adamkontor / pixabay |
1ον Το αίσχος του να μπαίνει το 80% σε σχολές δεν είναι πρωτοτυπία συριζαίικη, αλλά πασοκική, που την συνέχισε η ΝΔ και την τερμάτισε ο Σύριζα με την πανεπιστημιοποίηση των ΤΕΙ. Για να είμαστε σοβαροί η ΝΔ δεν κατήργησε καμία σχολή μπακαλικής. Εγινε μία προσπάθεια να περιοριστεί το αίσχος με την βάση του 10, το μόνο καλό της Κουτσίκου, αλλά ήρθε η φιλελεύτερη Διαμάντω που την έχουμε κορώνα στο κεφάλι μας στο δεξιό φιλελευτεράτο, και το κατήργησε, διότι έβλεπε την βάση του 10 σε μία σοσιαλιστική λογική δώστε πτυχία στον λαό.
Ελένη Παπαδοπούλου
2ον Είναι γνωστό τοις πάσι ότι η Ελλάδα έχει περισσότερες πανεπιστημιακές σχολές από αυτές που θα έπρεπε επιβαρύνοντας έτσι τον προϋπολογισμό και τον Ελληνα πολίτη με τα έξοδα βοϊδοσχολών και τους μισθούς βοϊδοκαθηγητών, οι οποίοι δεν αξιολογούνται από κανέναν ποτέ, αλλά στοιχίζουν τα μαλλιοκέφαλα τους στον ελληνικό λαό μέχρι να πάρουν σύνταξη στα 70 τους. Όταν λοιπόν θυμηθούν να κάνουν αξιολόγηση στους εκπαιδευτικούς, να χώσουν και μία αξιολόγηση στους πολλούς σάπιους των Πανεπιστημίων, που η μόνη τους έγνοια είναι να αναπαράγουν την κομμουνιστική τους γελοιότητα και την επιστημονική τους άγνοια στα αμφιθέατρα.
3ον Κάποια στιγμή στην Ελλάδα πρέπει να γίνει μία πολύ σοβαρή συζήτηση για το τί είναι τέλος πάντων επιστήμη και τί επιστήμη θεραπεύει κάθε πανεπιστημιακή σχολή. Γιατί η αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων, κοινώς η διακόσμηση και το αν θα βάψω το δωμάτιο μπεζ ή ώχρα, δεν συνιστά επιστήμη, για να δίνω πανελλήνιες και μετά να πανηγυρίζω ότι πέρασα κάπου.
4ον Το να κάνεις ένα παιδί να πιστεύει ότι μπορεί να παρακολουθήσει τα μαθηματικά του Πανεπιστημίου ή του ΤΕΙ παλιότερα έχοντας γράψει στις Πανελλήνιες 3,4,8 ή αντίστοιχα τα Αρχαία έχοντας μπει με βαθμούς κάτω από την βάση, που ουσιαστικά δεν θα του έδιναν απολυτήριο λέγεται αλητεία, όχι κοινωνική ισότητα ή κοινωνική πολιτική. Το πού οδηγεί αυτό σε άλλο ποστ.
5ον Δεν θέλω να στεναχωρήσω γονείς, αλλά στην θέση τους αν το παιδί μου έγραφε χάλια θα το έστελνα να μάθει μία τέχνη, κάτι που του αρέσει, να γίνει πιο χρήσιμο στην κοινωνία, να έχει και δουλειά, αντί να πληρώνω ζωάρα σε κάποια επαρχία επί σειρά ετών μέχρι να γυρίσει χωρίς πτυχίο. Η εμπειρία μου λέει ότι τα παιδιά με τέτοιους βαθμούς δεν μπορούν να τελειώσουν καμία σχολή και γυρίζουν πίσω. Σκεφτείτε λοιπόν σοβαρά τί πληρώνετε. Σπουδές ή διακοπές.
Υ.Γ. Για τον ταλαντούχο με το 0,00005 που μπορεί να είναι Αινστάιν, Στιβ Τζομπς και δενξερωγωποιός να μην σχολιάσω καλύτερα. Ικανός και πολύ καλός στην δουλειά που θα κάνει μπορεί να είναι. Στην επιστήμη όχι.
* Η Ελένη Παπαδοπούλου σπούδασε Γαλλική Φιλολογία στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο της Αθήνας, έχει μεταπτυχιακό στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης από το Πανεπιστήμιο του Bath, στην Μ. Βρετανία και είναι διδάκτωρ Γλωσσών και Πολιτισμών του Πανεπιστημίου Paris III – Sorbonne Nouvelle.