Επιδότηση ηλεκτροκίνητου οχήματος: Ναι αλλά για να συμπληρώσω 100ρικο μου λείπουν 99 δραχμές

MikesPhotos / pixabay
«Τα κίνητρα για τα Ι.Χ. είναι ένα ποσό που θα φτάνει μέχρι τις 5.500 ευρώ και θα είναι περίπου στο 15% της λιανικής τιμής του αυτοκινήτου προ φόρων. Προβλέπεται χωριστή ενίσχυση έως 400 ευρώ εάν κάποιος θέλει να αγοράσει φορτιστή, άρα 6.000 ευρώ αθροιστικά» δήλωσε μεταξύ άλλων ο κ. Χατζηδάκης.

Του Στρατή Μαζίδη

Μόνο που για να συμπληρώσουμε ένα 100ρικο, μας λείπουν 99 δραχμές, όπως έλεγε ο Νίκος Φέρμας στης Κακομοίρας. Αντιλαμβάνονται στην κυβέρνηση σε ποια χώρα βρίσκονται; Ξέχασαν ότι είμαστε στο 12ο χρόνο κρίσης και 10ο μνημονίων; Διότι όσο έχουμε τα μνημονιακά μέτρα, ισχύουν και τα μνημόνιο.

Ή μήπως μας διαφεύγει ότι με το ακατανόητο κλείσιμο της ελληνικής οικονομίας για δύο μήνες, διαλύθηκαν σχεδόν τα πάντα; Ποιος θα αγοράσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κάνει τόσο όσο ένα διαμερισματάκι σε κάποια συνοικία της Αθήνας σαν αυτά που νοικιάζει γνωστός ευρωβουλευτής;

Ο κόσμος δεν έχει δουλειά, δεν έχει μισθό, δεν έχει διέξοδο για το αύριο και παράλληλα βλέπει τους κινδύνους να κυκλώνουν τη χώρα από όλα τα σημεία του ορίζοντα, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο τον απασχολεί;

Πραγματικά μας περισσεύουν τα 100 εκ. ευρώ για επιδοτήσεις; Δεν τα βάζουμε στην άκρη να πάρουμε κανένα αεροπλάνο καλύτερα; Αλλά κι αν δεν το θέλουμε αυτό, γιατί επιδοτούμε την κατανάλωση για κέρδη ξένων εταιρειών και δεν επενδύουμε τα χρήματα αυτά για να υπάρξει ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο και μαζική παραγωγή του;

Άλλωστε αν στην κυβέρνηση νομίζουν ότι ο λαός διαθέτει το 85% της αξίας ενός τέτοιου οχήματος και ψάχνει το υπόλοιπο 15%, μάλλον κάνουν κάποιο σοβαρό λάθος.
Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail