Του Son Ofeon
Η αιτία του “ατυχήματος” διερευνάται και πιθανολογείται η τρομοκρατική επίθεση.
Γι’ αυτό συνηγορούν πολλά στοιχεία, με πρώτη ένδειξη το ότι η Γαλλική κυβέρνηση δεν έσπευσε να το αποκλείσει ως πιθανό ενδεχόμενο.
Σε οποιαδήποτε άλλη εποχή η τρομοκρατική επίθεση θα εξεταζόταν ως τελευταία εκδοχή, καθώς θα έκανε το επιβατικό κοινό να ανησυχήσει για την ασφάλεια του.
Στο παρελθόν αντίστοιχα χτυπήματα είχαν πλήξει τις αεροπορικές συγκοινωνίες και επηρέασαν δυσμενώς τον τουρισμό σε χώρες, που εξαρτώνται από αυτόν, όπως η Αίγυπτος.
Δεκαπέντε από τους επιβάτες ήταν Γάλλοι υπήκοοι, η πτήση ξεκίνησε από το διεθνές αεροδρόμιο Charles de Gaulle, αλλά η αεροπορική εταιρεία ήταν Αιγυπτιακή (AIR EGYPT).
Η Γαλλική κυβέρνηση χρειαζόταν αυτό τον καιρό μία τρομοκρατική επίθεση για να δικαιολογήσει στους Γάλλους την παράταση του καθεστώτος έκτακτης ανάγκης, που είχε επιβληθεί στη Γαλλία μετά την τρομοκρατική επίθεση των τζιχαντιστών στο Παρίσι τον Νοέμβριο του 2015.
Το καθεστώς αυτό έχει παραταθεί ως τις 26 Μαίου 2016.
Mε την δικαιολογία της προστασίας της ποδοσφαιρικής διοργάνωσης EURO 2016 και των ποδηλατικών αγώνων Tour de France , που θα διεξαχθούν στη Γαλλία από τις 10 Ιουνίου έως τις 10 Ιουλίου 2016, σχεδιάζεται ήδη δίμηνη παράταση ως τα τέλη Ιουλίου.
Αυτή η παράταση όμως πρέπει να περάσει από την Γαλλική Βουλή.
Δεν μπορεί να την υπογράψει μόνος του ο κος Hollande, όπως έκανε με την εργασιακή μεταρρύθμιση στη Γαλλία, που προκαλεί ήδη κοινωνική ένταση και επεισόδια.
Αυτό συμβαίνει γιατί γνωρίζει το δρομολόγιο του αεροσκάφους από την αρχή της ημέρας και κάποιους από τους επιβάτες του.
Η πτήση με στοιχεία ΜS804 έγινε με αεροσκάφος τύπου Airbus A320-232 με στοιχεία
SU-GCC.
TA ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΙΑΣ ΠΤΗΣΗΣ
..ΤΑ 5 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ SU-GCC THN 18.5.2016
Φθάνει στην Τυνησία στις 9.33 πμ και και παραμένει για μία ώρα και 20 λεπτά στο αεροδρόμιο.
Αναχωρεί και πάλι στις 10.53 πμ για το Κάιρο και φτάνει εκεί στις 1.17 μμ.
Κατά περίεργο τρόπο κατά την επιστροφή στο Κάιρο με το ίδιο αεροσκάφος, η διαδρομή διαρκεί 48 λεπτά λιγότερο.
Από το Κάιρο ξεκινάει εκ νέου για Παρίσι, όπου φτάνει στις 7.45 μμ.
Αν προσέξετε στον παρακάτω πίνακα, υπάρχει μία παύλα στην πραγματική ώρα αναχώρησης προς το Παρίσι.
Γιατί δεν αναφέρεται η ώρα της αναχώρησης από το Κάιρο προς το Παρίσι;
Προφανώς για λόγους ασφαλείας ή γιατί υπάρχει κάτι περίεργο, που οι αρχές ερευνούν ακόμα.
Γνωρίζουμε ότι η πτήση από το Κάιρο προς το Παρίσι είχε διάρκεια 4 ώρες και 33 λεπτά.
Στο Κάιρο το αεροσκάφος ήταν στο έδαφος για μία ώρα και 25 λεπτά.
Έγινε κάποιος έλεγχος;
Eπιβιβάστηκε κάποιος επίσημος στο αεροπλάνο;
TA ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΤΗΣΗΣ MS803 ΓΙΑ ΠΑΡΙΣΙ
H πτήση MS-804 για να φθάσει στις 4.05 μμ με διάρκεια πτήσης 4 ώρες και 33 λεπτά, θα πρέπει να ξεκινούσε 11.32 πμ και όχι 11.45, όπως είχε προγραμματισθεί.
Η πτήση αυτή ξεκίνησε 13 λεπτά νωρίτερα από το προγραμματισμένο.
Αυτές οι συμπτώσεις δεν συμβαίνουν ποτέ σε δύο συνεχόμενες πτήσεις μία τριτοκοσμικής εταιρείας.
Όπότε η παρουσία κάποιου επίσημου στη πτήση γίνεται πολύ πιθανή.
