Photo: Bundeswehr/Dennis Kramer |
Freepen.gr - Σύμφωνα με μια έκθεση στο Γερμανικό Kieler Nachrichten,το γερμανικό υπουργείο άμυνας ζήτησε από την Blohm + Voss - η οποία αποτελεί μέρος της κοινοπραξίας ARGE F125 που είναι υπεύθυνη για την παράδοση των τεσσάρων φρεγατών - την αποκατάσταση όλων των ελαττωμάτων που εντοπίστηκαν στο πλοίο κατά τη διάρκεια των δοκιμών αναφέρει το navaltoday.com.
Αυτή είναι η πρώτη φορά που το γερμανικό υπουργείο άμυνας επιστρέφει ένα πλοίο στο ναυπηγείο μετά την παράδοση.
Τα ελαττώματα που αναφέρονται στην έκθεση ειδήσεων περιλαμβάνουν θέματα λογισμικού και υλικού, πιθανώς τα ίδια που το οδήγησαν να χάσει την προθεσμία να ενταχθεί σε επιχειρησιακή λειτουργία το φετινό καλοκαίρι. Όπως ανακοίνωσε το Ναυτικό υπάρχουν προβλήματα με το χώρο λειτουργίας της φρεγάτας από όπου θα ελέγχεται το ιδιαίτερα αυτοματοποιημένο πλοίο.
Πρόκειται για ένα σύνθετο σύστημα, καθώς η φρεγάτα των 7000 τόνων θα απαιτεί μόνο το ήμισυ του πληρώματος που είναι απαραίτητο για τη λειτουργία της προγενέστερης φρεγάτας της κλάσης Bremen.
Το FGS Baden-Württemberg αντιμετωπίζει προβλήματα από τότε που παραδόθηκε στο ναυτικό για δοκιμές. Εκτός από την ολοκλήρωση του υλικού και του λογισμικού, οι φρεγάτες έχουν πρόβλημα κλίσης. Καταγράφουν κατά 1,3 μοίρες προς τα δεξιά και είναι υπέρβαρα, ένα ζήτημα που θα μπορούσε ενδεχομένως να περιπλέξει μελλοντικές επιλογές αναβάθμισης.
Οι φρεγάτες F125 είναι μια νέα κατηγορία πλοίων που θα αντικαταστήσουν τις οκτώ φρεγάτες της κατηγορίας Βρέμης που είναι σήμερα σε υπηρεσία με το γερμανικό ναυτικό.
Θα οπλιστούν με βλήματα HARPOON και RAM, ένα πολυβόλο 127 χιλ., δύο πυροβόλα 27 χιλ. και πέντε 12,7 χιλ. Τα πλοία των 150 μέτρων θα έχουν χωρητικότητα πληρώματος 190 ατόμων και μέγιστη ταχύτητα 26 κόμβων.
Σύμφωνα με το γερμανικό ναυτικό, οι νέες φρεγάτες θα μπορούν να παραμείνουν στη θάλασσα για διάστημα έως 24 μηνών, μειώνοντας έτσι τους χρόνους διέλευσης των πληρωμάτων. Τα πληρώματα θα ανταλλάσσονται σε τακτά χρονικά διαστήματα απευθείας στις περιοχές των επιχειρήσεων, πράγμα που σημαίνει ότι τα πλοία θα πρέπει να κάνουν λιγότερες επισκέψεις στα λιμάνια.
Η μελλοντική FGS 'Rheinland-Pfalz', η τέταρτη και η τελική φρεγάτα της κατηγορίας, ξεκίνησε να ναυπηγείται στις 24 Μαΐου 2017 στο ναυπηγείο Thyssenkrupp Marine Systems στο Αμβούργο.