Freepen.gr - Τις τελευταίες έξι εβδομάδες, το Ισλαμικό Κράτος έχει πραγματοποιήσει διάφορες επιθέσεις σε συριακούς οδικούς άξονες και σιδηροδρομικές γραμμές στο κεντρικό και ανατολικό τμήμα της χώρας, αναφέρει το almasdarnews.com.
Αυτές οι επιθέσεις του Ισλαμικού Κράτους κυμαίνονταν από το άνοιγμα πυρός έως την τοποθέτηση εκρηκτικών σε στρατηγικά σημεία κατά μήκος των δρόμων και των σιδηροδρόμων στο εσωτερικό της επαρχίας της Χομς.
Μεταξύ των πιο πρόσφατων πράξεων δολιοφθοράς που διεξήγαγε το ISIS ήταν μια επίθεση σε ένα πετρελαιοφόρο τρένο που διαπερνούσε την απέραντη έρημο της Μπαντίγια στο δρόμο προς τη δυτική Συρία.
Με τη συνεχιζόμενη πετρελαϊκή κρίση της Συρίας λόγω των κυρώσεων που επιβλήθηκαν από τη Δύση, το Ισλαμικό Κράτος βρήκε έναν τρόπο να εντείνει την πίεση στην κυβέρνηση προκαλώντας χάος κατά μήκος των οδών εφοδιασμού τους.
Ως αποτέλεσμα αυτών των επιθέσεων, η κυβέρνηση της Συρίας έστειλε ενισχύσεις κατά μήκος του διεθνούς αυτοκινητόδρομου σε μια προσπάθεια να εξασφαλίσει τις διαδρομές εφοδιασμού τους από το ανατολικό τμήμα της χώρας.
Η Δαμασκός προετοιμάζεται τώρα να ανοίξει εκ νέου τη στρατηγική συνοριακή διέλευση της Albukamal με το Ιράκ, η οποία θα ανοίξει το δρόμο για την αύξηση των μεταφορών πετρελαίου από το Ιράν.
Ωστόσο, παρά τη θετική αυτή εξέλιξη, η κυβέρνηση της Συρίας εξακολουθεί να ανησυχεί για τη μεγάλη παρουσία διάσπαρτων τρομοκρατών κοντά στον αυτοκινητόδρομο και το μελλοντικό τους σιδηρόδρομο που θα συνδέει τη Δαμασκό με την Τεχεράνη.
Το ερώτημα βέβαια που τίθεται είναι το εξής. Το Ισλαμικό Κράτος πλέον δεν υπάρχει υπό τη γεωγραφική περιοχή που κατείχε τα περασμένα χρόνια καθώς επίσης και σε μέγεθος ανδρών. Ποιο λόγο λοιπόν έχουν αυτοί οι εναπομείναντες πυρήνες να εξαπολύουν αυτές τις στοχευμένες επιθέσεις, μιας και δεν κόβουν πια κεφάλια όπως κάποτε; Γιατί δε φεύγουν όπως το έκαναν τόσοι άλλοι αλλά παραμένουν στη μέση του πουθενά; Ή να το ρωτήσουμε ευθέως, τους κατευθύνει κανείς;