Παρίσι - σύντομα η πρώτη αφρικανική πόλη της Ευρώπης

Paris torched car
Υπάρχει μια πιεστική δημογραφική τάση και οι περιοχές στις οποίες κατοικούσαν Ευρωπαίοι, αναλαμβάνονται σταδιακά από τους Αφρικανούς. Πολλές πόλεις στην Αφρική κατοικούντο κάποτε από Ευρωπαίους. Είτε πρόκειται για την πρωτεύουσα του Κονγκό, Κινσάσα (Léopoldville), την Ντόδομα,  πρωτεύουσα της Τανζανίας, ή την πρωτεύουσα της Κένυας, το Ναϊρόμπι, καθώς ιδρύθηκαν και χτίστηκαν από Ευρωπαίους. Σε αντίθεση με τη γενικότερη πεποίθηση, δεν ήταν ότι οι Ευρωπαίοι κατέκτησαν ή αποίκισαν αφρικανικούς λαούς. Η ήπειρος ήταν ελάχιστα κατοικημένη. Ναι, υπήρξαν μάχες, αλλά ο Ευρωπαίος εγκαταστάθηκε σε ένα κυρίως κενό χώρο.

Απόδοση Freepen.gr 

Με την υποστήριξη της Ευρώπης, και πιο πρόσφατα της Ιαπωνίας και της Κίνας, τα αφρικανικά έθνη πολλαπλασιάζονται και γίνονται ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος πληθυσμός της γης. Η Κινσάσα, η Ντόδομα και το Ναϊρόμπι - κάποτε ευρωπαϊκές - μετατρέπονται τώρα σε αφρικανικές πόλεις και δεν υπάρχει λόγος να πιστεύει κανείς ότι αυτή η διαδικασία θα σταματήσει στα σύνορα της αφρικανικής ηπείρου. Τώρα είναι το Παρίσι που θα γίνει η πρώτη αληθινή αφρικανική πρωτεύουσα. Σε μεγάλα τμήματα του, οι παραδοσιακοί Γάλλοι έχουν αντικατασταθεί από Αφρικανούς και αυτή η διαδικασία δε θα σταματήσει οποιαδήποτε στιγμή σύντομα. Δείτε τη γαλλική εθνική ομάδα ποδοσφαίρου: θα μπορούσε άνετα να εκπροσωπεί τη Σενεγάλη ή το Κονγκό.

Μέχρι σήμερα, οι Γάλλοι γιορτάζουν την εθνική τους εορτή, πραγματοποιώντας μεγάλη πολεμική παρέλαση στο Champs-Élysées στις 14 Ιουλίου. Σήμερα, κάποιοι από τους καινούριους "Γάλλους"  γιορτάζουν τη νίκη της "χώρας" τους στο Κύπελλο των Εθνών της Αφρικής, ενώ φέρουν αλγερινές και όχι γαλλικές σημαίες στο κέντρο του Παρισιού. Ενώ οι ανοικτόχρωμοι Γάλλοι αποδοκίμασαν τον Πρόεδρο Macron κατά τη διάρκεια των εθνικών εορτασμών, οι πιο σκουρόχρωμοι γιορτάζαν τη νίκη τους στο Κύπελλο των Εθνών της Αφρικής χαμογελώντας για την κατάκτηση της Γαλλίας με ταχύτατο ρυθμό από τους Γερμανούς το 1940 σε μια πράξη αντιποίνων για τον γαλλικό αποικισμό των χωρών τους των προηγούμενων αιώνων.



Πρώτα στην Αφρική, τώρα στην Ευρώπη, οι Γάλλοι χάνουν έδαφος βήμα προς βήμα και διαβάζει κανείς σε τακτική βάση ότι οι εκπρόσωποι του γαλλικού κράτους, είτε πρόκειται για την αστυνομία είτε για τους εργαζόμενους έκτακτης ανάγκης δέχονται επιθέσεις από τους νέους "Γάλλους". Αυτό που προσελκύει την προσοχή του καθενός είναι οι εορτασμοί της Πρωτοχρονιάς που σηματοδοτούνται με την πυρπόληση εκατοντάδων αυτοκινήτων. Το έθιμο συνοδεύει και άλλα γεγονότα όπως οι νίκες του Παγκοσμίου Κυπέλλου ποδοσφαίρου που γιορτάζονται με τον ίδιο τρόπο.

Η συλλογή δεδομένων ανά φυλή, εθνικότητα και θρησκεία απαγορεύεται στη Γαλλία από το 1872, για αυτό δεν είναι εύκολο να παρουσιαστούν στοιχεία που θα ταρακουνούσαν τα θεμέλια της παραδοσιακής γαλλικής κοινωνίας από τις αναφερόμενες κατηγορίες. Κάποιος πρέπει είτε να βασιστεί σε εκτιμήσεις είτε να επινοήσει έξυπνες μεθόδους για να υπολογίσει τους αριθμούς. Οι επισκέπτες στο Παρίσι και άλλες μεγάλες πόλεις της Γαλλίας, ωστόσο, δεν αμφιβάλλουν για τις ταχύτατες εθνοτικές αλλαγές. Η παλιά όψη της πολιτιστικής πρωτεύουσας του κόσμου καταστρέφεται και εμφανίζεται κάτι νέο ποιοτικά και ποσοτικά: ένας συνδυασμός από ένα ευρωπαϊκό Αλγέρι, Καράτσι και Λουσάκα.



Οι Γάλλοι δεν κατάφεραν να ενσωματώσουν τους Αφρικανούς κατά τη διάρκεια της πολύ σύντομης εποχής των αποικιών, οπότε δεν υπάρχει λόγος να εκτιμηθεί πως ο ταχύτατα μειούμενος γαλλικός πληθυσμός θα το επιτύχει τώρα καθώς ο αφρικανικός πληθυσμός μετακομίζει στη μητροπολιτική Γαλλία. Κάποτε το Παρίσι ήταν το κέντρο της Ευρώπης, ο φθόνος πολλών ευρωπαϊκών πρωτευουσών, γνωστό για τη μόδα, τα πανεπιστήμια, την καινοτομία και την επιστήμη, αλλά αυτό είναι ήδη μια εικόνα από το παρελθόν. Μέσα σε 25 χρόνια το Παρίσι θα είναι γνωστό ως η πρώτη αφρικανική πόλη στην Ευρώπη, με όλα τα προβλήματα που αυτές αντιμετωπίζουν. Κατά τη δεκαετία του εξήντα οι Γάλλοι απελάθηκαν από την Ασία και την Αφρική. Τώρα εκδιώχθηκαν από την τελευταία επικράτεια που εξακολουθούν να κατέχουν. Η διαφορά είναι ότι αυτή τη φορά δεν υπάρχει χώρα καταγωγής για να υποχωρήσουν.

Οι γαλλικές ελίτ πιστεύουν ότι ο καθένας μπορεί να είναι Γάλλος πολίτης, υπό την προϋπόθεση ότι δέχεται το Frenchness. Μπορούμε να ρωτήσουμε τι σημαίνει η φράση Frenchness, που αντιπροσωπεύεται από τον Emmanuel Macron ή εκείνη που διατυπώθηκε από τη Marine Le Pen, αλλά δεν έχει σημασία γιατί ακόμα κι αν υπονοείται το Frenchness του Macron, ο Γαλλικός Τρίτος Κόσμος όχι μόνο δεν αισθάνεται Γάλλος αλλά ανοιχτά υπογραμμίζει επιθετικά την ξένη προέλευσή του: κυματίζουν ξένες σημαίες στο Παρίσι και μιλάνε για την κατάκτηση της Γαλλίας πιο αποδοτικά και αποτελεσματικά από τους Γερμανούς το 1940.

Πηγές
-------
France Population 2019, World Population Review.
Le Grand Remplacement, Taki’s Magazine 2017-02-08. (1)
Le Grand Remplacement, Taki’s Magazine 2017-02-08. (2)

Σχόλιο FP: Είναι εντυπωσιακά τα παιχνίδια και οι κύκλοι της ιστορίας. Οι Γάλλοι υπήρξαν ένας αποικιοκρατικός λαός. Στα πλαίσια αυτά, αρκετοί γηγενείς των χωρών που είχαν θέσει υπό τον έλεγχό τους, ταξίδεψαν στη μητροπολιτική Γαλλία αναζητώντας μια καλύτερη ζωή αφού κανείς δεν τους την παρείχε στον τόπο τους. Ωστόσο η αλλαγή των κοινωνικών συνθηκών και ο διαφορετικός τρόπος ζωής εθνών με διαφορετικές καταβολές και συνήθειες (Γάλλοι, Κογκολέζοι, Καμερουνέζοι, Αλγερινοί κλπ) οδηγεί τελικά το Παρίσι σε μια de facto αλλαγή κατοίκων όσον αφορά την καταγωγή τους και σε τελική ανάλυση "ιδιοκτητών".
Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail