AmberAvalona - pixabay |
Είχαν, δεν είχαν τα ΜΜΕ έπιασαν και ασχολούνται πάλι με το γνωστό επιχειρηματία ο οποίος με αμφιλεγόμενες διαφημίσεις προωθεί τα όποια προϊόντα του. Μας είπε, λέει κακομαθημένους.
Καλά είπε, διότι κάποιοι και τον πλήρωναν τόσα χρόνια και τον έβριζαν με κάθε περίεργη διαφήμισή του. Απορώ πως δεν είπε περισσότερα. Ίσως το κάνει σε επόμενη ευκαιρία. Το παράδοξο βέβαια είναι να μιλά για κακομαθημένους αυτός που αν είχε μάθει να λέει και κανένα "όχι" στα αυτοκίνητα των ιλλιγιωδών ταχυτήτων των μη λογικών επιθυμιών, δε θα είχε σβήσει στην άσφαλτο κατά τα 2/3 μια οικογένεια επειδή κάποιος θεώρησε πως "μπορεί" και "το ελέγχει".
Εδώ και λίγες ημέρες κυκλοφορούν στο διαδίκτυο η "viral" επιστολή του πολύτεκνου πατέρα από την Πάτρα, η απάντηση του τάδε, το κείμενο του έτσι, το σχόλιο του γιουβέτσι. Like, share, retweet και ηρεμήσαμε.
Όμως τα πράγματα είναι απλά. Δε χρειάζονται ούτε νεύρα, ούτε μαγκιές, ούτε εξυπνάδες. Όσο τον αναφέρουν, τόσο τον διαφημίζουν, διότι και η αρνητική διαφήμιση, ως διαφήμιση λογίζεται. Στον αφρό της επικαιρότητας τον διατηρούν και μάλιστα χωρίς να πληρώσει διαφημιστικό χρόνο.
Ένα μόνο χρειάζεται να κάνουν. Να του κλείσουν την κάνουλα. Να μην του ξαναδώσουν σημασία και φράγκο. Τέλος. Τόσο απλό. Και τότε θα πάνε περίπατο οι διαφημίσεις και ό,τι άλλο ενοχλεί εξ αυτού εκπορευόμενο.