Γυρίστε πίσω στο χρόνο κι επιβιβαστείτε ως κατάσκοπος στο υποβρύχιο Kursk ζώντας όλες τις δραματικές στιγμές

Freepen.gr - Είναι Αύγουστος του 2000 και βρίσκεστε στην κλειστή ναυτική πόλη Vidyayevo στην ακτή της χερσονήσου Kola. Το Kursk ή το K-141 βρίσκεται στο λιμάνι και το πλήρωμα είναι έτοιμο για αναχώρηση. Το γιγαντιαίο πυρηνικό υποβρύχιο της τάξης Oscar-II πρόκειται να αναδείξει τις δυνάμεις της σε μια επερχόμενη άσκηση στη Θάλασσα του Μπάρεντς.

Μέχρι στιγμής, η ιστορία είναι πραγματική. Αλλά εδώ, όπως σημειώνει ο Thomas Nilsen για το thebarentsobserver.com συμμετέχετε στα γεγονότα σε πρώτο πρόσωπο. Ως παίκτης παιχνιδιού, παίρνετε το ρόλο ενός κατασκόπου που προσπαθεί να αποκτήσει πληροφορίες σχετικά με τη νέα σούπερ μυστική ρωσική τορπίλη Shkval της Ρωσίας.


Το Kursk αναπτύχθηκε από το Jujubee studio ανάπτυξης παιχνιδιών την Πολωνία.

"Το παιχνίδι θα εξετάσει την ιστορία του Kursk με έναν πολύ περιεκτικό τρόπο. Στόχος μας είναι ο ρεαλισμός και η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη εμβάπτιση», λέει ο Michal Stepien, Διευθύνων Σύμβουλος της Jujubee.

"Ο παίκτης δε θα έχει μόνο την ευκαιρία να αισθάνεται σαν μέλος ενός πληρώματος υποβρυχίου, αλλά θα είναι επίσης σε θέση να επηρεάσει την ιστορία μέσω των επιλογών του, συμπεριλαμβανομένων των ηθικών. Οι αποφάσεις που θα λαμβάνει θα έχουν σημαντικό αντίκτυπο στο τέλος του παιχνιδιού και θα υπάρξουν αρκετές εκδοχές", προσθέτει ο Michał Stępien.

Η πλοκή του παιχνιδιού βασίζεται στην πραγματικότητα καθιστώντας τον παίκτη μάρτυρα στα δραματικά γεγονότα όταν μια από τις τορπίλες εξερράγη και πυροδότησε μια μεγαλύτερη έκρηξη στο μπροστινό μέρος του υποβρυχίου που πλημμύρισε τα υπόλοιπα διαμερίσματα.



Εκτός από τα λίγα λεπτά φωτιάς και πανικού κατά τη στιγμή της έκρηξης, το παιχνίδι θα πρέπει να διαρκέσει τουλάχιστον 10 ώρες, λένε οι προγραμματιστές. Το Kursk θα είναι διαθέσιμο για PC, Mac καθώς και κονσόλες όπως το PlayStation 4 και το Xbox One ενώ αργότερα θα υποστηρίζει και VR.

"Μπορούμε να κάνουμε τα παιχνίδια κάτι περισσότερο από συναρπαστική διασκέδαση. Τα παιχνίδια μπορούν να γίνουν ένα εργαλείο που δεν ξεπερνά τα βιβλία ή τις ταινίες. Μπορούν να μας βοηθήσουν να αναπτύξουμε, να μας εκπαιδεύσουν, να διευρύνουμε τους ορίζοντές μας και να προκαλέσουμε συζητήσεις που υπερβαίνουν τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών», εξηγεί ο Stepien.
Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail