Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Πότε θα βγει, αν θα βγει και σε ποιο μέρος θα βγει το τουρκικό πλοίο εξόρυξης;
Ερωτηματικά στα οποία θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε καθότι οι γείτονες ποντάρουν στις εντυπώσεις και δυστυχώς θα απογοητευθούν.
Τελικά οι τούρκοι έδωσαν ένα κάρο λεφτά για να αγοράσουν το ογκώδες Deepsea Metro II και να το βάλουν μέσα στην ασφάλεια των ΣΤΕΝΩΝ καθότι « ο φόβος φυλάει τα έρημα».
Εκεί μέσα στα Στενά του Βοσπόρου το φωτογραφίζουν και το καμαρώνουν σαν τοτέμ των επικείμενων ενεργειακών τους εξορμήσεων .
«Το πρώτο τουρκικό σκάφος έρευνας, το οποίο είναι αγκυροβολημένο κοντά στο Ντιλόβασι του Κοτσάελι, παρουσιάσθηκε στο κοινό.
Ο Γενικός Διευθυντής της Ανώνυμη Τουρκικής Εταιρείας Πετρελαίου (TPAO), Μελίχ Χαν Μπιλγκίν, δήλωσε ότι μόνο 10 χώρες στον κόσμο έχουν τη δυνατότητα να διεξάγουν έρευνες στις βαθιές θάλασσες και μία από αυτές είναι η Τουρκία.
Το πλοίο, παραγωγής της Νότιας Κορέας, που είχε παραδοθεί στη Νορβηγία, έχει μήκος 229 μέτρα και μικτό βάρος 51.200 τόνων και είναι μεγαλύτερο από δύο γήπεδα ποδοσφαίρου.
Έχει τη δυνατότητα έρευνας σε βάθος 3 χιλιάδων μέτρων και είναι εξοπλισμένο με τον πιο προηγμένο εξοπλισμό στον κόσμο.
Ο Χαν Μπιλγκίν δήλωσε ότι «η προοπτική εξεύρεσης πετρελαίου στη θάλασσα είναι υψηλότερη από αυτή του εδάφους. Σήμερα τα σεισμικά έργα αναπτύσσονται από το πλοίο Χαϊρεντίν Πασά. Τα σεισμικά έργα συνεχίζονται στην Ανατολική Μεσόγειο. Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών τα δεδομένα θα συλλεχθούν και θα αξιολογηθούν».
Επισήμανε ότι το σημαντικότερο ζήτημα για τις βαθιές έρευνες είναι το κόστος και ο χρόνος, «από την άποψη του χρόνου το πλοίο αυτό συντομεύει την έρευνα κατά 30 με 40%», είπε.
Πρόσθεσε, επίσης, ότι τα δεδομένα του πλοίου μπορούν να παρακολουθούνται σε πραγματικό χρόνο μέσω GPS. «Λόγω των κακών καιρικών συνθηκών το πλοίο είναι πιθανόν να παραμείνει αγκυροβολημένο σε ένα μέρος, ελπίζουμε, ωστόσο, ότι το πρώτο πηγάδι θα ανοίξει το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους» συμπλήρωσε.»
(Στοιχεία από trt.net.tr) The Hellenic Information Team 7 Ιανουαρίου 2018
Από τα παραπάνω στοιχεία συνάγεται ότι το ογκώδες αυτό πλοίο εξόρυξης
1) κατ αρχάς αγοράστηκε και δεν εκμισθώθηκε.
2) η κατ εξοχή χρήση του γίνεται για εξόρυξη πετρελαίου σε βάθη ως 3 χιλιάδων μέτρων.
Το ερώτημα που τίθεται είναι αν θα κατέβει στην Κυπριακή ΑΟΖ που τα βάθη της μπορούν να ξεπερνούν και τα 4 χιλιάδες μέτρα και τα ενεργειακά πεδία της αφορούν όχι τόσο πετρέλαιο αλλά φυσικό αέριο;
Τα πλοία αυτά εκτός των άλλων είναι ασύμφορα.
