RyanMcGuire - pixabay |
Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης Α.Ε. είναι μια ανώνυµη εταιρία που έχει κοινωφελή σκοπό και λειτουργεί χάριν του δηµοσίου συµφέροντος και εποπτεύεται από τον Υπουργό Υποδοµών και Μεταφορών, όπως διαβάζουμε στο σχέδιο νόμου για την ίδρυσή της http://archive.is/lUFIb
του Μιχάλη Χαιρετάκη
του Μιχάλη Χαιρετάκη
και πιο κάτω διαβάζουμε
"Η Ο.Σ.Ε.Θ. έχει σκοπό την ανάπτυξη, τον συντονισµό, την εποπτεία και τονέλεγχο των δηµόσιων επιβατικών αστικών συγκοινωνιών λεωφορείων και µέσων,υπόγειων και επίγειων, σταθερής τροχιάς, καθώς και των θαλάσσιων µεταφορών µεσκοπό τη µεταφορά και εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης, µέσω ενός ολοκληρωµένου συστήµατος µεταφορών υψηλούεπιπέδου."
Στον τύπο μπορεί κάποιος να διαβάσει καταγγελίες για απευθείας αναθέσειςhttp://archive.is/ISZqx
αλλά και το ότι ο οργανισμός ξεκίνησε χωρίς προσωπικό αλλά και με χρέος 600.000 απο πρόστιμο http://archive.is/pcT0Z
Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, οι λύσεις οι οποίες εξετάζονταν ήταν η σύναψη νέων συμβάσεων ανεξάρτητων υπηρεσιών έως ότου βρεθούν πιο μόνιμες λύσεις για τη στελέχωση του Οργανισμού μέσω διαδικασιών ΑΣΕΠ ή και μετατάξεων από άλλους κρατικούς φορείς.
Πάμε να δούμε τώρα τι έγινε:
Πρίν απο λίγες ημέρες δόθηκε εξουσιοδότηση στον Διευθύνοντα σύμβουλο της ΟΣΕΘ Α.Ε. για συμβάσεις ειδικών συνεργατών και την ίδια μέρα (!!!) έγιναν 3 συμβάσεις εργασίας ειδικών συμβούλων, ορισμένου χρόνου.
Αυτος βέβαια ο ορισμένος χρόνος δεν είναι καθόλου αυστηρά ορισμένος γιατί όπως διαβάζουμε η κάθε σύμβαση θα ισχύει μέχρι τη λήξη της θητείας του Διευθύνοντος Συμβούλου.
Οι τακτικές μηνιαίες αποδοχές (βασικός μισθός και επιδόματα) για τον καθένα απο αυτούς ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 1.636,60 ευρώ, διπλάσιο σχεδόν απο εναν κανονικό μισθό.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να βλέπαμε τα βιογραφικά και τα προσόντα των ειδικών συμβούλων για να γνωρίζουμε και εμείς τι ακριβώς πτυχία και τι προϋπηρεσία χρειάζεται για να γίνεις "ειδικός σύμβουλος" σε μια τέτοια εταιρεία και μάλιστα χωρίς διαγωνισμό. ¨Η μήπως είναι κρυφό;
"Η Ο.Σ.Ε.Θ. έχει σκοπό την ανάπτυξη, τον συντονισµό, την εποπτεία και τονέλεγχο των δηµόσιων επιβατικών αστικών συγκοινωνιών λεωφορείων και µέσων,υπόγειων και επίγειων, σταθερής τροχιάς, καθώς και των θαλάσσιων µεταφορών µεσκοπό τη µεταφορά και εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης, µέσω ενός ολοκληρωµένου συστήµατος µεταφορών υψηλούεπιπέδου."
Στον τύπο μπορεί κάποιος να διαβάσει καταγγελίες για απευθείας αναθέσειςhttp://archive.is/ISZqx
αλλά και το ότι ο οργανισμός ξεκίνησε χωρίς προσωπικό αλλά και με χρέος 600.000 απο πρόστιμο http://archive.is/pcT0Z
Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, οι λύσεις οι οποίες εξετάζονταν ήταν η σύναψη νέων συμβάσεων ανεξάρτητων υπηρεσιών έως ότου βρεθούν πιο μόνιμες λύσεις για τη στελέχωση του Οργανισμού μέσω διαδικασιών ΑΣΕΠ ή και μετατάξεων από άλλους κρατικούς φορείς.
Πάμε να δούμε τώρα τι έγινε:
Πρίν απο λίγες ημέρες δόθηκε εξουσιοδότηση στον Διευθύνοντα σύμβουλο της ΟΣΕΘ Α.Ε. για συμβάσεις ειδικών συνεργατών και την ίδια μέρα (!!!) έγιναν 3 συμβάσεις εργασίας ειδικών συμβούλων, ορισμένου χρόνου.
Αυτος βέβαια ο ορισμένος χρόνος δεν είναι καθόλου αυστηρά ορισμένος γιατί όπως διαβάζουμε η κάθε σύμβαση θα ισχύει μέχρι τη λήξη της θητείας του Διευθύνοντος Συμβούλου.
Οι τακτικές μηνιαίες αποδοχές (βασικός μισθός και επιδόματα) για τον καθένα απο αυτούς ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 1.636,60 ευρώ, διπλάσιο σχεδόν απο εναν κανονικό μισθό.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να βλέπαμε τα βιογραφικά και τα προσόντα των ειδικών συμβούλων για να γνωρίζουμε και εμείς τι ακριβώς πτυχία και τι προϋπηρεσία χρειάζεται για να γίνεις "ειδικός σύμβουλος" σε μια τέτοια εταιρεία και μάλιστα χωρίς διαγωνισμό. ¨Η μήπως είναι κρυφό;