Αναδημοσίευση από: imerisia.gr
«Να είναι μία μορφή κοινωνικής ποινής βαθιά ανθρωπιστική και συνειδησιακή που επαναφέρει τον άνθρωπο εκεί που πρέπει, να συνειδητοποιεί ότι αυτό το οποίο κάνει, να βλάπτει μία ανθρώπινη ζωή είτε με διαρκή είτε με προσωρινό χαρακτήρα, είναι εντελώς έξω από την ανθρώπινη φύση», συνέχισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών. «Έχουμε συμμετοχή και συνεργασία με όλες τις επιτροπές και τις αστικές μη κερδοσκοπικές δομές που δραστηριοποιούνται στην πρόληψη και την καταστολή των τροχαίων»
Αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και στα πρόστιμα
για τις παραβάσεις της Τροχαίας, εξετάζει η κυβέρνηση, με αφορμή και το
πρόσφατο τραγικό δυστύχημα στην Εθνική Αθηνών - Λαμίας.
Μιλώντας
στο 105,5 Στο Κόκκινο ο υφυπουργός Μεταφορών, Ν. Μαυραγάνης, είπε ότι
πρόσφατα υπήρξε επαφή με την διακομματική κοινοβουλευτική επιτροπή για
την οδική ασφάλεια, όπου προτάθηκαν από το υπουργείο δύο προτάσεις σε
καινοφανή κατεύθυνση.
Η μία αφορά την αναλογικοποίηση των
προστίμων σε σχέση με το εισόδημα, όπως ανέφερε ο κ.Μαυραγάνης. «Είναι
προφανές ότι άνθρωποι άνεργοι ή με πολύ χαμηλό εισόδημα θα μπορούσαν να
συνετιστούν με ένα πρόστιμο 20, 30, 50 ευρώ. Τα ίδια ακριβώς ποσά για
κάποιον με εισόδημα άνω των 100.000 ευρώ είναι ασήμαντα ... Όλοι πρέπει
να συνετίζονται από τα πρόστιμα, αυτός είναι ο σκοπός τους, αλλά και να
λειτουργούν αποτρεπτικά».
«Έχουμε
προτείνει μία συγκεκριμένη διαδικασία στην Επιτροπή, περιμένουμε τις
απόψεις τους, είδαμε θετική ανταπόκριση από το Κοινοβούλιο», όπως
ανέφερε.
Η δεύτερη αφορά την εισαγωγή, «εναλλακτικά ή υποχρεωτικά,
ως ποινή, στις περιπτώσεις που προκαλούνται δυστυχήματα που έχουν ως
συνέπεια και τραυματισμό, η υποχρεωτική συμμετοχή σε προγράμματα
εξυπηρέτησης των ανθρώπων που έχουν υποστεί κακώσεις σωματικές, βλάβες ή
μόνιμες αναπηρίες, από τροχαία, των ατόμων που είχαν συμμετοχή σε
αυτά».
«Να είναι μία μορφή κοινωνικής ποινής βαθιά ανθρωπιστική και συνειδησιακή που επαναφέρει τον άνθρωπο εκεί που πρέπει, να συνειδητοποιεί ότι αυτό το οποίο κάνει, να βλάπτει μία ανθρώπινη ζωή είτε με διαρκή είτε με προσωρινό χαρακτήρα, είναι εντελώς έξω από την ανθρώπινη φύση», συνέχισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών. «Έχουμε συμμετοχή και συνεργασία με όλες τις επιτροπές και τις αστικές μη κερδοσκοπικές δομές που δραστηριοποιούνται στην πρόληψη και την καταστολή των τροχαίων»