Όταν ένα προϊόν ξεχωρίζει για την ποιότητα του, τότε διαφήμιση βασίζεται στο προϊόν. Όμως όταν ένα προϊόν δεν πουλάει, η διαφήμιση βασίζεται στην εικόνα και στην προσπάθεια δημιουργίας θορύβου και πρόκλησης αντιδράσεων.
Άλλωστε όπως λέγεται δεν υπάρχει αρνητική διαφήμιση. Αν κάποιος πιστεύει σε ένα σκοπό και θέλει να βελτιώσει την εικόνα της εταιρείας του, κάνει μια δωρεά καλεί δημοσιογράφους και πετυχαίνει τον στόχο του δείχνοντας την ευαισθησία του έμπρακτα.
Δε χρησιμοποιεί την προσωπική ζωή ενηλίκων για να αυξήσει τις πωλήσεις εξαιτίας του θορύβου που θα δημιουργηθεί. Ας νικήσει η καλύτερη γευστικά σοκολάτα. Άλλωστε για αυτό οι άνθρωποι αγοράζουν σοκολάτες, για την γεύση τους.
Μελίνα Κονταξή