|
hugo_petitjean - pixabay |
Στην προσπάθειά τους να εξαπατήσουν για άλλη μια φορά τον λαό,
κυβερνητικοί αξιωματούχοι διαβεβαιώνουν καθημερινά ότι βαδίζουμε
ολοταχώς και ασφαλώς σε καθαρή έξοδο. Και ότι τον προσεχή Αύγουστο
τελειώνουμε τάχα με το Μνημόνιο!
Όπως επισημαίνουν ο Αλέξης Μητρόπουλος και η ΕΝΥΠΕΚΚ, αποκρύπτουν ότι μόλις προχθές ψηφίστηκε και ο 700στός μνημονιακός
νόμος 4529/2018, οι διατάξεις του οποίου, μαζί με τις χιλιάδες άλλες
μνημονιακές διατάξεις όλων των εφαρμοστικών νόμων των Μνημονίων, θα
ισχύουν και θα ταλαιπωρούν τον ελληνικό λαό για πολλές δεκαετίες.
Όμως και τα άλλα μνημονιακά κόμματα αποκρύπτουν ότι ψήφισαν τον
ν.4270/2014 «Για τις αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας
(ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ)-Δημόσιο Λογιστικό και άλλες
διατάξεις» που μαζί με τον ν. 4389/2016 «Επείγουσες διατάξεις για την
εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών
μεταρρυθμίσεων», έχουν δεσμεύσει την πατρίδα μας να τελεί υπό αυστηρή
(ενισχυμένη) εποπτεία και νέα μέτρα και μετά τον Αύγουστο του 2018 που
τυπικά μόνο λήγει το τρίτο Μνημόνιο!
Η ΕΝΥΠΕΚΚ δίνει σήμερα στη δημοσιότητα το άρθρο 14 του Κανονισμού
472/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 21-5-2013
«Για την ενίσχυση της οικονομικής και δημοσιονομικής εποπτείας των
κρατών μελών στη ζώνη του ευρώ, τα οποία αντιμετωπίζουν ή απειλούνται με
σοβαρές δυσκολίες αναφορικά με την χρηματοοικονομική τους σταθερότητα»
γιατί στόχος μας είναι η αλήθεια στον λαό.
Αποκαλύπτουμε τον εμπαιγμό του από το σύνολο του μνημονιακού
πολιτικού τόξου που σκοπίμως και τεχνηέντως μέχρι και σήμερα αποκρύπτουν
τις δεσμεύσεις με τις οποίες έδεσαν τη χώρα και την παραδίδουν στους
δανειστές.
Ιδού η διάταξη
Άρθρο 14: «Άσκηση εποπτείας μετά το πρόγραμμα»
«1.Τα κράτη μέλη παραμένουν υπό εποπτεία μετά το
πρόγραμμα εφόσον δεν έχει εξοφληθεί τουλάχιστον το 75 % της
χρηματοδοτικής συνδρομής που έχει ληφθεί από ένα ή περισσότερα άλλα
κράτη μέλη, τον ΕΜΧΣ, τον ΕΜΣ ή το ΕΤΧΣ. Το Συμβούλιο, μετά από πρόταση
της Επιτροπής, μπορεί να παρατείνει τη διάρκεια της άσκησης εποπτείας
μετά το πρόγραμμα σε περίπτωση που εξακολουθεί να υπάρχει κίνδυνος για
τη δημοσιονομική βιωσιμότητα του οικείου κράτους μέλους. Η πρόταση της
Επιτροπής θεωρείται ότι έχει εγκριθεί από το Συμβούλιο, εκτός αν το
Συμβούλιο αποφασίσει με ειδική πλειοψηφία να την απορρίψει μέσα σε 10
ημέρες από την έγκρισή της από την Επιτροπή.
2.Μετά από αίτημα της Επιτροπής, το κράτος μέλος που
παραμένει υπό εποπτεία μετά το πρόγραμμα συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις
του άρθρου 3 παράγραφος 3 του παρόντος κανονισμού (σ.σ. ενισχυμένη εποπτεία) και παρέχει τις πληροφορίες που αναφέρονται στο άρθρο 10 παράγραφος 3 του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 473/2013.
3.Η Επιτροπή πραγματοποιεί, σε συνεννόηση με την ΕΚΤ,
τακτικές αποστολές επιθεώρησης στο κράτος μέλος υπό εποπτεία μετά το
πρόγραμμα, προκειμένου να εκτιμήσει την οικονομική, δημοσιονομική και
χρηματοπιστωτική του κατάσταση. Κοινοποιεί ανά εξάμηνο την εκτίμησή της
στην αρμόδια επιτροπή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στην ΟΔΕ, καθώς και
στο κοινοβούλιο του οικείου κράτους μέλους, και εκτιμά ειδικότερα αν
χρειάζονται διορθωτικά μέτρα.
Η αρμόδια επιτροπή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου μπορεί να
προσφέρει στο οικείο κράτος μέλος και στην Επιτροπή τη δυνατότητα να
συμμετάσχει σε ανταλλαγή απόψεων όσον αφορά την πρόοδο που επιτυγχάνεται
στο πλαίσιο της εποπτείας μετά το πρόγραμμα.
4.Το Συμβούλιο, μετά από πρόταση της Επιτροπής, μπορεί
να συστήσει σε κράτος μέλος υπό εποπτεία μετά το πρόγραμμα να λάβει
διορθωτικά μέτρα. Η πρόταση της Επιτροπής θεωρείται ότι έχει εγκριθεί
από το Συμβούλιο, εκτός αν το Συμβούλιο αποφασίσει με ειδική πλειοψηφία
να την απορρίψει μέσα σε 10 ημέρες από την έγκρισή της από την Επιτροπή.
5.Το κοινοβούλιο του οικείου κράτους μέλους μπορεί να
καλέσει εκπροσώπους της Επιτροπής να συμμετάσχουν σε ανταλλαγή απόψεων
σχετικά με την πρόοδο που έχει επιτευχθεί στο πλαίσιο της εποπτείας μετά
το πρόγραμμα.».