youtube dimitris boukos |
Αυτές τις ημέρες διεξάγεται το Ράλυ Ακρόπολις που όμως δεν έχει καμία πια σχέση με αυτό που κάποτε γνωρίσαμε και αγαπήσαμε. Το καλύτερο από τα 12 ράλυ στο ημερολόγιο του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το οποίο ήταν το πλέον απαιτητικό.
Του Στρατή Μαζίδη
Ποιος ξεχνά τη σούπερ ειδική διαδρομή της Αναβύσσου; Μπιαζιόν, Σάινθ, Βατάνεν, Κάνκουκεν, Οριόλ, Σβαρτς, Σάλονεν, Στολ, Μπλόμκβιστ, Μίκολα, Ρεκάλντε, Φιόριο, Βέμπερ, Αλεν, Μακρέι, Τζίγκερ, Στρατισίνο, Μοσχούς, Αγγελίδης, Κύρκος, Βωβός και...Χρονίδης. Αλλά και πιο μετά με τους Μάκινεν, Πιανιζί, Λεμπ, Γκρόνχολμ, Γκαρντεμάιστερ, Τρέλες, Ροβάνπερα και Μπερνς.
Χώμα, σύννεφα σκόνης, αυτοκίνητα στα όρια και εραστές του αυτοκινήτου. Δεν ήταν μόνο τα πρωτοκλασάτα ονόματα του παγκοσμίου πρωταθλήματος αλλά και οι μερακλήδες. Ποιος θυμάται τον Αγγελίδη με τη Μερσεντές στην Ανάβυσσο να κάνει την ειδική με την πόρτα ανοικτή γιατί είχε σπάσει; Ή το Χρονίδη με το Yugo Zastava και το τάπερ με τους κεφτέδες;
Άλλες εποχές. Αλλά και τα αυτοκίνητα. Από το Audi Quattro και τη Lancia Delta, στην Toyota, τη Ford, τα Subaru με το 555, την Skoda, τα Peugeot, τα Mitsubishi και τις Citroen.
Το παρκ φερμέ στο Λαγονήσι όπου είχαμε τη δυνατότητα να χαζέψουμε από κοντά τα θρυλικά αυτοκίνητα.
Πίσω από την πρώτη γραμμή οι άνθρωποι της ΕΛΠΑ που έτρεχαν το ράλυ δουλεύοντας από το πρωί έως τα μεσάνυχτα.
Και όλο αυτό το χαρμάνι προσέφερε για δεκαετίες τον καλύτερο και δυσκολότερο αγώνα, που όμως ήταν τιμή για τους οδηγούς να τον κερδίσουν.
dimitris boukos
terrygr85
boupap