Pezibear / pixabay |
Freepen.gr - Συμπληρωματικές οδηγίες διδασκαλίας προς τις Περιφερειακές και Δευτεροβάθμιες Διευθύνσεις Παιδείας έστειλε η Γενική Γραμματεία του Υπουργείου με θέμα:«Οδηγίες για τη διδασκαλία μαθημάτων Κοινωνικών Επιστημών στο Γυμνάσιο για το σχολικό έτος 2019 – 2020» και μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής(πράξη 40/03-10-2019 τουΔ.Σ) για τη διαχείριση της διδακτέας ύλης της Ιστορίας του Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2019-2020.
Ολόκληρο το έγγραφο δημοσιεύται στο alfavita.gr.
Διαβάζοντας σχετικά όσον αφορά τις οδηγίες για τη Β' Γυμνασίου παρατηρούμε ότι προτείνεται η διάρκειας δύο ωρών δραστηριότητα για την «κατάρτιση πίνακα στον οποίο να παρουσιάζεται ανά τομέα η συμβολή των Αράβων στον ευρωπαϊκό πολιτισμό».
Στο προτεινόμενο σχέδιο ως προς το «τι οφείλουμε στον αραβικό πολιτισμό» σημειώνεται ότι «επιχειρείται να εμβαθύνουν οι μαθητές/-τριες σε τομείς ανάπτυξης του αραβικού πολιτισμού [...]
Πρέπει να καταδειχτεί ότι παρά την αντιπαλότητα με τον χριστιανικό κόσμο του Βυζαντίου και της Δύσης, αναπτύχθηκαν πολλές πολιτισμικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ τους. Υπολογίζεται ότι απαιτούνται 2-3 διδακτικές ώρες».