Μην αφήσετε τη θρυλική "Ποπάρα" της Ραφήνας να χαθεί

ΕURΟΚΙΝΙSSΙ
Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Ελευσίνας, μεσημβρινές ώρες χθες, από τον φύλακα του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α'' Ν.Π. 9906, το οποίο βρισκόταν πλαγιοδετημένο στην πλωτή δεξαμενή “ΚΡΗΤΗ” Ν.Π. 16 στη θαλάσσια περιοχή “ΒΛΥΧΑ” Ελευσίνας για ύπαρξη μικρής αριστερής κλίσης στο ανωτέρω πλοίο. 

Από την Λιμενική Αρχή Ελευσίνας ενημερώθηκε ο Οργανισμός Λιμένα Ελευσίνας, η πλοιοκτήτρια εταιρεία και η τράπεζα η οποία έχει αξιώσεις επί του πλοίου, προκειμένου να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες με σκοπό να αποφευχθεί πιθανή βύθιση εν λόγω πλοίου, πιθανή ρύπανση του θαλασσίου περιβάλλοντος και ενδεχόμενη πρόκληση ζημιών έναντι τρίτων. 

Εν συνεχεία ενημερώθηκε εκ νέου η Λιμενική αρχή Ελευσίνας για πιθανή εισροή υδάτων στο πλοίο χωρίς ωστόσο να έχει διαπιστωθεί αξιόλογη μεταβολή στην κλίση αυτού.

Με μέριμνα του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ) στο σημείο κατέπλευσαν τρία (03) περιπολικά σκάφη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., αντιρρυπαντικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και το Ρ/Κ “ΧΡΗΣΤΟΣ VI” Ν.Π. 10389 το οποίο ρυμούλκησε στην εν λόγω θαλάσσια περιοχή τον πλωτό γερανό “ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΙΙ” Ν.Π. 148 προς συνδρομή για την απάντληση των υδάτων κατόπιν εντολής της προαναφερόμενης τράπεζας.

Παράλληλα, κλιμάκιο Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ μετέβη στην περιοχή προκειμένου διενεργήσει αυτοψία.

Προληπτικά έχουν τοποθετηθεί αντιρρυπαντικά φράγματα προς αποφυγή θαλάσσιας ρύπανσης, ενώ στο σημείο παραμένουν δύο (02) περιπολικά σκάφη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.

Προανάκριση για το περιστατικό διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Ελευσίνας.

Το ''ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α" της Agoydimos Lines (προσοχή, δεν έχει σχέση με τη GA Ferries του Γεράσιμου Αγούδημου) είχε γράψει τη δική της ιστορία στη Ραφήνα για πάνω από 20 χρόνια. Πλοία φτιαγμένο στον ευρωπαϊκό βορρά, καλοτάξιδι που πάντα χαλούσε τον κόσμο στη Ραφήνα με την κόρνα της. Τα τελευταία χρόνια υπήρχαν πολλά προβλήματα. Το πλοίο κατάφερε έστω με καθυστέρηση να λύσει ξανά κάβους στη Ραφήνα το 2014, αλλά τα πράγματα δεν πήγαν καλά. 

Δίπλα της βλέπουμε δεμένο ένα άλλο πλοίο με τη δική του ιστορία στην ακτοπλοΐα, το ΜΥΤΙΛΗΝΗ της ΝΕΛ. Είναι κρίμα πλοία που μας ταξίδεψαν χρόνια να καταλήγουν άδοξα στον πάτο της θάλασσας όπως έγινε πχ το 2010 με το ιστορικότερο πλοίο της Ραφήνας, το ΠΟΡΤΟ-ΛΑΦΙΑ που βυθίστηκε λόγω εισροής υδάτων στη Δραπετσώνα/ 
Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail