Σημείωσε ότι αυτό το μοντέλο εφαρμόστηκε κατά γράμμα, ως μερική οριοθέτηση με την Αίγυπτο, μία οριοθέτηση που σε επίπεδε μεταξύ δύο κρατών μπορεί να γίνεται όπως τους αρέσει, αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν είναι επιτρεπτό και ούτε περιγράφεται, στη Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας των Ηνωμένων Εθνών που κανονικά όχι μόνο πρέπει να επικαλούμαστε αλλά και να εφαρμόζουμε.
Η Κέρη Μαυρομμάτη εξήγησε ότι στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, αφενός ένα συνυποσχετικό θα καθόριζε και το πλαίσιο των αποφάσεων του δικαστηρίου, αφετέρου η οριοθέτηση υφαλοκρηπίδας /αοζ εξ αντικειμένου θα έθετε και θέμα ιδιοκτησιακό εδαφών, αφού η οριοθέτηση προϋποθέτει ότι το εδαφικό είναι λυμένο κι όχι υπό αμφισβήτηση και η Τουρκία το αμφισβητεί ευθέως.
Παρατήρησε ότι η Ελλάδα πρέπει να επιμένει πως επιθυμεί οριοθέτηση με βάση τη Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας των Ηνωμένων Εθνών του 1982, όπου η μέση γραμμή είναι το βασικό κριτήριο και όχι στη γενικόλογη αναφορά στις αρχές του Διεθνούς Δικαίου που η Τουρκία επικαλείται, αποζητώντας οριοθέτηση με βάση την αρχή της επιείκειας. Κατά την ίδια, δεν μπορεί να ξεκινούν διερευνητικές επαφές, όταν όπως είπε, η Τουρκία εκτός όλων των άλλων απειλών και πειρατικών της ενεργειών, θέτει ως όρο για την έναρξη των διερευνητικών επαφών, η Ελλάδα να αποδεχτεί το παράνομο Τουρκο-λιβυκό μνημόνιο.