tweetyspics - pixabay |
Πρέπει να είμαι πολύ βλάκας. Δεν εξηγείται αλλιώς. Προσπαθώ κάθε φορά να καταλάβω κάτι που συμβαίνει και αδυνατώ να δώσω λογική εξήγηση. Σκέφτομαι λοιπόν. ¨Η αυτοι που τα κάνουν είναι ανόητοι ή κλέφτες και απατεώνες ή εγώ είμαι πολύ βλάκας. Και καταλήγω στο τελευταίο.
Ιδιωτικοποίησαν τα περιφερειακά αεροδρόμια επειδή δεν ήταν πολύ κερδοφόρα και χρειαζόταν η χώρα τα χρήματα να ξεπληρώσει τους δανειστές. Μέχρι εδώ καλά θα πείς. Βγαίνουν στη συνέχεια οι αγοραστές χαμογελώντας με μια χάρτινη επιταγή 1.234 δις να την ανεμίζουν, χασκογελώντας. Λές δεν πειράζει, τόσο τους κόβει τόσο κάνουν.
Βλέπεις λίγο μετά , τόσο λίγο που δεν έχει στεγνώσει η υπογραφή να κόβουν ενα δωράκι στα μέτρα των επενδυτών απο 12 ευρώ χαράτσι για κάθε κεφάλι επιβάτη (χωρίς εισαγωγικά το χαράτσι γιατί είναι κεφαλικός φόρος όπως αυτός επι τουρκοκρατίας) παραξενεύεσαι.
Λίγο πιο μετά μαθαίνεις οτι αυτά τα 1.234 δις δεν τα έδωσαν απο την τσεπούλα τους. Τα πήραν με δάνειο απο τις τράπεζες που ανακεφαλαιοποίησαμε εμείς τρείς φορές απο τα χρήματά μας και πάλι άδειες είναι και θυμώνεις. Δεν εξοργίζεσαι, θυμώνεις.
Μερικούς μήνες μετά, διαβάζεις οτι οι επενδυτές που κάνουν κυρίως με των δικών σου τραπεζών τα λεφτά την επένδυση γκρινιάζουν και απαιτούν 70 εκ ευρώ γιατί ήταν οι λάμπες καμμένες και την ίδια χρονική στιγμή πάνω κάτω βλέπεις τους κυβερνώντες να σφυρίζουν αδιάφορα χωρίς να απαντάνε ούτε σε αυτή την κατηγορία, αλλά ούτε και να διαμαρτύρονται που ο πίνακας ανακοινώσεων των πτήσεων σε μεγάλο αεροδρόμιο έγινε λόγω βλάβης χαρτί και μαρκαδόρος κάτι που δε θα τολμούσαν ούτε στα αεροδρόμια της Γκάνας και της Ουγκάντας.
Πρίν λίγες μέρες βλέπεις έναν απο τους υπουργούς επικρατείας, αυτόν με τους μετακλητούς στην commonview, να λέει οτι θα μοιράσουν 1 δις ευρώ κοινωνικό μέρισμα (απο 1000 ευρώ σε 1.000.000 δικαιούχους) και σκέφτεσαι πως αυτό το 1 δις που τους περίσσευε αν το έδιναν για να κρατήσουν τα αεροδρόμια μαζί με το χαράτσι των 12 ευρώ θα αυγάτιζε και θα έδινε 1000 σε 500.000 δικαιούχους τουλάχιστον κάθε χρόνο για πολλά πολλά χρόνια, άσε που τα αεροδρόμια θα ήταν σε ελληνικά χέρια.
Μετά βλέπεις τα 45 εκατομμύρια που πουλήσανε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα χρέη που πάλι τα φορτωθήκαμε εμείς, τον ΟΑΣΘ που απο ιδιωτικός, γιατί δεν έβγαινε, έγινε κρατικός και τον επιδοτήσανε μέχρι το τέλος του χρόνου με πάνω απο 40 εκ ευρώ συνολικά και σκέφτεσαι τι ωραία που θατανε αν ο ΟΑΣΘ έμενε ιδιωτικός και δίναμε τα 40τόσα εκατομμύρια και κρατούσαμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ελεύθερη χρεών.
Αν πάλι το θέμα είναι οτι το κράτος είναι ανίκανο ενώ ο ιδιώτης ικανός, τι πιο εύκολο απο το να προσλάβεις 2-3 καλούς μανατζαραίους (όχι αποτυχώντες βουλευτές ή συγγενείς υπουργών) απο αυτούς που θα ψωνίσει και ο ίδιώτης και να υπάρχει bonus σε περίπτωση κερδών και τιμωρία ποινική σε περίπτωση απιστίας. Οπως κάνει ακριβώς και ο ιδιώτης.
Μετά διαβάζεις τη δήλωση "Η οροφή για την αναβάθμιση των F-16 από τον προϋπολογισμό είναι 1,1 δισ. ευρώ, τα υπόλοιπα ποσά αφορούν προγράμματα βοήθειας και αντισταθμιστικά" για να δικαιολογήσουν τα 2.4 δις που θα δώσουμε για να αναβαθμίσουμε αεροσκάφη 20 χρόνων και βάλε. Δηλαδή με λίγα λόγια θα πληρώσουμε ακόμα 1.3 δις ευρώ για προγράμματα βοήθειας και αντισταθμιστικά. Ποιος θα βοηθήσει ποιον και τι θα αντισταθμίσει τί με το 1.3 δις που θα πληρώσουμε παραπάνω, άγνωστο. Το πιο πιθανό βέβαια ειναι, όπως συμβαίνει πάντα, αυτά τα 1.3 δις να πάνε για τα ψιψιψινια και τα κοκοψοψαρα.
Γι αυτό σας λέω, επειδή δεν πιστεύω οτι αυτοί που κυβερνάνε είναι ψεύτες, κλέφτες του κερατά και μεγάλοι απατεώνες , και επειδή , λέω με το φτωχό μου το μυαλό οτι δεν μπορεί να συμβαίνουν αυτά τα πράγματα σε κάποια χώρα παρά μόνο αν είναι μπανανία (επίσης του κερατά) , η μόνη λογική εξήγηση είναι οτι αδυνατώ να κατανοήσω το μεγαλόπνοο σχέδιο των κυβερνώντων.
Είμαι βλάκας, μεγάλος βλάκας και αν και εσείς που διαβάσατε το κείμενο απορείτε σε πολλά, το ίδιο με μένα, κοιταχτείτε για λίγο στον καθρέφτη...
Ιδιωτικοποίησαν τα περιφερειακά αεροδρόμια επειδή δεν ήταν πολύ κερδοφόρα και χρειαζόταν η χώρα τα χρήματα να ξεπληρώσει τους δανειστές. Μέχρι εδώ καλά θα πείς. Βγαίνουν στη συνέχεια οι αγοραστές χαμογελώντας με μια χάρτινη επιταγή 1.234 δις να την ανεμίζουν, χασκογελώντας. Λές δεν πειράζει, τόσο τους κόβει τόσο κάνουν.
Βλέπεις λίγο μετά , τόσο λίγο που δεν έχει στεγνώσει η υπογραφή να κόβουν ενα δωράκι στα μέτρα των επενδυτών απο 12 ευρώ χαράτσι για κάθε κεφάλι επιβάτη (χωρίς εισαγωγικά το χαράτσι γιατί είναι κεφαλικός φόρος όπως αυτός επι τουρκοκρατίας) παραξενεύεσαι.
Λίγο πιο μετά μαθαίνεις οτι αυτά τα 1.234 δις δεν τα έδωσαν απο την τσεπούλα τους. Τα πήραν με δάνειο απο τις τράπεζες που ανακεφαλαιοποίησαμε εμείς τρείς φορές απο τα χρήματά μας και πάλι άδειες είναι και θυμώνεις. Δεν εξοργίζεσαι, θυμώνεις.
Μερικούς μήνες μετά, διαβάζεις οτι οι επενδυτές που κάνουν κυρίως με των δικών σου τραπεζών τα λεφτά την επένδυση γκρινιάζουν και απαιτούν 70 εκ ευρώ γιατί ήταν οι λάμπες καμμένες και την ίδια χρονική στιγμή πάνω κάτω βλέπεις τους κυβερνώντες να σφυρίζουν αδιάφορα χωρίς να απαντάνε ούτε σε αυτή την κατηγορία, αλλά ούτε και να διαμαρτύρονται που ο πίνακας ανακοινώσεων των πτήσεων σε μεγάλο αεροδρόμιο έγινε λόγω βλάβης χαρτί και μαρκαδόρος κάτι που δε θα τολμούσαν ούτε στα αεροδρόμια της Γκάνας και της Ουγκάντας.
Πρίν λίγες μέρες βλέπεις έναν απο τους υπουργούς επικρατείας, αυτόν με τους μετακλητούς στην commonview, να λέει οτι θα μοιράσουν 1 δις ευρώ κοινωνικό μέρισμα (απο 1000 ευρώ σε 1.000.000 δικαιούχους) και σκέφτεσαι πως αυτό το 1 δις που τους περίσσευε αν το έδιναν για να κρατήσουν τα αεροδρόμια μαζί με το χαράτσι των 12 ευρώ θα αυγάτιζε και θα έδινε 1000 σε 500.000 δικαιούχους τουλάχιστον κάθε χρόνο για πολλά πολλά χρόνια, άσε που τα αεροδρόμια θα ήταν σε ελληνικά χέρια.
Μετά βλέπεις τα 45 εκατομμύρια που πουλήσανε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα χρέη που πάλι τα φορτωθήκαμε εμείς, τον ΟΑΣΘ που απο ιδιωτικός, γιατί δεν έβγαινε, έγινε κρατικός και τον επιδοτήσανε μέχρι το τέλος του χρόνου με πάνω απο 40 εκ ευρώ συνολικά και σκέφτεσαι τι ωραία που θατανε αν ο ΟΑΣΘ έμενε ιδιωτικός και δίναμε τα 40τόσα εκατομμύρια και κρατούσαμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ελεύθερη χρεών.
Αν πάλι το θέμα είναι οτι το κράτος είναι ανίκανο ενώ ο ιδιώτης ικανός, τι πιο εύκολο απο το να προσλάβεις 2-3 καλούς μανατζαραίους (όχι αποτυχώντες βουλευτές ή συγγενείς υπουργών) απο αυτούς που θα ψωνίσει και ο ίδιώτης και να υπάρχει bonus σε περίπτωση κερδών και τιμωρία ποινική σε περίπτωση απιστίας. Οπως κάνει ακριβώς και ο ιδιώτης.
Μετά διαβάζεις τη δήλωση "Η οροφή για την αναβάθμιση των F-16 από τον προϋπολογισμό είναι 1,1 δισ. ευρώ, τα υπόλοιπα ποσά αφορούν προγράμματα βοήθειας και αντισταθμιστικά" για να δικαιολογήσουν τα 2.4 δις που θα δώσουμε για να αναβαθμίσουμε αεροσκάφη 20 χρόνων και βάλε. Δηλαδή με λίγα λόγια θα πληρώσουμε ακόμα 1.3 δις ευρώ για προγράμματα βοήθειας και αντισταθμιστικά. Ποιος θα βοηθήσει ποιον και τι θα αντισταθμίσει τί με το 1.3 δις που θα πληρώσουμε παραπάνω, άγνωστο. Το πιο πιθανό βέβαια ειναι, όπως συμβαίνει πάντα, αυτά τα 1.3 δις να πάνε για τα ψιψιψινια και τα κοκοψοψαρα.
Γι αυτό σας λέω, επειδή δεν πιστεύω οτι αυτοί που κυβερνάνε είναι ψεύτες, κλέφτες του κερατά και μεγάλοι απατεώνες , και επειδή , λέω με το φτωχό μου το μυαλό οτι δεν μπορεί να συμβαίνουν αυτά τα πράγματα σε κάποια χώρα παρά μόνο αν είναι μπανανία (επίσης του κερατά) , η μόνη λογική εξήγηση είναι οτι αδυνατώ να κατανοήσω το μεγαλόπνοο σχέδιο των κυβερνώντων.
Είμαι βλάκας, μεγάλος βλάκας και αν και εσείς που διαβάσατε το κείμενο απορείτε σε πολλά, το ίδιο με μένα, κοιταχτείτε για λίγο στον καθρέφτη...