Τα μαχητικά F-35 αδυνατούν να πυροβολήσουν εύστοχα, αναφέρει έκθεση του Πενταγώνου

Βαρύνονται με σωρεία άλλων τεχνικών σφαλμάτων, που τα καθιστούν προβληματικά και κακόφημα. Zero Hedge, Sun, 02/02/2020

[Το αόρατο αμερικανικό μαχητικό αεροσκάφος F35S, το οποίο προτίθεται να αγοράσει η Ελλάδα, όπως δήλωσε ο κ. Μητσοτάκης σε επισήμους στην Ουάσιγκτον, απασχολεί από αρκετών χρόνων τον αμερικανικό Τύπο, με σωρεία κατασκευαστικών σφαλμάτων και ελλείψεων, που αναβάλλουν συνεχώς την ένταξή του σε υπηρεσία και το περιβάλλουν με βαρύ νέφος διεθνούς δυσπιστίας. Του κατωτέρω δημοσιεύματος έχουν προηγηθεί κατά περιόδους τα τελευταία χρόνια, τουλάχιστον πέντε γλαφυρότερα έως σαρκαστικά, -τα οποία έχουν αφαιρεθεί κατά το συστηματικό άδειασμα των φακέλων του ηλεκτρονικού αρχείου του υπογραφόμενου μεταφραστή, σε περιοδικές εισβολές επιλεκτικά σαρωτικού έντεχνου «χάκερ» ερευνητή και «συλλέκτη» --προφανέστατα όχι ερασιτέχνη ιδιώτη]

Εισαγωγή / Μετάφραση Μιχαήλ Στυλιανού

Το αμερικανικό αόρατο μαχητικό αεροπλάνο F-35 (Σημ. Μτφ: το οποίο διαπραγματεύθηκε ο κ. Καραμανλής στις ΗΠΑ) υποφέρει από ένα μακρύ κατάλογο προβλημάτων όπως έχουμε σημειώσει συχνά. Τώρα ένα νέο δημοσίευμα του Bloomberg, επικαλούμενο

μιαν ετήσια αξιολόγηση του Πενταγώνου, εξειδικεύει πως τα αόρατα μαχητικά δεν μπορούν να πυροβολούν εύστοχα.

Το Πεντάγωνο έχει ήδη δαπανήσει άνω των 428 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το πρόγραμμα των F-35, που θα κοστίσει στους φορολογουμένους πολίτες 1,5 τρισεκατομμύριο δολάρια , κατά τον 55-χρονο βίο του.

Έχουν ήδη καταγραφεί πλήθος προβλημάτων με τα αεροπλάνα αυτά, που περιλαμβάνουν περισσότερα από 800 σφάλματα στην ηλεκτρονική υποδομή τους. (more than 800 software errors).

Και το πιο πρόσφατο πρόβλημα: ΄Ενας ισορροπιστής GAU-12/U, ένα πεντάκανο, περιστρεφόμενο πυροβόλο των 25 μ.μ. τοποθετημένο σε ορισμένα F-35s, παρουσιάζει «απαράδεκτη» ευστοχία εναντίον χερσαίων στόχων.

Η νέα έκθεση του Πενταγώνου αναφέρει ότι το αεροπορικό πυροβόλο, εγκατεστημένο στο εσωτερικό του αεροπλάνου, έχει πρόβλημα ευστοχίας εξ αιτίας ελαττωματικών συνδέσεων στο βάθρο του, που δεν ανταποκρίνονταν στις προδιαγραφές.

Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι τα βάθρα των πυροβόλων θραύονται, υποχρεώνοντας την αμερικανική αεροπορία να περιορίσει την χρήση του όπλου. Η Διεύθυνση του Προγράμματος F-35 «πραγματοποίησε προόδους με μεταβολές στην εγκατάσταση του πυροβόλου» για την βελτίωση της ευστοχίας.

Η έκθεση αναφέρει 873 σφάλματα συστημάτων ηλεκτρονικού εξοπλισμού, στο τέλος του 2019. Η καλή είδηση είναι ότι αυτό δείχνει μείωση από 917, στο τέλος του 2018.

«Ωστόσο ενώ η Διεύθυνση του Προγράμματος εργάζεται για την διόρθωση των ελαττωμάτων, νέα ελαττώματα εμφανίζονται, που οδηγούν όχι μόνο σε μιαν ασήμαντη μείωση του συνολικού αριθμού τους» και αφήνει (αθεράπευτα) «πολλά και σημαντικά», αναφέρει η εκτίμηση.

Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι το αόρατο μαχητικό F-35 παρουσιάζει «ευπάθεια» στον τομέα της ασφάλειας των ψηφιακών επικοινωνιών (cybersecurity).

Ιδού ο κατάλογος των τεχνικών προβλημάτων του F-35 που δημοσιεύσαμε πέρυσι (μερικός κατάλογος από το Defense News):

1.- Όταν το F-35B προσγειώνεται κάθετα σε πολύ ζεστές ημέρες, οι παλαιότεροι κινητήρες μπορεί να φανούν ανίκανοι να δώσουν την απαιτούμενη ώθηση για να κρατήσουν το αεροσκάφος στον αέρα, προκαλώντας μιαν ανώμαλη προσγείωση.

2.-Έχοντας κάνει ορισμένους ελιγμούς, οι πιλότοι των F-35B και των F-35C δεν είναι πάντοτε σε θέση να ελέγξουν απόλυτα το αεροσκάφος κατά την ορμητική κάθοδο, την είσοδο στον διάδρομο προσγείωση και την στάθμευση.

3.- Η υπερηχητική πτήση άνω των Mach 1.2 μπορεί να προξενήσει ζημιά και φούσκωμα στην επένδυση που καθιστά το αεροσκάφος αόρατο στα F-35B και F-35C .

4.- Αιχμές ανόδου πίεσης στο πιλοτήριο του F-35 διαπιστώθηκε πως προκαλούν βαροτραύμα, λέξη με την οποία περιγράφουν οξύτατο πόνο των αυτιών και του οιγμορίου.

5.-Η απογραφή ανταλλακτικών που παρουσιάστηκε για το σύστημα υπολογισμού και διοικητικής μέριμνας για το F-35’s δεν συμπίπτει πάντοτε με την πραγματικότητα και προκαλεί κατά περιπτώσεις την ματαίωση αποστολών.

6.- Εάν στο F-35A και στο F-35B σκάσει ένα λάστιχο κατά την προσγείωση, ο αντίκτυπος μπορεί ταυτόχρονα να εκτινάξει και τις δύο υδραυλικές γραμμές και να προκαλέσει κίνδυνο απώλειας του αεροσκάφους.

7.- Πιθανά προβλήματα ελιγμών, όταν το αεροσκάφος κινείται σε γωνία επίθεσης ανώτερη των 20 μοιρών.

8.- Το σύστημα τεχνικού εξοπλισμού των F-35 δεν προβλέπει τρόπο με τον οποίο ξένοι χειριστές του αεροσκάφους να κρατούν μυστικά τα δεδομένα τους και να μην μεταδίδονται στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Παρά τα συνεχιζόμενα προβλήματα ώστε πολλά από τα F-35s να μην είναι ετοιμοπόλεμα και μαστίζονται από πολλά προβλήματα που θέτουν τους Αμερικανούς πιλότους σε σοβαρά μειονεκτική θέση σε μιαν αερομαχία, το Κογκρέσο εξακολουθεί να παραγγέλλει περισσότερα αεροπλάνα.

Μέχρι το φθινόπωρο του 2019, το πρόγραμμα the F-35 είχε 490 αεροπλάνα, πολλά από τα οποία θα μαστίζονταν από ελαττωματικούς υπολογιστές και πυροβόλα που δεν βρίσκουν τους στόχους.

Συμπλήρωμα: Σε προηγούμενο σχετικό δημοσίευμα, το Zero Hedge τηw 13-6-2018 ανέφερε και τα εξής επίσης κατατοπιστικά:

«Δύο από τους τρείς τύπους του βαλλόμενου μαχητικού αεριωθουμένου F-35 υποφέρουν από προβλήματα που δεν είχαν αναφερθεί προηγουμένως, τα οποία μπορούν να θέσουν το επιθετικό μαχητικό αεροσκάφος σε σοβαρά μειονεκτική θέση σε αερομαχία με ανίπαλο, σύμφωνα με έγγραφα που εξασφάλισε το «Defence News”…

To δημοσίευμα του περασμένου Ιουνίου απαριθμεί τα ανωτέρω ελαττώματα και για το τελευταίο, (τα «πρακτικά» δεδομένα του F-35 και ιδιοκτησίας ξένων χωρών μεταδίδονται αυτομάτως στις ΗΠΑ), σχολιάζει:

«Αυτό σημαίνει ότι με κανένα τρόπο οι έντεκα χώρες που δεσμεύθηκαν να αγοράσουν το F35s δεν θα μπορέσουν να εμποδίσουν τις ΗΠΑ να κατασκοπεύουν τους ελιγμούς τους (συγνώμη Αυστραλία, Βέλγιο, Δανία, Ιταλία, Ισραήλ, Ολλανδία, Νορβηγία, Ιαπωνία, Νότια Κορέα, Τουρκία και Βρετανία).»

Σε ερωτήματα του Defence News για την αξιολόγηση των ελαττωμάτων του αεροσκάφους, πρόσφατα αποστρατευμένος Αμερικανός πιλότος είπε: «Για στάσου, μου λέτε ότι το τελευταίο, το μεγαλύτερο αεροσκάφος –αεροπλάνο 100 εκατομμυρίων- δεν μπορεί να αποδώσει; ΄Εχει αυθαίρετες ταλαντεύσεις και προβλήματα προσγείωσης άνω των 20 Α;».
Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail