Το Υπουργείο Παιδείας να σταματήσει να κρύβει την ανεπάρκεια του πίσω από τους "ειδικούς" του ΕΟΔΥ και να στείλει οδηγίες για το πώς θα οργανωθεί το σχολείο όσον αφορά τα μαθήματα. Από χτες έχει επιδοθεί σε επιθέσεις κατά των εκπαιδευτικών, ότι δήθεν δε θέλουν να πάνε σχολείο, ενώ ουσιαστικά αυτοί που δε θέλουν να πάνε σχολείο είναι οι μαθητές.
Ελένη Παπαδοπούλου
Οι εκπαιδευτικοί εξέφρασαν όπως πολλοί εργαζόμενοι τις επιφυλάξεις τους. Για το υπουργείο αυτό είναι κακό προφανώς, γιατί ξεμπροστιάζει την ανεπάρκεια τους. Προφανώς ξεχνούν επίσης ότι αυτοί που έχουν κυριολεκτικώς επαναστατήσει είναι οι γονείς, κάτι που το Υπουργείο παρακάμπτει. Μετά τις οδηγίες του ΕΟΔΥ πολλά μαθήματα που απαιτούν συνεργασία, όπως το πρότζεκτ του Λυκείου ή διαμοιρασμού υλικού, όπως η πληροφορική ή συγχώνευση τμημάτων όπως οι ξένες γλώσσες και τα μαθήματα επιλογής και κατεύθυνσης, δεν μπορούν να γίνουν.
Επίσης να μας εξηγήσουν οι ειδικοί πώς θα αποφεύγεται η συγκέντρωση σε κλειστό χώρο, όταν τα μαθήματα για τόσες ώρες γίνονται μέσα σε τάξεις, πολλές εκ των οποίων δε θα τις λέγαμε και ευρύχωρες.
Αν η κα Κεραμέως θεωρεί ότι "ειδικός" για τα σχολεία είναι μόνο ο ΕΟΔΥ και όχι οι εκπαιδευτικοί, για των οποίων την άποψη αδιαφορεί ενώ αυτοί "λούζονται" από τα ΜΜΕ και τα κομματικά τρολ, δημιουργώντας κλίμα, να ζητήσει να γίνει υπουργός Υγείας. Αφού κάνει ότι της πουν οι "ειδικοί" να της πει κάποιος ότι στα σχολεία ειδικοί είμαστε εμείς. Και οφείλει να μιλήσει ΚΑΙ μαζί μας. Αν δεν της αρέσει να αλλάξει Υπουργείο. Αρκετά!
Υ.Γ. Ως Υπουργείο Παιδείας δεν έχουν στείλει ΚΑΜΙΑ ΟΔΗΓΙΑ για τα μαθήματα. Περιμένουν να αφαιρέσουμε μαθήματα μόνοι μας από το 12ωρο και 18ωρο πρόγραμμα που προβλέπεται;; Μήπως μπορούν να μας πουν και πώς θα κάνει η μία τάξη μάθημα και η άλλη διάλειμμα; Πώς θα έρχονται οι καθηγητές που είναι σε 2,3,4,5 σχολεία; Πώς θα δουλέψουν οι τάξεις ένταξης; Τί θα γίνει με τα παιδιά που δεν θα έρθουν; Ο ΕΟΔΥ θα μας τα πει κι αυτά;