« Σύμφωνα με τους ειδικούς, το κόστος εξόρυξης πετρελαίου με τέτοια πλοία δικαιολογείται μόνο όταν η τιμή του πετρελαίου είναι άνω των 100 δολαρίων το βαρέλι. Τα κόστη ναυπήγησης αυτών πλοίων φαντάζουν σήμερα υπέρογκα, αλλά τότε η τιμή του πετρελαίου είχε αγγίξει τα 140 δολάρια το βαρέλι.» http://www.tovima.gr/# 07/06/2015 05:45
Στην αρχή είπαν ότι θα πάνε το ογκώδες αυτό πλοίο εξόρυξης στην Κύπρο και μετά συμπλήρωσαν ότι θα κάνουν εξορύξεις στην Μαύρη Θάλασσα.
Ποια Μαύρη Θάλασσα και πράσινα άλογα , όταν στην Μαύρη Θάλασσα γίνονται εργασίες πόντισης θαλασσίων σωληνώσεων για τον Turkish Stream;
Άρα απομένει το Βόρειο Αιγαίο με τα καλής ποιότητας πετρέλαια του Μπάμπουρα η Ακρωτήριου Καλόγερου στην Θάσο και της ΛΑΔΟΞΈΡΑΣ στην Σαμοθράκη.
Εκεί το πετρέλαιο αναδύεται από τα αβαθή των περιοχών και λαδώνει ακόμα και τους κολυμβητές .
Να γιατί πριν από λίγες ώρες έστειλαν οι τούρκοι κατασκοπευτικό αεροσκάφος για να διαπιστώσουν οι αθεόφοβοι αν η θάλασσα εκεί αναδύει ακόμα κηλίδες πετρελαίου;
« Στις 13:30 τουρκικό κατασκοπευτικό αεροσκάφος CN-235 εισήλθε στο FIR AΘHNΩN και στις 13:33 πραγματοποίησε υπερπτήση πάνω από τη νησίδα Zουράφα στα 100 πόδια. Τέσσερα λεπτά αργότερα στις 13:37 εξήλθε του FIR AΘHNΩN.» http://www.iefimerida.gr/ 9 Ιανουαρίου 2018
Θα τολμήσουν οι γείτονες να βγάλουν στο Θρακικό Πέλαγος αυτό το πλοίο εξόρυξης που είναι μεγαλύτερο από δυο γήπεδα ποδοσφαίρου και να προκαλέσουν δίχως να διακινδυνεύσουν την ασφάλεια του από την ΠΑ;
Σίγουρα όχι
Τι κάνουν λοιπόν ;
Περιμένουν να παραλάβουν τους S- 400 για να κλειδώσουν όλη αυτή την περιοχή.
« Με ρωσική «συνταγή» οργανώνουν τις δύο συστοιχίες των αντιαεροπορικών πυραύλων μακρού βεληνεκούς S-400 οι Τούρκοι, οι οποίες θα εγκατασταθούν γύρω από την Κωνσταντινούπολη καλύπτοντας τις Πτέρυγες Μάχης του Μπαλίκεσιρ και της Μπαντίρμα και όλο το βορειοανατολικό Αιγαίο μέχρι την Χαλκιδική και την Θράκη …»
«Οι τομείς κάλυψης θα φτάνουν μέχρι δυτικά του 25ου Μεσημβρινού, ενώ θα προβλέπονται σημεία μεταφοράς τους σε εναλλακτικές περιοχές ανάπτυξης» Πέτρος Αναστασίου http://www.pronews.gr/08/01/2018 – 13:07
Το θέμα είναι πόσο γρήγορα θα παραδώσει ο Πούτιν στον Ερντογάν τα διαστημικά αυτά όπλα ;
Τα ερωτήματα από εδώ και πέρα αυξάνονται.
Δεν γνωρίζει ο δημοφιλής κατά τα άλλα Ρώσος Πρόεδρος ότι με τις ενέργειες του αυτές βάζει φωτιά στο ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ και την περιοχή γύρω από το ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ;
Κάποιοι ισχυρίζονται ότι στήνει παγίδα στον άπληστο Ερντογάν.
Προσωπικά λέμε να ετοιμαζόμαστε από εδώ και πέρα για όλα τα ενδεχόμενα ώστε να τα διαχειριστούμε με τον καλύτερο τρόπο .
Μια φορά το ογκώδες τουρκικό πλοίο εξόρυξης είναι παιχνιδάκι για την ΠΑ.
Με Πίστη και Ελπίδα
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Πότε θα βγει, αν θα βγει και σε ποιο μέρος θα βγει το τουρκικό πλοίο εξόρυξης;
Ερωτηματικά στα οποία θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε καθότι οι γείτονες ποντάρουν στις εντυπώσεις και δυστυχώς θα απογοητευθούν.
Τελικά οι τούρκοι έδωσαν ένα κάρο λεφτά για να αγοράσουν το ογκώδες Deepsea Metro II και να το βάλουν μέσα στην ασφάλεια των ΣΤΕΝΩΝ καθότι « ο φόβος φυλάει τα έρημα».
Εκεί μέσα στα Στενά του Βοσπόρου το φωτογραφίζουν και το καμαρώνουν σαν τοτέμ των επικείμενων ενεργειακών τους εξορμήσεων .
«Το πρώτο τουρκικό σκάφος έρευνας, το οποίο είναι αγκυροβολημένο κοντά στο Ντιλόβασι του Κοτσάελι, παρουσιάσθηκε στο κοινό.
Ο Γενικός Διευθυντής της Ανώνυμη Τουρκικής Εταιρείας Πετρελαίου (TPAO), Μελίχ Χαν Μπιλγκίν, δήλωσε ότι μόνο 10 χώρες στον κόσμο έχουν τη δυνατότητα να διεξάγουν έρευνες στις βαθιές θάλασσες και μία από αυτές είναι η Τουρκία.
Το πλοίο, παραγωγής της Νότιας Κορέας, που είχε παραδοθεί στη Νορβηγία, έχει μήκος 229 μέτρα και μικτό βάρος 51.200 τόνων και είναι μεγαλύτερο από δύο γήπεδα ποδοσφαίρου.
Έχει τη δυνατότητα έρευνας σε βάθος 3 χιλιάδων μέτρων και είναι εξοπλισμένο με τον πιο προηγμένο εξοπλισμό στον κόσμο.
Ο Χαν Μπιλγκίν δήλωσε ότι «η προοπτική εξεύρεσης πετρελαίου στη θάλασσα είναι υψηλότερη από αυτή του εδάφους. Σήμερα τα σεισμικά έργα αναπτύσσονται από το πλοίο Χαϊρεντίν Πασά. Τα σεισμικά έργα συνεχίζονται στην Ανατολική Μεσόγειο. Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών τα δεδομένα θα συλλεχθούν και θα αξιολογηθούν».
Επισήμανε ότι το σημαντικότερο ζήτημα για τις βαθιές έρευνες είναι το κόστος και ο χρόνος, «από την άποψη του χρόνου το πλοίο αυτό συντομεύει την έρευνα κατά 30 με 40%», είπε.
Πρόσθεσε, επίσης, ότι τα δεδομένα του πλοίου μπορούν να παρακολουθούνται σε πραγματικό χρόνο μέσω GPS. «Λόγω των κακών καιρικών συνθηκών το πλοίο είναι πιθανόν να παραμείνει αγκυροβολημένο σε ένα μέρος, ελπίζουμε, ωστόσο, ότι το πρώτο πηγάδι θα ανοίξει το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους» συμπλήρωσε.»
(Στοιχεία από trt.net.tr) The Hellenic Information Team 7 Ιανουαρίου 2018
Από τα παραπάνω στοιχεία συνάγεται ότι το ογκώδες αυτό πλοίο εξόρυξης
1) κατ αρχάς αγοράστηκε και δεν εκμισθώθηκε.
2) η κατ εξοχή χρήση του γίνεται για εξόρυξη πετρελαίου σε βάθη ως 3 χιλιάδων μέτρων.
Το ερώτημα που τίθεται είναι αν θα κατέβει στην Κυπριακή ΑΟΖ που τα βάθη της μπορούν να ξεπερνούν και τα 4 χιλιάδες μέτρα και τα ενεργειακά πεδία της αφορούν όχι τόσο πετρέλαιο αλλά φυσικό αέριο;
Τα πλοία αυτά εκτός των άλλων είναι ασύμφορα.