Ποιός ήταν όμως ο επίσημος και τι έκανε διαδοχικά στην Ασμάρα της Ερυθραίας, στη Τυνησία, στο
Εκεί ο τιμώμενος επισκέπτης γνώριζε ότι κινδύνευε και οι αρχές έπαιρναν τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια του.
Πιο πιθανό είναι η τοποθέτηση της βόμβας να έγινε στα αεροδρόμια, όπου σημειώθηκε η βιασύνη, δηλαδή στο Κάιρο ή στο Παρίσι...
Οι αρχές της Αιγύπτου και της Ρωσίας πάντως γνώριζαν εξ αρχής ότι πρόκειται για τρομοκρατική επίθεση.
ΠΗΓΗ https://www.rt.com/news/343640-key-...
Θα μας πουν πάλι ότι έσκασε κάποιο αθλητικό παπούτσι ή κάποια βόμβα μεταμφιεσμένη σε αναψυκτικό;
ΠΗΓΗ http://www.nytimes.com/live/paris-a...
Η κατάληξη της πτήσης MS-804 από Παρίσι προς Κάιρο είναι σήμερα γνωστή.
Το αεροπλάνο κατέπεσε στη θάλασσα στα ανοικτά της Αιγύπτου, με αποτέλεσμα
66 νεκρούς.
Το αεροπλάνο κατέπεσε στη θάλασσα στα ανοικτά της Αιγύπτου, με αποτέλεσμα
66 νεκρούς.
Η αιτία του “ατυχήματος” διερευνάται και πιθανολογείται η τρομοκρατική επίθεση.
Γι’ αυτό συνηγορούν πολλά στοιχεία, με πρώτη ένδειξη το ότι η Γαλλική κυβέρνηση δεν έσπευσε να το αποκλείσει ως πιθανό ενδεχόμενο.
Σε οποιαδήποτε άλλη εποχή η τρομοκρατική επίθεση θα εξεταζόταν ως τελευταία εκδοχή, καθώς θα έκανε το επιβατικό κοινό να ανησυχήσει για την ασφάλεια του.
Στο παρελθόν αντίστοιχα χτυπήματα είχαν πλήξει τις αεροπορικές συγκοινωνίες και επηρέασαν δυσμενώς τον τουρισμό σε χώρες, που εξαρτώνται από αυτόν, όπως η Αίγυπτος.
Δεκαπέντε από τους επιβάτες ήταν Γάλλοι υπήκοοι, η πτήση ξεκίνησε από το διεθνές αεροδρόμιο Charles de Gaulle, αλλά η αεροπορική εταιρεία ήταν Αιγυπτιακή (AIR EGYPT).
Η Γαλλική κυβέρνηση χρειαζόταν αυτό τον καιρό μία τρομοκρατική επίθεση για να δικαιολογήσει στους Γάλλους την παράταση του καθεστώτος έκτακτης ανάγκης, που είχε επιβληθεί στη Γαλλία μετά την τρομοκρατική επίθεση των τζιχαντιστών στο Παρίσι τον Νοέμβριο του 2015.
Το καθεστώς αυτό έχει παραταθεί ως τις 26 Μαίου 2016.
Mε την δικαιολογία της προστασίας της ποδοσφαιρικής διοργάνωσης EURO 2016 και των ποδηλατικών αγώνων Tour de France , που θα διεξαχθούν στη Γαλλία από τις 10 Ιουνίου έως τις 10 Ιουλίου 2016, σχεδιάζεται ήδη δίμηνη παράταση ως τα τέλη Ιουλίου.
Αυτή η παράταση όμως πρέπει να περάσει από την Γαλλική Βουλή.
Δεν μπορεί να την υπογράψει μόνος του ο κος Hollande, όπως έκανε με την εργασιακή μεταρρύθμιση στη Γαλλία, που προκαλεί ήδη κοινωνική ένταση και επεισόδια.
Η Γαλλική κυβέρνηση δεν φαίνεται να ανησυχεί ότι αυτό το “ατύχημα” θα μπορούσε να εμφανίσει τα γαλλικά αεροδρόμια ως μη ασφαλή για το επιβατικό κοινό.
Αυτό συμβαίνει γιατί γνωρίζει το δρομολόγιο του αεροσκάφους από την αρχή της ημέρας και κάποιους από τους επιβάτες του.
Η πτήση με στοιχεία ΜS804 έγινε με αεροσκάφος τύπου Airbus A320-232 με στοιχεία
SU-GCC.
TA ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΙΑΣ ΠΤΗΣΗΣ
Στην παρακάτω εικόνα βλέπετε τα 5 συνεχόμενα δρομολόγια του συγκεκριμένου αεροσκάφους την 18.5.2016.
..ΤΑ 5 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ SU-GCC THN 18.5.2016
Oι πτήσεις ξεκινούν στις 1.30 πμ στις 18.5.2016 από την πρωτεύουσα Ασμάρα της Ερυθραίας προς το Κάιρο. Το αεροπλάνο φθάνει στις 4.02 πμ και αναχωρεί στις 6.21 πμ για την Τυνησία. Μένει δηλαδή στο αεροδρόμιο του Καίρου για 2 ώρες και 19 λεπτά.
Φθάνει στην Τυνησία στις 9.33 πμ και και παραμένει για μία ώρα και 20 λεπτά στο αεροδρόμιο.
Αναχωρεί και πάλι στις 10.53 πμ για το Κάιρο και φτάνει εκεί στις 1.17 μμ.
Κατά περίεργο τρόπο κατά την επιστροφή στο Κάιρο με το ίδιο αεροσκάφος, η διαδρομή διαρκεί 48 λεπτά λιγότερο.
Από το Κάιρο ξεκινάει εκ νέου για Παρίσι, όπου φτάνει στις 7.45 μμ.
Αν προσέξετε στον παρακάτω πίνακα, υπάρχει μία παύλα στην πραγματική ώρα αναχώρησης προς το Παρίσι.
Γιατί δεν αναφέρεται η ώρα της αναχώρησης από το Κάιρο προς το Παρίσι;
Προφανώς για λόγους ασφαλείας ή γιατί υπάρχει κάτι περίεργο, που οι αρχές ερευνούν ακόμα.
Μπορούμε όμως να υπολογίσουμε την ακριβή ώρα αναχώρησης.
Γνωρίζουμε ότι η πτήση από το Κάιρο προς το Παρίσι είχε διάρκεια 4 ώρες και 33 λεπτά.
Άρα η πτήση MS803 πρέπει να ξεκίνησε στις 2.42 μμ από Κάιρο για να φτάσει 7.55 μμ στο Παρίσι.
Η πτήση ΜS803 είχε κάτι το ξεχωριστό γιατί ξεκίνησε μάλλον 8 λεπτά νωρίτερα από το συνηθισμένο (2.50).
Στο Κάιρο το αεροσκάφος ήταν στο έδαφος για μία ώρα και 25 λεπτά.
Έγινε κάποιος έλεγχος;
Eπιβιβάστηκε κάποιος επίσημος στο αεροπλάνο;
TA ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΤΗΣΗΣ MS803 ΓΙΑ ΠΑΡΙΣΙ
Ένδειξη για την παρουσία κάποιου επίσημου στη πτήση ΜS-803 είναι η παρουσία 3 ατόμων ως προσωπικό ασφαλείας στη πτήση MS-804.
H πτήση MS-804 για να φθάσει στις 4.05 μμ με διάρκεια πτήσης 4 ώρες και 33 λεπτά, θα πρέπει να ξεκινούσε 11.32 πμ και όχι 11.45, όπως είχε προγραμματισθεί.
Η πτήση αυτή ξεκίνησε 13 λεπτά νωρίτερα από το προγραμματισμένο.
Αυτές οι συμπτώσεις δεν συμβαίνουν ποτέ σε δύο συνεχόμενες πτήσεις μία τριτοκοσμικής εταιρείας.
Όπότε η παρουσία κάποιου επίσημου στη πτήση γίνεται πολύ πιθανή.
Ποιός ήταν όμως ο επίσημος και τι έκανε διαδοχικά στην Ασμάρα της Ερυθραίας, στη Τυνησία, στο
Κάιρο και στη συνέχεια στο Παρίσι στις 18.5.2016;
‘Iσως να το μαθαίναμε αν γίνονταν γνωστά τα πραγματικά στοιχεία του Σουδανού, του
Σαουδάραβα και του Αλγερινού επιβάτη της πτήσης MS-804.
Η βόμβα μάλλον δεν τοποθετήθηκε στο αεροσκάφος στην Ασμάρα, όπου υπήρξε καθυστέρηση 20 λεπτών της ώρας ή στην Τυνησία, όπου υπήρξε καθυστέρηση 18 λεπτών κατά την αναχώρηση της προγραμματισμένης πτήσης.
Εκεί ο τιμώμενος επισκέπτης γνώριζε ότι κινδύνευε και οι αρχές έπαιρναν τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια του.
Πιο πιθανό είναι η τοποθέτηση της βόμβας να έγινε στα αεροδρόμια, όπου σημειώθηκε η βιασύνη, δηλαδή στο Κάιρο ή στο Παρίσι...
Οι αρχές της Αιγύπτου και της Ρωσίας πάντως γνώριζαν εξ αρχής ότι πρόκειται για τρομοκρατική επίθεση.
ΠΗΓΗ https://www.rt.com/news/343640-key-...
Και οι αρχές της Αμερικής γνώριζαν επίσης κάτι, αν συνδυάσουμε τις τεράστιες ουρές αναμονής των επιβατών στα σημεία ελέγχου των αμερικανικών αεροδρομίων τον τελευταίο καιρό.
Σύντομα θα μάθουμε περισσότερα, καθώς χρειάζεται κάποια αφορμή για χερσαία επέμβαση των δυτικών ενάντια στον ISIS στη Λιβύη...
Θα μας πουν πάλι ότι έσκασε κάποιο αθλητικό παπούτσι ή κάποια βόμβα μεταμφιεσμένη σε αναψυκτικό;
ΠΗΓΗ http://www.nytimes.com/live/paris-a...