Το πλοίο υποβρύχιας διάσωσης της Κορέας που θα μπορούσε να αποτρέψει ένα νέο Κουρσκ

Freepen.gr - Η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) της Νότιας Κορέας έκλεισε σύμβαση ύψους περίπου 400 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ για την κατασκευή ενός νέου υποβρυχίου σκάφους διάσωσης για τις ανάγκες του ναυτικού της χώρας.

Το λεπτομερές συμβόλαιο σχεδιασμού και κατασκευής έρχεται 12 μήνες μετά την ολοκλήρωση της φάσης σχεδιασμού του πλοίου των 5.200 τόνων από τη διοίκηση απόκτησης αμυντικών προγραμμάτων της Ν. Κορέας (DAPA).

Το σχέδιο ανάπτυξης ενός νέου υποβρυχίου σκάφους διάσωσης, το οποίο ονομάστηκε ASR-II, ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2015 μαζί με την Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) της Νότιας Κορέας.


Το νοτιοκορεατικό ναυτικό λειτουργεί ήδη ένα μικρότερο, 3.200 τόνων υποβρύχιο σκάφος διάσωσης, το Cheonghaejin το οποίο τέθηκε σε λειτουργία το 1995.

Σύμφωνα με την DAPA, το ASR-II θα είναι ένα ισχυρότερο πλοίο ικανό να εκτελέσει επιχειρήσεις διάσωσης σε βάθη έως 500 μέτρα. Ένα επιβιβασμένο όχημα με τηλεχειρισμό θα μπορεί να κατέβει στα 1000 μέτρα κάτω από την επιφάνεια. Σε σύγκριση με το ROKS Cheonghaejin, το οποίο μπορεί να λειτουργεί μόνο σε συνθήκες κυματισμού έως 2 μέτρα, το ASR-II θα ανταπεξέρχεται σε πιο αντίξοες συνθήκες.


Σύμφωνα με μια αποδέσμευση της DAPA από το 2017, το νέο πλοίο θα έχει ένα κέντρο μέσα από το οποίο θα αναπτυχθούν σκάφη διάσωσης βαθέων υδάτων. Το κέντρο του φρέατος επιτρέπει ένα ευρύτερο πεδίο υποβρύχιων επιχειρήσεων στήριξης εκτός της εξερεύνησης.

Η DSME αναμένει να ολοκληρώσει όλες τις εργασίες για το νέο πλοίο και να το παραδώσει στο ναυτικό μέχρι το 2022.
Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail