Πόσο κόστισε (μέχρι τώρα) η κλειστή Ειδομένη

Η κυβέρνηση κωφεύει και αδρανεί

Δυο μήνες αποκλεισμένη η σιδηροδρομική γραμμή Ελλάδας - ΠΓΔΜ - Ευρώπης στην Ειδομένη, από απελπισμένους πρόσφυγες - μετανάστες, ισάριθμο διάστημα κυβερνητικής απραξίας και τα κόστη είναι ήδη τεράστια για την ελληνική οικονομία και τη σιδηροδρομική κίνηση

Λεπτομερέστερα:

• Το κάθε δρομολόγιο εμπορικού τρένου για παράκαμψη μέσω Βουλγαρίας διαρκεί δυο μέρες παραπάνω και κοστίζει 5.000-10.000 ευρώ περισσότερο απ΄ ό,τι μέσω ΠΓΔΜ
• Το συνολικό κόστος μέχρι τώρα είναι 6 εκατ. ευρώ
• Πολλές μικρομεσαίες εξαγωγικές επιχειρήσεις διέκοψαν ακόμα και συνεργασίες και έχασαν πελάτες σε αγορές του εξωτερικού
• Στις παραγωγικές επιχειρήσεις η έλλειψη εισαγωγών πρώτων υλών έχει φέρει μεγάλη μείωση και ταυτόχρονα αύξηση του κόστους παραγωγής
• Στις εμπορικές επιχειρήσεις που εισάγουν εμπορεύματα παρατηρείται έλλειψη εμπορευμάτων και επομένως μείωση του τζίρου
• Και στις τρεις παραπάνω κατηγορίες επιχειρήσεων απειλούνται μαζικά "λουκέτα" και απολύσεις
• 40 βαγόνια βρίσκονται εγκλωβισμένα στην ΠΓΔΜ
• 250 κενά βαγόνια έχουν εγκλωβιστεί στο ελληνικό έδαφος
• Οι απώλειες για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί.

Απέναντι σε όλα αυτά, η κυβέρνηση κωφεύει και αδρανεί.

Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail