περισσότερες κάμερες και ¨συνδέστε τις ¨με τα περιπολικά , ώστε , να ενημερώνεται online η Νέα Τροχαία για την παράβαση και έτσι , να επεμβαίνει ΑΜΕΣΑ .
Εντατικότερους ελέγχους στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος (μπαρ- αμιγή μπαρ) για την καταπολέμηση της μέθης από ποτά ¨μπόμπες¨, νοθευμένα αλκοολούχα ποτά και την προστασία των ανηλίκων. Από εκεί ξεκινά να ¨ξετυλίγεται πολλές φορές το κουβάρι¨ ενός θανατηφόρου Τροχαίου
Τέλος λάβετε υπόψη σας την παρακάτω αναλογία :
Στο πλαίσιο των τροχονομικών δράσεων, τον Μάρτιο του 2016, πραγματοποιήθηκαν στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτικής Μακεδονίας, 8.487 έλεγχοι διερεύνησης μέθης και διαπιστώθηκαν 56 παραβάσεις .
Παρόλα αυτά, το ίδιο χρονικό διάστημα βεβαιώθηκαν, εκτός των άλλων και 448 επικίνδυνες παραβάσεις.
Ειδικότερα:
312 για υπερβολική ταχύτητα
10 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα
8 για μη χρήση παιδικών καθισμάτων
7 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση
1 για αντικανονικούς ελιγμούς
11 για αντικανονικό προσπέρασμα
30 παραβάσεις Κ.Τ.Ε.Ο.
4 για φθαρμένα ελαστικά και
29 παραβάσεις επαγγελματικών οχημάτων
9 παραβάσεις ερυθρού σηματοδότη
26 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας
1 για μη χρήση προστατευτικού κράνους
Γιατί λοιπόν , παρά την τεράστια αυτή κινητοποίηση κάθε φορά , είχαμε τόσες πολλές παραβάσεις;;
Απλά !!
Ο υφιστάμενος σχεδιασμός (χρόνια τώρα) έχει αποτύχει παταγωδώς και εμείς , επιμένουμε να θέλουμε διαφορετικό αποτέλεσμα.
Υγ . Ευχαριστούμε όλους όσους με τις επιστολές τους , μας ζήτησαν να τοποθετηθούμε στα αυτονόητα.
ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ
33 νεκροί στην άσφαλτο στην έξοδο του Πάσχα και 40 υπέστησαν σοβαρούς τραυματισμούς
1600 άτομα έχασαν τη ζωή τους το 2015 από αυτοκινητιστικά δυστυχήματα σε ελληνικούς δρόμους ενώ 20.000 τραυματίστηκαν.
Περισσότερους δλδ από τον ISIS , που σκότωσε 1.200 ανθρώπους περίπου σε 20 χώρες σε λιγότερο από 2 χρόνια .
Δεν είναι αρκετό το αίμα αυτό που βάφει την άσφαλτο κάθε χρόνο , για να γίνει επιτέλους κάτι πέρα των συνηθισμένων;
Προτείνουμε λοιπόν:
Μην ¨πέσετε¨ πάλι στο ίδιο αδιέξοδο ( εντείνουμε τους Τροχονομικούς ελέγχους , συνεχή εποπτεία των συνεργείων ελέγχου κτλ ) … δεν οδηγεί σε τίποτα.
Μην προβάλλετε την δικαιολογία πάλι ( αστάθμητοι παράγοντες, οδικό δίκτυο , πεσμένη ψυχολογία τον πολιτών λόγο οικονομικής κρίσης κ.α ) Δείχνει αδυναμία και ανικανότητα.
Καταργήστε λοιπόν την Τροχαία ( όπως την ξέρουμε ) και ειδικά εντός των Πόλεων , δεν χρειάζεται εκεί , παρά μόνο όταν απαιτούνται μέτρα Τροχαίας τα οποία μπορεί να ¨πάρει ¨ ενισχυμένο πλέον , το τοπικό Αστυνομικό Τμήμα
Οι κ δήμαρχοι πρέπει να δείξουν περισσότερη ευαισθησία και συνδρομή, έτσι ας αναλάβει η Δημοτική αστυνομία και όπου δεν υπάρχει να δημιουργηθεί για αυτόν τον σκοπό. Πόσο κοστίζουν στον Δήμο σας 5-10 δημοτικοί αστυνόμοι κύριε δήμαρχε ¨για να βάλετε τάξη στο κυκλοφοριακό¨;
Δημιουργήστε σε κάθε Νέα Υπηρεσία Τροχαίας ομάδα ασφαλείας με συμβατικά αυτοκίνητα για το ¨κυνηγητό¨ , των επικίνδυνων παραβάσεων.
Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα
Μη χρήση ζώνης ασφαλείας και μη χρήση παιδικών καθισμάτων
Μη χρήση κράνους
Οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος και όχι μόνο .
Υπερβολική ταχύτητα (Δεν παραβιάζουμε ποτέ τα όρια ταχύτητας)
Κυκλοφορία οχήματος που δεν έχει υποστεί τεχνικό έλεγχο
Χρήση κινητού κατά την οδήγηση
Αντικανονικά προσπεράσματα. (αίτιο μετωπικών και πλαγιομετωπικών συγκρούσεων)
Τοποθετήστε στα κατάλληλα σημεία περισσότερες κάμερες και ¨συνδέστε τις ¨με τα περιπολικά , ώστε , να ενημερώνεται online η Νέα Τροχαία για την παράβαση και έτσι , να επεμβαίνει ΑΜΕΣΑ .
Εντατικότερους ελέγχους στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος (μπαρ- αμιγή μπαρ) για την καταπολέμηση της μέθης από ποτά ¨μπόμπες¨, νοθευμένα αλκοολούχα ποτά και την προστασία των ανηλίκων. Από εκεί ξεκινά να ¨ξετυλίγεται πολλές φορές το κουβάρι¨ ενός θανατηφόρου Τροχαίου
Τέλος λάβετε υπόψη σας την παρακάτω αναλογία :
Στο πλαίσιο των τροχονομικών δράσεων, τον Μάρτιο του 2016, πραγματοποιήθηκαν στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτικής Μακεδονίας, 8.487 έλεγχοι διερεύνησης μέθης και διαπιστώθηκαν 56 παραβάσεις .
Παρόλα αυτά, το ίδιο χρονικό διάστημα βεβαιώθηκαν, εκτός των άλλων και 448 επικίνδυνες παραβάσεις.
Ειδικότερα:
312 για υπερβολική ταχύτητα
10 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα
8 για μη χρήση παιδικών καθισμάτων
7 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση
1 για αντικανονικούς ελιγμούς
11 για αντικανονικό προσπέρασμα
30 παραβάσεις Κ.Τ.Ε.Ο.
4 για φθαρμένα ελαστικά και
29 παραβάσεις επαγγελματικών οχημάτων
9 παραβάσεις ερυθρού σηματοδότη
26 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας
1 για μη χρήση προστατευτικού κράνους
Γιατί λοιπόν , παρά την τεράστια αυτή κινητοποίηση κάθε φορά , είχαμε τόσες πολλές παραβάσεις;;
Απλά !!
Ο υφιστάμενος σχεδιασμός (χρόνια τώρα) έχει αποτύχει παταγωδώς και εμείς , επιμένουμε να θέλουμε διαφορετικό αποτέλεσμα.
Υγ . Ευχαριστούμε όλους όσους με τις επιστολές τους , μας ζήτησαν να τοποθετηθούμε στα αυτονόητα.
ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