Freepen.gr - Το ιταλικό αεροπλανοφόρο Cavour έφτασε στον Τάραντα της Κάτω Ιταλίας όπου θα γίνει σειρά εργασιών προκειμένου να μπορούν να επιχειρήσουν F-35B κάθετης απονήωσης και προσνήωσης. Οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2020.
Το Cavour είναι το αποτέλεσμα ενός κοινού σχεδίου μεταξύ της Γενικής Διεύθυνσης Ναυτικών Όπλων (NAVARM) και των ναυπηγείων Fincantieri που υπογράφηκε τον Νοέμβριο του 2000. Η τοποθέτηση της καρίνας πραγματοποιήθηκε στα ναυπηγεία Riva Trigoso στη Γένοβα στις 17 Ιουλίου 2001. Λόγω του μεγέθους της μονάδας, το μπροστινό τμήμα κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία Muggiano, La Spezia, ενώ η πρύμνη στο Riva Trigoso. τα δύο τμήματα σφραγίστηκαν μαζί.
Το Cavour είναι η ναυαρχίδα του ιταλικού στόλου. Οι δοκιμές στη θάλασσα ξεκίνησαν στις 18 Δεκεμβρίου 2006, ενώ η μονάδα παραδόθηκε στο ιταλικό ναυτικό στις 27 Μαρτίου 2008. Τον Ιούνιο 2009 τέθηκε σε πλήρη υπηρεσιακή κατάσταση.
Πρόκειται για το πρώτο αεροπλανοφόρο της Ιταλίας που προσέδωσε νέες δυνατότητες και ικανότητα συμμετοχής σε διεθνείς επιχειρήσεις. Μπορεί να μεταφέρει 20-24 μαχητικά κάθετης απονήωσης και ελικόπτερα.
Το Cavour είναι εξοπλισμένο με μια κεκλιμένη ράμπα. ο διάδρομος για απονήωση είναι 183 μ. ενώ διαθέτει 6 σημεία απονήωσης για ελικόπτερο, συν ένα σημείο για SAR.
Ακολουθεί βίντεο και εικόνες από την άφιξη στον Τάραντα.
Italian aircraft carrier "Cavour" (C550) entering Taranto for a lengthy refit to host @LockheedMartin F-35B.— ItaMilRadar (@ItaMilRadar) December 18, 2018
The Cavour will become operational again in 2020, until then @ItalianNavy AV-8B+ "Harrier" will be assigned to the carrier "Garibaldi" (C551) pic.twitter.com/Z3nDyrfFLi
Aerial pics of Italian aircraft carrier Cavour crossing y'day the Taranto canal. Shifting occurred at 1100lt. When I was on chemical tankers carrying JP4 for NATO Air Force's jetty, crossing was usually at 0020lt or 0520lt. Typical is the swinging bridge. #shipping #lifeatsea pic.twitter.com/0wXCTvVWdW— Andrea ROMANIN (@AndreaROMANIN1) December 8, 2018