« Σύμφωνα με τους ειδικούς, το κόστος εξόρυξης πετρελαίου με τέτοια πλοία δικαιολογείται μόνο όταν η τιμή του πετρελαίου είναι άνω των 100 δολαρίων το βαρέλι. Τα κόστη ναυπήγησης αυτών πλοίων φαντάζουν σήμερα υπέρογκα, αλλά τότε η τιμή του πετρελαίου είχε αγγίξει τα 140 δολάρια το βαρέλι.» http://www.tovima.gr/# 07/06/2015 05:45
Στην αρχή είπαν ότι θα πάνε το ογκώδες αυτό πλοίο εξόρυξης στην Κύπρο και μετά συμπλήρωσαν ότι θα κάνουν εξορύξεις στην Μαύρη Θάλασσα.
Ποια Μαύρη Θάλασσα και πράσινα άλογα , όταν στην Μαύρη Θάλασσα γίνονται εργασίες πόντισης θαλασσίων σωληνώσεων για τον Turkish Stream;
Άρα απομένει το Βόρειο Αιγαίο με τα καλής ποιότητας πετρέλαια του Μπάμπουρα η Ακρωτήριου Καλόγερου στην Θάσο και της ΛΑΔΟΞΈΡΑΣ στην Σαμοθράκη.
Εκεί το πετρέλαιο αναδύεται από τα αβαθή των περιοχών και λαδώνει ακόμα και τους κολυμβητές .
Να γιατί πριν από λίγες ώρες έστειλαν οι τούρκοι κατασκοπευτικό αεροσκάφος για να διαπιστώσουν οι αθεόφοβοι αν η θάλασσα εκεί αναδύει ακόμα κηλίδες πετρελαίου;
« Στις 13:30 τουρκικό κατασκοπευτικό αεροσκάφος CN-235 εισήλθε στο FIR AΘHNΩN και στις 13:33 πραγματοποίησε υπερπτήση πάνω από τη νησίδα Zουράφα στα 100 πόδια. Τέσσερα λεπτά αργότερα στις 13:37 εξήλθε του FIR AΘHNΩN.» http://www.iefimerida.gr/ 9 Ιανουαρίου 2018
Θα τολμήσουν οι γείτονες να βγάλουν στο Θρακικό Πέλαγος αυτό το πλοίο εξόρυξης που είναι μεγαλύτερο από δυο γήπεδα ποδοσφαίρου και να προκαλέσουν δίχως να διακινδυνεύσουν την ασφάλεια του από την ΠΑ;
Σίγουρα όχι
Τι κάνουν λοιπόν ;
Περιμένουν να παραλάβουν τους S- 400 για να κλειδώσουν όλη αυτή την περιοχή.
« Με ρωσική «συνταγή» οργανώνουν τις δύο συστοιχίες των αντιαεροπορικών πυραύλων μακρού βεληνεκούς S-400 οι Τούρκοι, οι οποίες θα εγκατασταθούν γύρω από την Κωνσταντινούπολη καλύπτοντας τις Πτέρυγες Μάχης του Μπαλίκεσιρ και της Μπαντίρμα και όλο το βορειοανατολικό Αιγαίο μέχρι την Χαλκιδική και την Θράκη …»
«Οι τομείς κάλυψης θα φτάνουν μέχρι δυτικά του 25ου Μεσημβρινού, ενώ θα προβλέπονται σημεία μεταφοράς τους σε εναλλακτικές περιοχές ανάπτυξης» Πέτρος Αναστασίου http://www.pronews.gr/08/01/2018 – 13:07
Το θέμα είναι πόσο γρήγορα θα παραδώσει ο Πούτιν στον Ερντογάν τα διαστημικά αυτά όπλα ;
Τα ερωτήματα από εδώ και πέρα αυξάνονται.
Δεν γνωρίζει ο δημοφιλής κατά τα άλλα Ρώσος Πρόεδρος ότι με τις ενέργειες του αυτές βάζει φωτιά στο ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ και την περιοχή γύρω από το ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ;
Κάποιοι ισχυρίζονται ότι στήνει παγίδα στον άπληστο Ερντογάν.
Προσωπικά λέμε να ετοιμαζόμαστε από εδώ και πέρα για όλα τα ενδεχόμενα ώστε να τα διαχειριστούμε με τον καλύτερο τρόπο .
Μια φορά το ογκώδες τουρκικό πλοίο εξόρυξης είναι παιχνιδάκι για την ΠΑ.
Με Πίστη και Ελπίδα
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας