Αναδημοσίευση από: militaire.gr
“Επίθεση” της Τουρκίας σ΄ όλα τα μέτωπα για να προωθήσει τις εξαγωγές της αμυντικής της βιομηχανίας! Από τις 8 ως τις 14 Ιανουαρίου 150 Τούρκοι πρεσβευτές που υπηρετούν σ΄ όλο το κόσμο βρέθηκαν στην Άγκυρα,όπου πήραν σαφέστατες εντολές και κατευθύνσεις για να προωθήσουν στις χώρες τους τα προϊόντα της τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας! Στην Ελλάδα μέχρι στιγμής μόνο το ΥΠΕΘΑ έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί τους Ακολουθους Άμυνας στις πρεσβείες. Ας δούμε τι γίνεται “απέναντι”…
Κατά τη δάρκεια των ενημερώσεων των πρεσβευτών ο Τούρκος ΥΠΕΞ έδωσε εντολή για επιθετική εκστρατεία προώθησης της τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας.
Οι εξαγωγές της Τουρκίας σε αμυντικό εξοπλισμό έχουν αυξηθεί από 883.000.000 $ το 2011 σε 1.680.000.000 $ πέρυσι. Αλλά οι εξαγωγές το 2016 παρέμειναν σε μεγάλο βαθμό στάσιμες σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 1,4%.
Το 2016, η κορυφαία εξαγωγική αγορά της Τουρκίας ήταν οι Ηνωμένες Πολιτείες, με εξαγωγές 587 εκατ $ . Άλλες κορυφαίες αγορές ήταν η Γερμανία (185 εκατομμύρια $), η Μαλαισία (99 εκατ $), Αζερμπαϊτζάν (83 εκατομμύρια $), η Σαουδική Αραβία, η Βρετανία, το Κατάρ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Τυνησία.
“Υπάρχουν ισχυρές προοπτικές μιας ουσιαστικής αύξησης [των εξαγωγών] μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Ένα ετήσιο ποσό $ 3 δισεκατομμύριων είναι αρκετά ρεαλιστικός στόχος,, δήλωσε ο Oζγκούρ Εκσί, αναλυτής με έδρα την Κωνσταντινούπολη.
Η Τουρκία τολμά να “χτυπήσει” μεγάλες δουλειές και σ΄ οτι έχει να κάνει με τη ναυπήγηση πλοίων! Ποια η Τουρκία! Κι εμείς εδώ έχουμε στον “αναπνευστήρα” τα Ναυπηγεία και με δικές μας ευθύνες,αλλά και λόγω της πονηριάς των Ευρωπαίων που τα θέλουν κλειστά!
Σύμφωνα με τις πληροφορίες από τη Τουρκία ,χώρες των Βαλκανίων ενδιαφέρονται για να αναθέσουν προγράμματα αναβάθμισης πλοίων ή ναυπήγησης νέων, σε τουρκικά ναυπηγεία! Ακούει κανείς στην Αθήνα;
Ανάλογο ενδιαφέρον υπάρχει και από χώρες όπως το Πακιστάν και η Μαλαισία.
Το 2016, η Τουρκία και το Πακιστάν εγκαινίασε την πρώτη ναυτική συνεργασία τους,με μια συμφωνία $ 90 εκατομμύρια για την προμήθεια ενός δεξαμενόπλοιου 15.600 τόνων.
Ας ξυπνήσουμε και ας δράσουμε αναλόγως. Οι δικές μας εταιρείες είναι εξίσου καλές αν όχι καλύτερες από τις περισσότερες ελληνικές. Δεν αναφερόμαστε μόνο στις κρατικές αλλά και στις ιδιωτικές. Οι οποίες πρέπει βέβαια όπως έχουμε ξαναγράψει να αφήσουν τις μουρμούρες, την “κλάψα”, την απληστία και να δουλέψουν σοβαρά. Ας μην τα περιμένουν όλα στο πιάτο.