Του Son Ofeon
Το ατύχημα με ταχύτητα αναπαραγωγής 0,25:
Διάβασα με λύπη μου για το δυσάρεστο ατύχημα, που οδήγησε στο θάνατο τέσσερεις ανθρώπους σε ένα σημείο, που θεωρητικά θα έπρεπε να είναι το ασφαλέστερο για να σταθμεύσει ένα αυτοκίνητο, κινούμενο σε εθνική οδό.
Το ατύχημα δεν έπρεπε να είχε συμβεί και οφείλεται κυρίως στην απειρία του 24χρονου οδηγού.
Για να είμαι δίκαιος, θα πρέπει να αναφέρω ότι ο οδηγός αντιμετώπισε κλατάρισμα σε ένα από τα πίσω του λάστιχα και οδηγήθηκε σ’ αυτή την εξέλιξη, αλλά σίγουρα δεν αντέδρασε σωστά.
Το λάστιχο που κλάταρε βρισκόταν πίσω δεξιά και ήταν ένα από τα λάστιχα , στα οποία μεταδιδόταν η ισχύς του κινητήρα.
Το σκάσιμο συνέβη, ενώ το αυτοκίνητο έτρεχε με υπερβολική ταχύτητα.
Ο οδηγός ξαφνιάστηκε από το τράβηγμα του αυτοκινήτου προς τα δεξιά.
Δεν είχε την απαραίτητη εμπειρία και έστριβε συνεχώς προς τα αριστερά, προσπαθώντας να μην χτυπήσει τα δεξιά προστατευτικά κιγκιδώματα της εθνικής οδού.
Με τον τρόπο αυτό το αυτοκίνητο κατέληξε ακυβέρνητο να ολισθαίνει με μεγάλη ταχύτητα, σερνόμενο με μπλοκαρισμένα ελαστικά πάνω στο οδόστρωμα.
Το ατύχημα με ταχύτητα αναπαραγωγής 0,25:
Ένας έμπειρος οδηγός θα έστριβε το αυτοκίνητο αρχικά προς τα αριστερά για να αποφύγει τις δεξιές μπάρες, αλλά στη συνέχεια θα έστριβε το τιμόνι προς τα δεξιά, όταν διαπίστωνε ότι το αμάξι σέρνεται στο οδόστρωμα και συγχρόνως θα πατάγε το φρένο.
Με τον τρόπο αυτό δεν μπλοκάρει το σύστημα διευθύνσεως και το αυτοκίνητο αρχίζει να περιστρέφεται γύρω από κάθετο άξονα , χωρίς τα λάστιχα του να σέρνονται στο οδόστρωμα.
Με ένα παρόμοιο χειρισμό, το αυτοκίνητο μπορεί να κινδύνευε να χτυπήσει πλευρικά στις δεξιές προστατευτικές μπάρες , αλλά δεν θα έπεφτε στο σταθμευμένο όχημα και θα γλυτώναμε δύο θύματα.
Δυστυχώς τα ΜΜΕ δεν παρουσιάζουν αντικειμενικά το συγκεκριμένο ατύχημα.
Υποβαθμίζοντας σκόπιμα ότι το αυτοκίνητο έτρεχε με υπερβολική ταχύτητα και ότι ο οδηγός του ήταν άπειρος, άρχισαν να γράφουν ότι τα ελαστικά του ήταν παλιά (κατασκευής 2006) και κατασκευασμένα για χειμερινή χρήση.
Στο σημείο αυτό, αν αληθεύουν οι πληροφορίες, προκύπτουν ορισμένα ερωτηματικά.
Πέρναγε από ΚΤΕΟ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και αν ναι, φρόντιζε κάποιος την συντήρηση του;
Tα ερωτηματικά δεν τίθονται τυχαία.
Η φτήνια στη συντήρηση ακριβών αυτοκινήτων πληρώνεται απ΄ό,τι φαίνεται με την ζωή νέων ανθρώπων.
Η λογική του όλα τζάμπα οδηγεί σε τζάμπα αθώα θύματα.
Για το ατύχημα αυτό θα γίνει κάποια στιγμή κάποιο δικαστήριο για να αποζημιωθούν τα θύματα.
Το αυτοκίνητο θα πρέπει να ήταν ασφαλισμένο σε κάποια εταιρεία.
Το ανώτατο όριο για σωματικές βλάβες τρίτων ανά άτομο είναι 1,22 εκατ ευρώ.
Θα βρεθεί κάποιο δικαστήριο να επιδικάσει 3,66 εκατ ευρώ στην ασφαλιστική εταιρεία ή στον πραγματικό ιδιοκτήτη της Πόρσε;
Ή θα πιάσουν τόπο οι αναφορές των ΜΜΕ για ελλατωματικά λάστιχα, θα ξεχασθεί η υπερβολική ταχύτητα και η υπόθεση θα χαρακτηρισθεί ένα απλό συνηθισμένο τροχαίο ατύχημα;
Πολύ φοβόμαστε ότι αυτή θα είναι η εξέλιξη της υπόθεσης στα δικαστήρια.
Θα φταίνε τα τζάμπα λάστιχα και η κακή ώρα...
Μέχρι τότε θα είμαστε καταδικασμένοι να ακούμε πολιτικούς να υποστηρίζουν ότι τα πρόστιμα για τις οδικές παραβάσεις ίσως θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερα για τους έχοντες μεγαλύτερη οικονομική επιφάνεια.
Αλήθεια πώς θα αντιλαμβάνεται ο απλός τροχονόμος την οικονομική κατάσταση του παραβάτη? Mε ηλεκτρονική διασύνδεση με την εφορία;
H τροχαία το τελευταίο διάστημα έχει ρημάξει τους “φτωχούς” οδηγούς στα πρόστιμα και στις αφαιρέσεις πινακίδων για ασήμαντες αφορμές, όπως η παράνομη στάθμευση.
Σίγουρα η τροχαία δεν το κάνει από υπερβάλλοντα ζήλο, αλλά κατόπιν κυβερνητικών εντολών για να γεμίσει τα άδεια δημόσια ταμεία.
Κανένας όμως από την τροχαία δεν ενδιαφέρθηκε να κάνει το καθήκον του έγκαιρα και να αφαιρέσει τις πινακίδες από ένα 24χρονο γόνο πλούσιας οικογένειας, που το έπαιζε ραλίστας στην Εθνική οδό, οδηγώντας μάλιστα μία Πόρσε.
Ήταν όλοι απασχολημένοι να ελέγχουν την παράνομη στάθμευση μέσα στις πόλεις , δίπλα στις καφετέριες.
Γι’ αυτό το θέμα τα ΜΜΕ παραμένουν σιωπηλά.
Τα σκυλιά με το λουκάνικο στο στόμα δεν γαυγίζουν, ούτε δαγκώνουν.
Οπότε, μούγκα στην στρούγκα για το πόπολο.
Κρίμα...