Του Στρατή Μαζίδη
Σαφέστατα και δε συμφωνώ με την ενέργεια των Lidl στο Βέλγιο να παραποιήσουν φωτογραφία εκκλησιάς στη Σαντορίνη πάνω σε προϊόν το οποίο πωλούν. Άλλωστε σε αυτόν τον κόσμο, έχουμε, θα ήθελα να πιστεύω, κι εμείς οι Χριστιανοί ακόμη κάποια δικαιώματα.
Εντούτοις τα Lidl Βελγίου βρίσκονται σε μια χώρα όπου το μουσουλμανικό στοιχείο αρχίζει πλέον να γίνεται πλειοψηφικό. Συνεπώς και ο Σταυρός θα φύγει και όλα. Καμία σχέση δεν έχει το σημερινό Βέλγιο με αυτό που είχαμε στο νου μας.
Επιπροσθέτως όμως βρίσκουν και τα κάνουν. Η χριστιανική Ευρώπη (έστω με τα αιρετικά δόγματα) δεν στηρίζεται πλέον σε χριστιανοκεντρικές βάσεις. Διαφορετικά η Lidl δε θα το αποτολμούσε.
Αλλά και ποιοι ήταν αυτοί που αντέδρασαν; Στη χώρα μας πχ ανάμεσα στα ΜΜΕ που ξεσηκώθηκαν, διαπιστώνει κανείς και την ύπαρξη ορισμένων μέσων τα οποία λίγα εκατοστά παραπάνω ή παρακάτω ή παραδίπλα, εκεί που τάχα σηκώνουν τα λάβαρα της Ορθοδοξίας, προμοτάρουν την κάθε μία με το "μικροσκοπικό" (λες και υπάρχει γιγαντιαίο) μπικίνι, την 50αρα που έβαλε φωτιά, τη 40αρα καθηγήτρια στις ΗΠΑ που αποπλάνησε το μαθητή, τα μυστικά της κλειδαρότρυπας κ.ο.κ.
Αλλά και αυτά τα "νέα" πλασάρονται διότι αυτά τα "νέα" ζητά ο κόσμος. Πρώτα εμείς πετάξαμε τον Σταυρό κατάχαμα και τον ποδοπατήσαμε. Ρίξτε μια ματιά τριγύρω, διαπιστώστε τα νέα ήθη και έθιμα και θα καταλάβετε.
Κακά τα ψέματα. Τα Lidl μας έδωσαν μια ευκαιρία να το παίξουμε Χριστιανοί, που όμως δεν είμαστε. Σταυροφόροι του διαδικτύου.