Freepen.gr - Ο Valery Solozobov, αναπληρωτής γενικός διευθυντής σχεδιασμού και έρευνας στην Tupolev, δήλωσε στη Sputnik ότι η εταιρεία εργάζεται για το νέο υπερηχητικό αεροπλάνο με κορυφαία ρωσικά επιστημονικά ινστιτούτα στους τομείς των υλικών αεροσκαφών, του σχεδιασμού κινητήρων και της αεροδυναμικής αναφέρει το sputniknews.com.
Σύμφωνα με το Solozobov, οι περαιτέρω εργασίες θα περιλαμβάνουν μελέτες για τον τρόπο μείωσης των επιπέδων ακουστικής έκθεσης, πρακτικών πειραμάτων και κατασκευής αεροσκάφους επίδειξης για προκαταρκτικές δοκιμές πτήσης.
"Με βάση τα αποτελέσματα δοκιμών πλήρους κλίμακας, θα ληφθεί απόφαση σχετικά με την τελική τεχνική διαμόρφωση του αεροσκάφους", δήλωσε ο Solozobov.
Προς το παρόν, το αεροσκάφος αναμένεται να έχει χωρητικότητα περίπου 30 επιβατών, μάζα απογείωσης 70 τόνων και ταχύτητα πτήσης που κυμαίνεται από 1,4 έως Mach 1,8 (για σύγκριση, το σοβιετικό Tu-144 και το βρετανικό-γαλλικό Concorde είχαν ταχύτητες περίπου Mach 1,6 και Mach 2, αντίστοιχα).
"Λαμβάνοντας υπόψη τη σημαντική εμπειρία του Γραφείου Tupolev στο σχεδιασμό υπερηχητικών επιβατικών και στρατιωτικών αεροσκαφών μεγάλης εμβέλειας, καθώς και την τεχνική και τεχνολογική ικανότητα που αποκτήθηκε μέσω της παραγωγής του Tu-160, χάρη στην υποστήριξη του Υπουργείου Βιομηχανίας και Εμπορίου , δημιουργήθηκαν δύο βασικές εκδόσεις [ενός καινούργιου αεροσκάφους] - ένα με σταθερό πτερύγιο και το άλλο με μεταβλητό σχεδιασμό πτέρυγας, όπως το Tu-160 και το Tu-2 ", δήλωσε ο Solozobov.
Ο σχεδιασμός της μεταβλητής πτέρυγας έχει τεράστιο δυναμικό για τη βελτίωση των χαρακτηριστικών απογείωσης και προσγείωσης του αεροσκάφους, σημείωσε ο αξιωματούχος της εταιρείας.
Ερωτηθείς για την αναμενόμενη τιμή του νέου αεροσκάφους, ο Solozobov σημείωσε ότι με βάση προκαταρκτικές εκτιμήσεις, στα πρώτα πέντε χρόνια παραγωγής του, το αεροσκάφος θα κοστίσει λίγο περισσότερο από το Tu-214, ένα υποηχητικό αεροσκάφος μέσης εμβέλειας με 210 θέσεις επιβατών, η οποία είχε εκτιμημένη μοναδιαία τιμή ύψους 30 εκατομμυρίων δολαρίων το 2017.