manfredrichter / pixabay.com |
Αν έχεις φθηνό και ενίοτε όχι ποιοτικό προϊόν, τότε θα πρέπει να βρεις τρόπο να το πουλήσεις. Και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να το επιτύχεις; Να το προπαγανδίσεις. Αυτό κάνει και η γνωστή αλυσίδα με τις αμφιλεγόμενες ή χαμηλού επιπέδου διαφημίσεις της.
Πετυχαίνει να συζητιέται. Όπως πέτυχε η σακούλα της να υπάρχει σε κάθε σπίτι έστω και για δευτερεύοντες σκοπούς.
Διαβάσαμε τα τελευταία 24ωρα σειρά ορισμένων τοποθετήσεων και αναρτήσεων. Ισοπεδώσεις και επευφημίες με likes και shares.
Τα πράγματα όμως είναι πολύ απλούστερα. Όταν σε ενοχλεί κάτι. Όταν θεωρείς πως κάποιος εξυπηρετεί άλλους σκοπούς, τους οποίους εσύ ως άνθρωπος και οικογενειάρχης δεν εγκρίνεις, τότε κάνεις κάτι πολύ απλό.
Τι; Παύεις να το χρηματοδοτείς. Τόσο απλό.