φωτο Π.Υ. |
του Μιχάλη Χαιρετάκη
Απο 1.2 που ήταν ο μέσος όρος των προηγούμενων χρόνων στις βλάβες των κινητήρων των αεροσκαφών φτάσαμε στους 8 το 2017 και δεν θα το μαθαίναμε αν δεν ήταν επιτακτική ανάγκη να επιδιορθώσουν και άλλους μέσα στο καλοκαίρι.
Είναι το λιγότερο εγκληματικό που άφησαν να περάσει πάνω απο μισός χρόνος πέρυσι τέτοια εποχή, για να αποφασίσουν στο τέλος του Φεβρουαρίου 2018 να ξεκινήσουν τις ανακατασκευές των κινητήρων.
http://www.freepen.gr/2018/07/canadair.html
Είναι το λιγότερο εγκληματικό, να παίζουν με τις προδιαγραφές και να τις πετάνε στο καλάθι των αχρήστων γιατι δεν περισσεύουν χρήματα, για την ενοικίαση των ελικοπτέρων, με αποτέλεσμα να αναγκάζονται αρον-αρον εκ των υστέρων να ενοικιάζουν και άλλο.
Ας μας απαντήσουν οι αρμόδιοι, πόσα χρήματα δαπανούν τα τελευταία χρόνια για τη συντήρηση των γηρασμένων canadair σε σύγκριση με το παρελθόν.
Ας μας απαντήσουν οι αρμόδιοι γιατί δεν έφταναν τα ελικόπτερα και τι ακριβώς προέβλεπε αυτό το Scope of Work που το πέταξαν στο καλάθι των αχρήστων με αποτέλεσμα όπως φαίνεται να μη φτάνει ο αριθμός των ελικοπτέρων για τις πυροσβέσεις.