yefa66 / pixabay |
Freepen.gr - Το 66% των Τούρκων μαθητών πέτυχε "μέτρια" ή χαμηλότερη επίδοση στην κατανόηση της ανάγνωσης σε μια παντουρκική έρευνα που διεξήγαγε το υπουργείο Παιδείας της Τουρκίας, ανέφερε η τουρκική υπηρεσία της Deutsche Welle.
Οι ανεπαρκείς βαθμολογίες ανάγνωσης αποκαλύφθηκαν από τα αποτελέσματα της έρευνας παρακολούθησης και αξιολόγησης των ακαδημαϊκών δεξιοτήτων, που πραγματοποιήθηκε σε περίπου 116.000 μαθητές σε ολόκληρη τη χώρα.
Η έρευνα απέδειξε επίσης ότι οι Τούρκοι μαθητές φάνηκαν ανεπαρκείς στην εκτέλεση των πιο βασικών λειτουργιών στα μαθηματικά.
Έδειξε επίσης ότι το 1,6% των μαθητών δεν έχουν βασικές δεξιότητες στην τουρκική, το 16,4% στα μαθηματικά, το 9,4% στις φυσικές επιστήμες και το 4,4% στις κοινωνικές επιστήμες.
Τα ευρήματα ευθυγραμμίστηκαν με τα αποτελέσματα του Προγράμματος Διεθνούς Αξιολόγησης Μαθητών (PISA) το οποίο το 2017 ανέφερε ότι η Τουρκία κατέλαβε την 49η θέση στα μαθηματικά, 52η στις επιστήμες και 50η στην ανάγνωση μεταξύ των χωρών του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ).
Η σύγκριση των βαθμολογιών της Τουρκίας με την PISA το 2017, το 2015 και το 2012 δείχνει πτωτική τάση σε όλους σχεδόν τους τομείς.
Το Τουρκικό Κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (ΑΚΡ), το οποίο βρίσκεται στην εξουσία από το 2002, επικρίνεται ευρέως για την τακτική αλλαγή του εκπαιδευτικού συστήματος στη χώρα.