Freepen.gr - Ο βρετανικός προγραμματιστής υποβρύχιων συστημάτων JFD έλαβε σύμβαση ύψους "πολλών εκατομμυρίων λιρών" για το σχεδιασμό και την κατασκευή ενός οχήματος έρευνας και διάσωσης (DSRV) για το Πολεμικό Ναυτικό της Δημοκρατίας της Κορέας, αναφέρει το navaltoday.com.
Η σύμβαση για την παράδοση ενός DSRV για το νέο υποβρύχιο πλοίο διάσωσης του Νοτιοκορεατικού Ναυτικού (RoKN) ανατέθηκε από τη Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering (DSME) της Νότιας Κορέας.
Το RoKN λειτουργεί σήμερα ένα σκάφος διάσωσης πολλαπλών χρήσεων για υποβρύχιες διασώσεις - το μήκους 103 μ., 4300 τόνων RoKS Cheonghaejin. Μόλις τεθεί σε λειτουργία, το νέο σκάφος ASR-II θα αντικαταστήσει το σημερινό Cheonghaejin, που λειτουργεί από το 1996.
Το DSRV που θα παραδοθεί από το JFD θα αποδεσμεύεται και θα ανακτάται μέσω μιας υδάτινης δεξαμενής (moonpool), ενώ θα μπορει να διασώζει πληρώματα υποβρυχίων σε βάθος μέχρι 500 μέτρα και με κύματα ύψους τεσσάρων μέτρων.
Αυτή η μέθοδος εκτόξευσης και ανάκτησης ελαχιστοποιεί τις επιπτώσεις των καιρικών συνθηκών και των θαλάσσιων καταστάσεων στην ικανότητα λειτουργίας του DSRV, μεγιστοποιώντας τις πιθανότητες μιας επιτυχημένης υποβρύχιας επιχείρησης διάσωσης, προστατεύοντας περαιτέρω τη ζωή των πληρωμάτων των υποβρυχίων.
Προκειμένου να παραδοθεί στο RoKN το 2021, το DSRV θα υποβληθεί σε μια ολοκληρωμένη σειρά ελέγχων και δοκιμών, συμπεριλαμβανομένων δοκιμών εργοστασιακής, λιμενικής και θαλάσσιας αποδοχής, πριν από την είσοδο στην επιχειρησιακή υπηρεσία.
"Το JFD έδωσε πρώτα ένα σύστημα αναζήτησης και διάσωσης στο ναυτικό της Νότιας Κορέας το 2009", δήλωσε ο Nick Henry, James Fisher και Sons CEO Nick Henry. "Αυτή η πρόσθετη δυνατότητα καταδεικνύει περαιτέρω τη θέση μας ως ηγετική δύναμη στην αγορά στην αγορά διάσωσης υποβρυχίων, καθώς και τις ισχυρές σχέσεις που αναπτύσσουμε με τους πελάτες μας.
"Το όχημα είναι μια παραλλαγή των ορόσημων οχημάτων τρίτης γενιάς που προσφέρθηκαν πρόσφατα στο Ινδικό Ναυτικό".